reklama - zainteresowany?

Narratologia - Onepress

Narratologia
ebook
Autor: Paweł Tkaczyk
ISBN: 978-8-3011-9260-0
stron: 160, Format: ebook
Data wydania: 2017-04-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,87 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 37% (-18,13 zł)

Dodaj do koszyka Narratologia

Tagi: Marketing

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają.


Historie sÄ… jednym z najpotężniejszych narzÄ™dzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieÅ›ci. BaÅ›nie, legendy i plotki ksztaÅ‚tujÄ… nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedajÄ… siÄ™ tak dobrze, bo oddziaÅ‚ujÄ… na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do koÅ„ca zdajemy sobie sprawÄ™.


Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dzięki któremu sam będziesz mógł sam takie opowieści tworzyć.


Czy ta książka jest dla Ciebie? Tak!


JeÅ›li zajmujesz siÄ™ promocjÄ…, reklamÄ…, marketingiem, znajdziesz w niej konkretne wskazówki wspierajÄ…ce komunikacjÄ™ różnych dziaÅ‚aÅ„. JeÅ›li pracujesz z grupami, jesteÅ› trenerem, nauczycielem, znajdziesz inspiracjÄ™, jak przekazywać skutecznie treÅ›ci. JeÅ›li wystÄ™pujesz czÄ™sto w roli prelegenta, znajdziesz podpowiedź, w jaki sposób przygotować wystÄ…pienie, aby wszyscy CiÄ™ sÅ‚uchali. To co, gotowy na podróż? Zapnij pasy, bo zaczyna siÄ™… od koÅ„ca Å›wiata.


PaweÅ‚ Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Czasem opisuje je w książkach, jego „Zakamarki marki” zdobyÅ‚y tytuÅ‚ Marketingowej Książki Roku. Innym razem opowiada historie porywajÄ…c tÅ‚umy – jego wystÄ…pieÅ„ można posÅ‚uchać na najwiÄ™kszych polskich i zagranicznych konferencjach. Onet wymieniÅ‚ go jako jednÄ… z 50 czoÅ‚owych osobowoÅ›ci polskiego internetu. Jednak najczęściej pomaga swoim klientom opowiadać ich historie – od 2000 roku prowadzi firmÄ™, która zajmuje siÄ™ budowaniem silnych marek.

Dodaj do koszyka Narratologia

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Narratologia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.