reklama - zainteresowany?

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014 - Onepress

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014
ebook
Autor: Eryk Mistewicz
ISBN: 978-8-3768-0926-7
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2014-04-18
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,03 zł

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014

Tagi: Marketing

NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczących dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywności i innowacji, marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach społecznościowych. Z założenia nie jest pismem o technologiach, lecz o człowieku. W czasie szybko zachodzących zmian – inspirujące!

NOWE MEDIA ukazują się w wersji papierowej, tradycyjnej, oraz w wersjach cyfrowych.

Eryk Mistewicz – konsultant strategii marketingowych tworzący marki firm, miast i ludzi. Budował wolne media w Polsce, tworzył komunikację francuskich marek i challengerów rynku, budował komunikację partii politycznych i liderów sceny publicznej. W wyd. Helion wydał „Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają”, wcześniej był autorem m.in. „Stulecia Polaków 1900-1999” i współautorem „Anatomii władzy”. Ukończył École Supérieure des Sciences Commerciales d’Angers. Jest laureatem t.zw. Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskiej. Kwartalnik opinii „Nowe Media” to jego najnowszy projekt wydawniczy wydawany przez Wydawnictwo Operon we współpracy z ebookpoint.pl i partnerami z Francji.

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014

 

Osoby które kupowały "NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014

Spis treści

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014 eBook -- spis treści

  1. Witamy w Nowych Mediach
  2. Agonia wiedzy.Koniec ekspertów. Śmierć elit
  3. 25 spraw na 25-lecie Internetu
  4. Wraca do mediów to,co najważniejsze
  5. Wojna narracji
  6. Rewolucja w schematach komunikacji
  7. To papier pozostaje instrumentem oddziaływania
  8. Nie zginiemy, czyli medialne jujitsu
  9. Manifest De Correspondent
  10. Pokochaj ich.O budowaniu relacji z Czytelnikami
  11. Jakoś już jest, czas na jakość
  12. Twitterowe formy i normy
  13. Instagram kiczu,Instagram zbrodni
  14. Nauka PR-u, mediów,marketingu – jak, kogo, po co?
  15. 26 stycznia 1984. Takie Prawo prasowe
  16. Odpowiedzialny pośrednik. O języku nienawiści z prawnego punktu widzenia
  17. Google, Twitter, Apple nie mogłyby powstać w Europie
  18. Szkolnictwo wyższe epoki nowych mediów
  19. Najważniejszy jest nauczyciel
  20. Edukacja w cyfrowej transformacji
  21. Marketing za przyzwoleniem
  22. Porażka racjonalizmu
  23. Energia jako informacja
  24. Świat 2.0 jest inny,niż myślicie
  25. Fala bezpiecznych, otwartych i wolnych systemów
  26. Orwell na nowo czytany. 1984–2014
  27. Obserwatorium humanistyki cyfrowej
  28. Warto przeczytać

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 7/2014

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.