reklama - zainteresowany?

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Marketing w IT - ciągła zmiana - Onepress

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Marketing w IT - ciągła zmiana
ebook
Autor: Łukasz Świątek
ISBN: 9788376805863
stron: 4, Format: ebook
Data wydania: 2012-07-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 1,70 zł

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Marketing w IT - ciągła zmiana

Tagi: E-biznes | Komunikacja i negocjacje | Marketing | Public Relations | Social Media

Do tego, że marketing rządzi, powinniśmy się już przyzwyczaić. Jednak Łukasz Świątek idzie w swych analizach o krok dalej. Twierdzi, że to marketing ma przynosić dziś dochód firmie. Marketing staje się najważniejszym elementem biznesu, z absolutnym prymatem ponad innymi elementami firm. Inspirujące w czasach zmiany.


Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale dAngers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.

www.marketingnarracyjny.pl

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Marketing w IT - ciągła zmiana

 

Osoby które kupowały "NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Marketing w IT - ciągła zmiana", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Marketing w IT - ciągła zmiana

Spis treści

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Marketing w IT - ciągła zmiana

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.