reklama - zainteresowany?

Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce - Onepress

Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce
Autor: Turek SÅ‚awomir
ISBN: 978-8-3774-6055-9
stron: 319, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,92 zł (poprzednio: 34,51 zł)
Oszczędzasz: 22% (-7,59 zł)

Dodaj do koszyka Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce

Tagi: Obsługa klienta

Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie.

Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać.

Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia:
- psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych);
- metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe;
- nowoczesności i tradycji Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw.



Dodaj do koszyka Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.