reklama - zainteresowany?

Narracje w sprawozdawczo - Onepress

Narracje w sprawozdawczo
ebook
Autor: Melania B
ISBN: 978-83-67400-36-7
stron: 172, Format: ebook
Data wydania: 2023-08-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Narracje w sprawozdawczo

Monografia jest efektem wsp

Dodaj do koszyka Narracje w sprawozdawczo

 

Osoby które kupowały "Narracje w sprawozdawczo", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Narracje w sprawozdawczo

Spis treści

Narracje w sprawozdawczości finansowej i niefinansowej eBook -- spis treści

Wstęp 7
1. Istota i znaczenie narracji w rachunkowości 11
1.1. Rachunkowość a język 11
1.2. Pojęcie i rodzaje narracji w rachunkowości 13
1.3. Identyfikacja czynników rozwoju narracji w rachunkowoÅ›ci 17
1.4. Znaczenie narracji w procesie komunikacji w rachunkowości 22
1.5. Przegląd metod badań o narracji w rachunkowości 25
2. Narracje w sprawozdawczości finansowej 33
2.1. Ewolucja raportowania korporacyjnego: od sprawozdania finansowego do zintegrowanego raportu rocznego 33
2.2. Zawartość raportu rocznego i sprawozdania z działalności w świetle uregulowań prawnych oraz teorii agencji i teorii relacji inwestorskich 39
2.3. Cechy jakościowe informacji finansowej jako punkt odniesienia dla narracji w sprawozdaniu finansowym 49
2.4. Ujawnienia zmian w prezentacji sprawozdaÅ„ finansowych wybranych spóÅ‚ek gieÅ‚dowych w zwiÄ…zku z wprowadzeniem formatu raportowania ESEF 56
2.5. Prosty język i inne inicjatywy ulepszenia narracji w sprawozdawczości finansowej 67
2.6. Zmiany w podejÅ›ciu do narracji w informacji dodatkowej na przykÅ‚adzie spóÅ‚ki LPP 71
3. Narracje w sprawozdawczości niefinansowej 76
3.1. Sprawozdawczość niefinansowa jako źródÅ‚o narracji 76
3.2. Zakres tematyczny narracji w sprawozdawczości niefinansowej na przykładzie grup kapitałowych wybranych branż 88
3.3. Uwarunkowania narracji w sprawozdawczości niefinansowej 105
3.4. Narracje w sprawozdawczości niefinansowej jako element polityki raportowania niefinansowego 108
3.5. Strategie zarządzania wrażeniem w sprawozdawczości niefinansowej 110
3.6. Zarządzanie wrażeniem na przykładzie wybranych grup kapitałowych branż modowej i motoryzacyjnej 122
3.7. Pomiar zrozumiałości i czytelności tekstu w odniesieniu do informacji niefinansowych 136
Zakończenie 144
Literatura 151
Spis rysunków 167
Spis tabel 167
Abstract 169

Dodaj do koszyka Narracje w sprawozdawczo

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.