reklama - zainteresowany?

NOWE MEDIA pod redakcjÄ… Eryka Mistewicza Kwartalnik 8/2014 - Onepress

NOWE MEDIA pod redakcjÄ… Eryka Mistewicza Kwartalnik 8/2014
ebook
Autor: Eryk Mistewicz
ISBN: 978-8-3787-9008-2
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2014-12-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,03 zł

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcjÄ… Eryka Mistewicza Kwartalnik 8/2014

Tagi: E-biznes | Komunikacja i negocjacje

NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porzÄ…dkujÄ… i wskazujÄ… trendy i rozwiÄ…zania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczÄ…cych dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywnoÅ›ci i innowacji, marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Z zaÅ‚ożenia nie jest pismem o technologiach, lecz o czÅ‚owieku. W czasie szybko zachodzÄ…cych zmian – inspirujÄ…ce!

NOWE MEDIA ukazujÄ… siÄ™ w wersji papierowej, tradycyjnej, oraz w wersjach cyfrowych.

Eryk Mistewicz – konsultant strategii marketingowych tworzÄ…cy marki firm, miast i ludzi. BudowaÅ‚ wolne media w Polsce, tworzyÅ‚ komunikacjÄ™ francuskich marek i challengerów rynku, budowaÅ‚ komunikacjÄ™ partii politycznych i liderów sceny publicznej. W wyd. Helion wydaÅ‚ „Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedajÄ…”, wczeÅ›niej byÅ‚ autorem m.in. „Stulecia Polaków 1900-1999” i współautorem „Anatomii wÅ‚adzy”. UkoÅ„czyÅ‚ École Supérieure des Sciences Commerciales d’Angers. Jest laureatem t.zw. Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskiej. Kwartalnik opinii „Nowe Media” to jego najnowszy projekt wydawniczy wydawany przez Wydawnictwo Operon we współpracy z ebookpoint.pl i partnerami z

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcjÄ… Eryka Mistewicza Kwartalnik 8/2014

 

Osoby które kupowały "NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 8/2014", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcjÄ… Eryka Mistewicza Kwartalnik 8/2014

Spis treści

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 8/2014 eBook -- spis treści

  • Witamy w Nowych Mediach
  • Dokumentalistyka.Szkicowanie definicji
  • Ostatni dzwonek.O koÅ„cu drukowanej prasy
  • Historia ery przyszÅ‚oÅ›ci
  • Real-Time Bidding
  • Twoje dane sprzedawane za 0,0005 dol., w mniej niż 100 milisekund
  • 100 polskich dziennikarzy MAPA POLSKICH MEDIÓW
  • Polska nauka – dalekosiężne aspiracje, niemaÅ‚e możliwoÅ›ci, zadawnione problemy
  • Nowe media w KoÅ›ciele
  • Fenomen „GoÅ›cia Niedzielnego”: dawaj wiÄ™cej, niż obiecaÅ‚eÅ›
  • Areopag w Internecie
  • Stacja 7,czyli Religijne Centrum Nauki Kopernik
  • Selfie w pustej sali.Jak pisać i mówić o KoÅ›ciele?
  • ChrzeÅ›cijanin patrzy na bluźnierstwo
  • Fundamentalizm jako uÅ‚omna próba zdefiniowania swojego miejsca w Å›wiecie peÅ‚nym niedomówieÅ„
  • Åšrodowiskowe kodeksy dziennikarskie w krajach dojrzaÅ‚ej demokracji
  • Kryptowaluty – hipsterski bunt w dobie nowych mediów czy kolejny etap w dziejach ewolucji pieniÄ…dza?
  • Co tak naprawdÄ™ wnosi Apple Watch?
  • Internet (od) rzeczy. PrzemysÅ‚ 4.0 i fatum automatyzacji
  • BezpieczeÅ„stwo nastÄ™pnego pokolenia. Jaki bÄ™dzie Å›wiat 3.0?
  • L’epoca della migrazioni – czyli migracje w cyfrowym Å›wiecie
  • OBSERWATORIUM HUMANISTYKI CYFROWEJ
  • Od Å›redniowiecza do nowych mediów i z powrotem
  • Odkupienie klerka
  • Warto przeczytać

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcjÄ… Eryka Mistewicza Kwartalnik 8/2014

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.