NOWE MEDIA pod redakcjÄ… Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014 - Onepress
ISBN: 978-8-3768-0926-7
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2014-04-18
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 17,03 zł
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poÅ›wiÄ™cony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w Å›wiecie rozproszonej uwagi i natÅ‚oku wiadomoÅ›ci.
Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porzÄ…dkujÄ… i wskazujÄ… trendy i rozwiÄ…zania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczÄ…cych dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywnoÅ›ci i innowacji, marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Z zaÅ‚ożenia nie jest pismem o technologiach, lecz o czÅ‚owieku. W czasie szybko zachodzÄ…cych zmian – inspirujÄ…ce!
NOWE MEDIA ukazujÄ… siÄ™ w wersji papierowej, tradycyjnej, oraz w wersjach cyfrowych.
Eryk Mistewicz – konsultant strategii marketingowych tworzÄ…cy marki firm, miast i ludzi. BudowaÅ‚ wolne media w Polsce, tworzyÅ‚ komunikacjÄ™ francuskich marek i challengerów rynku, budowaÅ‚ komunikacjÄ™ partii politycznych i liderów sceny publicznej. W wyd. Helion wydaÅ‚ „Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedajÄ…”, wczeÅ›niej byÅ‚ autorem m.in. „Stulecia Polaków 1900-1999” i wspóÅ‚autorem „Anatomii wÅ‚adzy”. UkoÅ„czyÅ‚ École Supérieure des Sciences Commerciales d’Angers. Jest laureatem t.zw. Polskiego Pulitzera, Nagrody GÅ‚ównej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskiej. Kwartalnik opinii „Nowe Media” to jego najnowszy projekt wydawniczy wydawany przez Wydawnictwo Operon we wspóÅ‚pracy z ebookpoint.pl i partnerami z Francji.
Osoby które kupowały "NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014 eBook -- spis treści
- Witamy w Nowych Mediach
- Agonia wiedzy.Koniec ekspertów. Åšmierć elit
- 25 spraw na 25-lecie Internetu
- Wraca do mediów to,co najważniejsze
- Wojna narracji
- Rewolucja w schematach komunikacji
- To papier pozostaje instrumentem oddziaływania
- Nie zginiemy, czyli medialne jujitsu
- Manifest De Correspondent
- Pokochaj ich.O budowaniu relacji z Czytelnikami
- Jakoś już jest, czas na jakość
- Twitterowe formy i normy
- Instagram kiczu,Instagram zbrodni
- Nauka PR-u, mediów,marketingu – jak, kogo, po co?
- 26 stycznia 1984. Takie Prawo prasowe
- Odpowiedzialny pośrednik. O języku nienawiści z prawnego punktu widzenia
- Google, Twitter, Apple nie mogłyby powstać w Europie
- Szkolnictwo wyższe epoki nowych mediów
- Najważniejszy jest nauczyciel
- Edukacja w cyfrowej transformacji
- Marketing za przyzwoleniem
- Porażka racjonalizmu
- Energia jako informacja
- Świat 2.0 jest inny,niż myślicie
- Fala bezpiecznych, otwartych i wolnych systemów
- Orwell na nowo czytany. 1984–2014
- Obserwatorium humanistyki cyfrowej
- Warto przeczytać