Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu - Onepress
Tytuł oryginału: The Most Dangerous Business Book You'll Ever Read
TÅ‚umaczenie: Katarzyna Rojek
ISBN: 978-83-246-4832-0
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2012-03-14
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)
Solidny podrÄ™cznik, zawierajÄ…cy bezcenne lekcje dotyczÄ…ce tego, jak postÄ™pować z innymi ludźmi — w wywiadzie, wojsku, rzÄ…dzie, a co najważniejsze, także w Å›wiecie biznesu.Oleg KaÅ‚ugin,
były major-generał KGB, wykładowca Center for Counterintelligence and Security Studies, autor książki Spymaster
Książkę tę można wykorzystywać na każdym etapie życia zawodowego. Gregory Hartley i Maryann Karinch wskazują umiejętności, które są potrzebne do trafnego oceniania ludzi i relacji interpersonalnych, aby odnosić sukcesy, a unikać porażek. Nie rozpoczynaj kolejnego przedsięwzięcia (albo romansu) bez przygotowania!Harold Keith Melton,
autor Księgi szpiega, historyk wywiadu, były przewodniczący jednej z największych i najlepszych w Ameryce grup franczyzowych
Czytasz na wÅ‚asnÄ… odpowiedzialność. Po lekturze tej książki nic nie bÄ™dzie już takie samo… i nikt nie bÄ™dzie taki sam!
W swojej działalności zawodowej spotkałeś się już z całą masą niepodważalnych prawd. Metoda kija i marchewki, wydobywanie ukrytej charyzmy, perswazyjne sposoby wpływania na otoczenie. Jednak w zarządzaniu jak na wojnie - nie ma czasu, by próbować i błądzić po omacku. Zwyciężasz albo przegrywasz, nie istnieje trzecia opcja. Trzeba być twardym: konkurencja cały czas wyjmuje pieniądze z Twojej kieszeni i robi to, nie czekając, aż będziesz gotów. Jeśli chcesz zwyciężyć, musisz działać szybciej, sprawniej i skuteczniej! Skończyła się zabawa i przyszedł czas na poważną rozgrywkę.
Spójrz na przedstawicieli wywiadu wojskowego i cywilnego - ich zachowania cechuje automatyzm, rozmowy z ludźmi majÄ… zawsze okreÅ›lony cel, a dziaÅ‚ania sÄ… podejmowane bÅ‚yskawicznie. UmiejÄ™tnoÅ›ci wywiadowcze można zaadaptować do realiów biznesu. Co wiÄ™cej, dajÄ… one olbrzymiÄ… przewagÄ™! Trik polega na tym, by wiedzieć dokÅ‚adnie, JAK stosować taktyki wywiadowcze na arenie biznesu. Autorzy, wieloletni pracownicy sÅ‚użb specjalnych, przedstawiajÄ… wÅ‚asny model badania osobowoÅ›ci pracowników. Przekonaj siÄ™, jak uÅ‚atwi Ci on kierowanie swoimi podwÅ‚adnymi i… sobÄ… samym!
- Zostań tajnym agentem swojej firmy i przekonaj się, że potrafisz:
- klasyfikować osobowości jak profiler,
- stawiać pytania niczym poligrafer,
- osiągać porozumienie jak negocjator,
- budować sieć kontaktów jak szpieg,
- prowadzić rozmowę jak przesłuchujący,
- tworzyć zespół jak siły specjalne.
Osoby które kupowały "Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu eBook -- spis treści
Przedmowa (9)
Podziękowania (11)
Wstęp (13)
Rozdział 1. Klasyfikuj osobowości jak profiler (19)
- Wartość dla biznesu (20)
- Profilerzy z natury (21)
- Narzędzia do profilowania (22)
- Wartości i ego (24)
- Model określania predyspozycji (25)
- Kategorie predyspozycji (32)
- Model określania stylów działania (37)
- Kategorie stylów działania (45)
- Profiluj swoich ludzi (54)
Rozdział 2. Stawiaj pytania jak poligrafer (55)
- Wartość dla biznesu (56)
- Scenariusz 1: badanie problemu (57)
- Scenariusz 2: odkrywanie potrzeb klienta (57)
- Scenografia dla poligrafera (58)
- Narzędzia przesłuchiwania (59)
- Odczytywanie mowy ciała (60)
- Wykorzystywanie mowy ciała (68)
- Style zadawania pytań (72)
- Strategia zadawania pytań (80)
- Wykrywanie oszustwa (85)
- Powrót do scenariuszy (88)
- Scenariusz 1: badanie problemu (88)
- Scenariusz 2: odkrywanie potrzeb klienta (89)
Rozdział 3. Buduj sieć kontaktów jak szpieg (91)
- Wartość dla biznesu (92)
- Mózg szpiega (94)
- Forma i funkcja (95)
- Forma (95)
- Funkcja (95)
- Zrozumienie własnego położenia (96)
- Nie jesteÅ› szpiegiem (96)
- Jak model atomu (97)
- Narzędzia budowania sieci kontaktów (102)
- Techniki uzyskiwania informacji od źródła (102)
- MotywujÄ…ce zachowanie (110)
- Pobudzanie do działania (111)
- Narzędzia wywierania wpływu (114)
- Interakcja zawodników (119)
Rozdział 4. Prowadź rozmowę jak przesłuchujący (121)
- Wartość dla biznesu (122)
- Narzędzia przesłuchiwania (122)
- Przesiewanie (122)
- Planowanie i przygotowywanie (125)
- Sprawowanie kontroli (128)
- NawiÄ…zywanie dobrego kontaktu (129)
- Różne rodzaje podejścia (129)
- Zadawanie pytań (130)
- Narzędzia prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej (130)
- Technika wywiadu behawioralnego - wersja ulepszona (132)
- Narzędzia zakańczania (136)
- Mechanizm zakańczania (137)
- Na użytek spotkań w interesach (138)
- Na użytek rozmów kwalifikacyjnych (138)
- Ratowanie nieudanego spotkania (138)
Rozdział 5. Osiągaj porozumienie jak negocjator (143)
- Wartość dla biznesu (144)
- Narzędzia służące negocjacji (145)
- ZarzÄ…dzanie procesem zmiany (145)
- Przejmowanie kontroli (152)
- Odpieranie zastrzeżeń (154)
- Odczytywanie mowy ciała podczas negocjacji (156)
Rozdział 6. Gromadź informacje jak analityk (159)
- Wartość dla biznesu (161)
- Narzędzia gromadzenia informacji (163)
- Rola analityka (163)
- Identyfikowanie brakujących elementów (163)
- Kierunkowanie procesu gromadzenia informacji (164)
- Określanie źródeł (166)
- Przekazywanie informacji (168)
- Weryfikacja źródeł (169)
- Tworzenie przybliżonej wersji rzeczywistości (171)
- Odbiorca informacji a ich postać (172)
- Filtry wpływające na analizę (175)
Rozdział 7. Podejmuj decyzje jak żołnierz oddziału SEAL (177)
- Wartość dla biznesu (180)
- Narzędzia podejmowania decyzji (181)
- Wykorzystywanie mininawyków (181)
- Myślenie ewentualnościami (183)
- Planowanie za pomocą wartości (187)
- After Action Review (AAR), czyli omówienie zrealizowanych zadań (189)
Rozdział 8. Twórz zespół jak siły specjalne (191)
- Wartość dla biznesu (192)
- Przepis na zespół (192)
- Narzędzia tworzenia zespołu (193)
- Rytuały przejścia: przekraczanie progu (193)
- Proces homogenizacji (195)
- Top-grading (200)
- Mechanizm przywództwa w grupie (202)
- Zrozum swojÄ… rolÄ™ (202)
- Dbaj o spójność zespołu (203)
- Nie stań się ofiarą szacunku (204)
- Jak radzić sobie z różnicami (205)
Wniosek. Czy warto mieć mocny charakter? (207)
SÅ‚ownik (211)