reklama - zainteresowany?

Nagi Trading - technika inwestowania bez jakichkolwiek wskaźników analizy technicznej - Onepress

Nagi Trading - technika inwestowania bez jakichkolwiek wskaźników analizy technicznej
ebook
Autor: Michał Pietrzyca
ISBN: 978-83-269-2843-7
stron: 68, Format: ebook
Data wydania: 2014-08-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,97 zł

Dodaj do koszyka Nagi Trading - technika inwestowania bez jakichkolwiek wskaźników analizy technicznej

Tagi: Giełda i inwestycje

Nagi Trading jest stosowany przez wielu doświadczonych graczy, dealerów walutowych oraz traderów rynku terminowego. Jest narzędziem wyjątkowo prostym, którym można się z miejsca zacząć posługiwać. Taki styl handlowania jest ponadczasowy i niezwykle elementarny, o czym będziesz miał okazję nieraz się przekonać. Dzięki metodzie Nagi Trading nauczysz się czytać wykres w klasyczny sposób. Taki szybki kurs skutecznego handlowania na rynku doskonale przyda Ci się na najbliższe, wysoce zmienne miesiące. Dzięki temu nie będziesz musiał śledzić różnorakich wypowiedzi finansowych guru, tylko skupisz się na swoim celu inwestycyjnym.

Dodaj do koszyka Nagi Trading - technika inwestowania bez jakichkolwiek wskaźników analizy technicznej

 

Osoby które kupowały "Nagi Trading - technika inwestowania bez jakichkolwiek wskaźników analizy technicznej", wybierały także:

  • W transie inwestowania. Podbij rynek pewnością siebie, żelazną dyscypliną i postawą zwycięzcy
  • Rajmund Rembieliński. Wizjoner i menedżer Łodzi przemysłowej. Raporty z lat 1824-1830
  • Analiza techniczna dla bystrzaków
  • Jak wynająć mieszkanie i osiągać dochód pasywny. Praktyczny poradnik dla początkującego właściciela
  • Analiza techniczna w praktyce. ErgoTrader, czyli zero psychologii

Dodaj do koszyka Nagi Trading - technika inwestowania bez jakichkolwiek wskaźników analizy technicznej

Spis treści

Dodaj do koszyka Nagi Trading - technika inwestowania bez jakichkolwiek wskaźników analizy technicznej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.