NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014 - Onepress

ISBN: 978-8-3768-0926-7
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2014-04-18
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 17,03 zł
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.
Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczących dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywności i innowacji, marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach społecznościowych. Z założenia nie jest pismem o technologiach, lecz o człowieku. W czasie szybko zachodzących zmian – inspirujące!
NOWE MEDIA ukazują się w wersji papierowej, tradycyjnej, oraz w wersjach cyfrowych.
Eryk Mistewicz – konsultant strategii marketingowych tworzący marki firm, miast i ludzi. Budował wolne media w Polsce, tworzył komunikację francuskich marek i challengerów rynku, budował komunikację partii politycznych i liderów sceny publicznej. W wyd. Helion wydał „Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają”, wcześniej był autorem m.in. „Stulecia Polaków 1900-1999” i współautorem „Anatomii władzy”. Ukończył École Supérieure des Sciences Commerciales d’Angers. Jest laureatem t.zw. Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskiej. Kwartalnik opinii „Nowe Media” to jego najnowszy projekt wydawniczy wydawany przez Wydawnictwo Operon we współpracy z ebookpoint.pl i partnerami z Francji.
Osoby które kupowały "NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014 eBook -- spis treści
- Witamy w Nowych Mediach
- Agonia wiedzy.Koniec ekspertów. Śmierć elit
- 25 spraw na 25-lecie Internetu
- Wraca do mediów to,co najważniejsze
- Wojna narracji
- Rewolucja w schematach komunikacji
- To papier pozostaje instrumentem oddziaływania
- Nie zginiemy, czyli medialne jujitsu
- Manifest De Correspondent
- Pokochaj ich.O budowaniu relacji z Czytelnikami
- Jakoś już jest, czas na jakość
- Twitterowe formy i normy
- Instagram kiczu,Instagram zbrodni
- Nauka PR-u, mediów,marketingu – jak, kogo, po co?
- 26 stycznia 1984. Takie Prawo prasowe
- Odpowiedzialny pośrednik. O języku nienawiści z prawnego punktu widzenia
- Google, Twitter, Apple nie mogłyby powstać w Europie
- Szkolnictwo wyższe epoki nowych mediów
- Najważniejszy jest nauczyciel
- Edukacja w cyfrowej transformacji
- Marketing za przyzwoleniem
- Porażka racjonalizmu
- Energia jako informacja
- Świat 2.0 jest inny,niż myślicie
- Fala bezpiecznych, otwartych i wolnych systemów
- Orwell na nowo czytany. 1984–2014
- Obserwatorium humanistyki cyfrowej
- Warto przeczytać