reklama - zainteresowany?

Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy. Czynniki doskonalenia i integracja mi - Onepress

Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy. Czynniki doskonalenia i integracja mi
ebook
Autor: Beata Glinkowska-Krauze, Iegor Chebotarov, Viacheslav Chebotarov, Bogus
ISBN: 978-83-8220-979-2
stron: 164, Format: ebook
Data wydania: 2022-12-30
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,21 zł (poprzednio: 24,66 zł)
Oszczędzasz: 14% (-3,45 zł)

Dodaj do koszyka Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy. Czynniki doskonalenia i integracja mi

Znaczna cz

Dodaj do koszyka Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy. Czynniki doskonalenia i integracja mi

 

Osoby które kupowały "Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy. Czynniki doskonalenia i integracja mi", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy. Czynniki doskonalenia i integracja mi

Spis treści

Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy. Czynniki doskonalenia i integracja międzynarodowa eBook -- spis treści

Wstęp 7

Rozdział 1

Kultura organizacyjna/korporacyjna – pojÄ™cia, wymiary, zwiÄ…zek z zarzÄ…dzaniem 11

Podstawowe pojęcia 11

Wymiary kultury organizacyjnej/korporacyjnej 13

Próba ustalenia (okreÅ›lenia) zwiÄ…zku pomiÄ™dzy kulturÄ… organizacyjnÄ…/korporacyjnÄ… a zarzÄ…dzaniem 20

Kulturowe i strukturalne przekształcenie przedsiębiorstwa 24

Ważność (istotność) kultury organizacyjnej/korporacyjnej w przedsiębiorstwie 26

Wpływ kultury organizacyjnej/korporacyjnej na przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa 33

Środowisko wewnętrzne i socjokulturowe przedsiębiorstwa 36

Rozdział 2

Istota pojÄ™cia narodowych kultur biznesu oraz analiza porównawcza narodowych kultur biznesu Polski i Ukrainy 39

Narodowe kultury biznesu: metodologiczne podstawy badań, czynniki kształtowania kultur organizacyjnych/korporacyjnych i ich skład 39

Metodologia badań krajowych kultur biznesowych i organizacyjnych/korporacyjnych 49

Narzędzia do analizy ilościowej i oceny narodowych kultur biznesowych i kultur organizacyjnych/korporacyjnych 56

Rozdział 3

Kultury biznesowe Polski i Ukrainy – wyniki badaÅ„ 61

NarzÄ™dzia do analizy i oceny narodowych kultur biznesowych i organizacyjnych/korporacyjnych – charakterystyka 61

Charakterystyka respondentów i uzasadnienie doboru próby 70

Analiza porównawcza organizacyjnych/korporacyjnych kultur Polski i Ukrainy 74

Analiza porównawcza narodowych kultur biznesowych Polski i Ukrainy 84

Rozdział 4

Doskonalenie    kultur    organizacyjnych/korporacyjnych     przedsiÄ™biorstw Polski i Ukrainy 95

Zarządzanie międzykulturowe 95

Wymagania stawiane wspóÅ‚czesnym „miÄ™dzykulturowym” menedżerom 101

PrzedsiÄ™biorczość menedżerów a funkcjonowanie wspóÅ‚czesnych firm 113

Geneza przedsiębiorczości w Polsce i w Ukrainie 119

Analiza porównawcza „profili przedsiÄ™biorców” w Polsce i w Ukrainie 123

Wizerunek firm polskich i ukraińskich a ich internacjonalizacja 135

Zakończenie 147

Bibliografia 149

Załączniki 155

Spis rysunków 163

Spis tabel 164

Dodaj do koszyka Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy. Czynniki doskonalenia i integracja mi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.