reklama - zainteresowany?

Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi - Onepress

Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi
Autor: Ben Horowitz
Tytuł oryginału: The Hard Thing About Hard Things: Building a Business When There Are No Easy Answers
TÅ‚umaczenie: Arkadiusz Romanek
ISBN: 978-83-283-0991-3
stron: 320, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2016-04-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi

Tagi: Start-up | Twoja kariera | ZarzÄ…dzanie

Półki w ksiÄ™garniach uginajÄ… siÄ™ od podrÄ™czników i poradników opisujÄ…cych różne techniki i style zarzÄ…dzania. Autorzy tych książek zapewniajÄ…, że oferujÄ… czytelnikom przepis na sukces, tylko że... taki przepis nie istnieje. Otoczenie, w którym przychodzi nam prowadzić firmy, jest zbyt zÅ‚ożone i skomplikowane, aby prostymi formuÅ‚kami opisać wyjÅ›cie z każdego problemu. Każdy, kto jest szefem, musi liczyć siÄ™ z tym, że bÄ™dzie zmuszony sprostać sytuacjom stanowiÄ…cym ogromne obciążenie — również emocjonalne.

Ta niezwykła książka została napisana przez założyciela i szefa pewnej firmy. Jest brutalnie szczera w opisie trudnych i bardzo trudnych problemów, które przytrafiają się kierownikom różnego szczebla. Nie ma tu złotych reguł, cudownych recept ani przechwałek, są za to wskazówki i podpowiedzi, dzięki którym znalezienie wyjścia z sytuacji niemożliwej do rozwiązania staje się łatwiejsze i znośniejsze. A przy tym problemy, nawet te najgorsze, są opisane w sposób bardzo przystępny i zrozumiały. Warto docenić uczciwość i otwartość autora, gdy przyznaje się do błędów i opisuje, jak do nich doszło, jak silne były emocje, jak trudno było je pokonać. Ta historia niesie przekaz, który powinien trafić do każdego szefa firmy.

Z tej książki dowiesz się:

  • jak walczyć o przetrwanie firmy;
  • jak zwalniać i degradować pracowników — również tych, których bardzo siÄ™ lubi i szanuje;
  • jak utrzymać wÅ‚aÅ›ciwÄ… kulturÄ™ pracy w zespole i ograniczyć zakulisowe rozgrywki;
  • jak pielÄ™gnować w zespole wÅ‚aÅ›ciwego rodzaju ambicjÄ™;
  • jak pielÄ™gnować w sobie najlepsze cechy lidera;
  • co zrobić, gdy wartoÅ›ciowi pracownicy zamieniajÄ… siÄ™ w okropne indywidua;
  • jak radzić sobie z obciążeniem emocjonalnym;
  • kiedy podjąć decyzjÄ™ o sprzedaży firmy.

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni: przekonaj się, jak naprawdę wygląda pokonywanie trudności w firmie!

Dodaj do koszyka Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi

 

Osoby które kupowały "Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi", wybierały także:

  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Stw
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narz
  • Znajd

Dodaj do koszyka Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi

Spis treści

Dodaj do koszyka Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.