reklama - zainteresowany?

Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu - Onepress

Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu
ebook
Autor: Gregory Hartley, Maryann Karinch
Tytuł oryginału: The Most Dangerous Business Book You'll Ever Read
TÅ‚umaczenie: Katarzyna Rojek
ISBN: 978-83-246-4832-0
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2012-03-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu

Tagi: Komunikacja i negocjacje

Solidny podrÄ™cznik, zawierajÄ…cy bezcenne lekcje dotyczÄ…ce tego, jak postÄ™pować z innymi ludźmi — w wywiadzie, wojsku, rzÄ…dzie, a co najważniejsze, także w Å›wiecie biznesu.
Oleg Kaługin,
były major-generał KGB, wykładowca Center for Counterintelligence and Security Studies, autor książki Spymaster

Książkę tę można wykorzystywać na każdym etapie życia zawodowego. Gregory Hartley i Maryann Karinch wskazują umiejętności, które są potrzebne do trafnego oceniania ludzi i relacji interpersonalnych, aby odnosić sukcesy, a unikać porażek. Nie rozpoczynaj kolejnego przedsięwzięcia (albo romansu) bez przygotowania!
Harold Keith Melton,
autor Księgi szpiega, historyk wywiadu, były przewodniczący jednej z największych i najlepszych w Ameryce grup franczyzowych

Czytasz na wÅ‚asnÄ… odpowiedzialność. Po lekturze tej książki nic nie bÄ™dzie już takie samo… i nikt nie bÄ™dzie taki sam!

W swojej działalności zawodowej spotkałeś się już z całą masą niepodważalnych prawd. Metoda kija i marchewki, wydobywanie ukrytej charyzmy, perswazyjne sposoby wpływania na otoczenie. Jednak w zarządzaniu jak na wojnie - nie ma czasu, by próbować i błądzić po omacku. Zwyciężasz albo przegrywasz, nie istnieje trzecia opcja. Trzeba być twardym: konkurencja cały czas wyjmuje pieniądze z Twojej kieszeni i robi to, nie czekając, aż będziesz gotów. Jeśli chcesz zwyciężyć, musisz działać szybciej, sprawniej i skuteczniej! Skończyła się zabawa i przyszedł czas na poważną rozgrywkę.

Spójrz na przedstawicieli wywiadu wojskowego i cywilnego - ich zachowania cechuje automatyzm, rozmowy z ludźmi majÄ… zawsze okreÅ›lony cel, a dziaÅ‚ania sÄ… podejmowane bÅ‚yskawicznie. UmiejÄ™tnoÅ›ci wywiadowcze można zaadaptować do realiów biznesu. Co wiÄ™cej, dajÄ… one olbrzymiÄ… przewagÄ™! Trik polega na tym, by wiedzieć dokÅ‚adnie, JAK stosować taktyki wywiadowcze na arenie biznesu. Autorzy, wieloletni pracownicy sÅ‚użb specjalnych, przedstawiajÄ… wÅ‚asny model badania osobowoÅ›ci pracowników. Przekonaj siÄ™, jak uÅ‚atwi Ci on kierowanie swoimi podwÅ‚adnymi i… sobÄ… samym!

    Zostań tajnym agentem swojej firmy i przekonaj się, że potrafisz:
  • klasyfikować osobowoÅ›ci jak profiler,
  • stawiać pytania niczym poligrafer,
  • osiÄ…gać porozumienie jak negocjator,
  • budować sieć kontaktów jak szpieg,
  • prowadzić rozmowÄ™ jak przesÅ‚uchujÄ…cy,
  • tworzyć zespół jak siÅ‚y specjalne.

Dodaj do koszyka Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu

 

Osoby które kupowały "Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeÅ„stwa
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpÅ‚ywu. Wydanie 2 rozszerzone

Dodaj do koszyka Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu

Spis treści

Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu eBook -- spis treści

Przedmowa (9)

Podziękowania (11)

Wstęp (13)

Rozdział 1. Klasyfikuj osobowości jak profiler (19)

  • Wartość dla biznesu (20)
  • Profilerzy z natury (21)
  • NarzÄ™dzia do profilowania (22)
    • WartoÅ›ci i ego (24)
    • Model okreÅ›lania predyspozycji (25)
    • Kategorie predyspozycji (32)
    • Model okreÅ›lania stylów dziaÅ‚ania (37)
    • Kategorie stylów dziaÅ‚ania (45)
  • Profiluj swoich ludzi (54)

Rozdział 2. Stawiaj pytania jak poligrafer (55)

  • Wartość dla biznesu (56)
    • Scenariusz 1: badanie problemu (57)
    • Scenariusz 2: odkrywanie potrzeb klienta (57)
  • Scenografia dla poligrafera (58)
  • NarzÄ™dzia przesÅ‚uchiwania (59)
    • Odczytywanie mowy ciaÅ‚a (60)
    • Wykorzystywanie mowy ciaÅ‚a (68)
    • Style zadawania pytaÅ„ (72)
    • Strategia zadawania pytaÅ„ (80)
    • Wykrywanie oszustwa (85)
  • Powrót do scenariuszy (88)
    • Scenariusz 1: badanie problemu (88)
    • Scenariusz 2: odkrywanie potrzeb klienta (89)

Rozdział 3. Buduj sieć kontaktów jak szpieg (91)

  • Wartość dla biznesu (92)
  • Mózg szpiega (94)
  • Forma i funkcja (95)
    • Forma (95)
    • Funkcja (95)
    • Zrozumienie wÅ‚asnego poÅ‚ożenia (96)
    • Nie jesteÅ› szpiegiem (96)
    • Jak model atomu (97)
  • NarzÄ™dzia budowania sieci kontaktów (102)
    • Techniki uzyskiwania informacji od źródÅ‚a (102)
  • MotywujÄ…ce zachowanie (110)
    • Pobudzanie do dziaÅ‚ania (111)
    • NarzÄ™dzia wywierania wpÅ‚ywu (114)
    • Interakcja zawodników (119)

Rozdział 4. Prowadź rozmowę jak przesłuchujący (121)

  • Wartość dla biznesu (122)
  • NarzÄ™dzia przesÅ‚uchiwania (122)
    • Przesiewanie (122)
    • Planowanie i przygotowywanie (125)
    • Sprawowanie kontroli (128)
    • NawiÄ…zywanie dobrego kontaktu (129)
    • Różne rodzaje podejÅ›cia (129)
    • Zadawanie pytaÅ„ (130)
  • NarzÄ™dzia prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej (130)
    • Technika wywiadu behawioralnego - wersja ulepszona (132)
  • NarzÄ™dzia zakaÅ„czania (136)
    • Mechanizm zakaÅ„czania (137)
    • Na użytek spotkaÅ„ w interesach (138)
    • Na użytek rozmów kwalifikacyjnych (138)
    • Ratowanie nieudanego spotkania (138)

Rozdział 5. Osiągaj porozumienie jak negocjator (143)

  • Wartość dla biznesu (144)
  • NarzÄ™dzia sÅ‚użące negocjacji (145)
    • ZarzÄ…dzanie procesem zmiany (145)
    • Przejmowanie kontroli (152)
    • Odpieranie zastrzeżeÅ„ (154)
    • Odczytywanie mowy ciaÅ‚a podczas negocjacji (156)

Rozdział 6. Gromadź informacje jak analityk (159)

  • Wartość dla biznesu (161)
  • NarzÄ™dzia gromadzenia informacji (163)
    • Rola analityka (163)
    • Identyfikowanie brakujÄ…cych elementów (163)
    • Kierunkowanie procesu gromadzenia informacji (164)
    • OkreÅ›lanie źródeÅ‚ (166)
    • Przekazywanie informacji (168)
    • Weryfikacja źródeÅ‚ (169)
    • Tworzenie przybliżonej wersji rzeczywistoÅ›ci (171)
    • Odbiorca informacji a ich postać (172)
  • Filtry wpÅ‚ywajÄ…ce na analizÄ™ (175)

Rozdział 7. Podejmuj decyzje jak żołnierz oddziału SEAL (177)

  • Wartość dla biznesu (180)
  • NarzÄ™dzia podejmowania decyzji (181)
    • Wykorzystywanie mininawyków (181)
    • MyÅ›lenie ewentualnoÅ›ciami (183)
    • Planowanie za pomocÄ… wartoÅ›ci (187)
    • After Action Review (AAR), czyli omówienie zrealizowanych zadaÅ„ (189)

Rozdział 8. Twórz zespół jak siły specjalne (191)

  • Wartość dla biznesu (192)
  • Przepis na zespół (192)
  • NarzÄ™dzia tworzenia zespoÅ‚u (193)
    • RytuaÅ‚y przejÅ›cia: przekraczanie progu (193)
    • Proces homogenizacji (195)
    • Top-grading (200)
  • Mechanizm przywództwa w grupie (202)
    • Zrozum swojÄ… rolÄ™ (202)
    • Dbaj o spójność zespoÅ‚u (203)
    • Nie staÅ„ siÄ™ ofiarÄ… szacunku (204)
    • Jak radzić sobie z różnicami (205)

Wniosek. Czy warto mieć mocny charakter? (207)

SÅ‚ownik (211)

Dodaj do koszyka Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.