reklama - zainteresowany?

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013 - Onepress

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013
ebook
Autor: Eryk Mistewicz
ISBN: 978-8-3768-0918-2
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2013-12-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,03 zł

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013

Tagi: Marketing

NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczących dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywności i innowacji, marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach społecznościowych. Z założenia nie jest pismem o technologiach, lecz o człowieku. W czasie szybko zachodzących zmian – inspirujące!

NOWE MEDIA ukazują się w wersji papierowej, tradycyjnej, oraz w wersjach cyfrowych.

Eryk Mistewicz – konsultant strategii marketingowych tworzący marki firm, miast i ludzi. Budował wolne media w Polsce, tworzył komunikację francuskich marek i challengerów rynku, budował komunikację partii politycznych i liderów sceny publicznej. W wyd. Helion wydał „Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają”, wcześniej był autorem m.in. „Stulecia Polaków 1900-1999” i współautorem „Anatomii władzy”. Ukończył École Supérieure des Sciences Commerciales d’Angers. Jest laureatem t.zw. Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskiej. Kwartalnik opinii „Nowe Media” to jego najnowszy projekt wydawniczy wydawany przez Wydawnictwo Operon we współpracy z ebookpoint.pl i partnerami z Francji.

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013

 

Osoby które kupowały "NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013

Spis treści

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013 eBook -- spis treści

Witamy w Nowych Mediach
KONSTYTUCJA INTERNETU:
Prywatność, zaufanie,wolność, bezpieczeństwo
Trzecia dekada Orwella
Rząd i technologia. Gdzie leży granica?
NSA i słabość amerykańskiej władzy
Prywatność 4.0
Skandale, prorocy oraz szczypta herezji
Nie każdy może być artystą. Na szczęście
Rozcieńczanie dziennikarstwa
Google ma pomysł. Oto on
Ekonomia uwagi a ekonomia relacji
Wędrówka z papieru
Pięć dylematów współczesnego Mojżesza
Dziennikarstwo ma przyszłość
Czas na gazety własne
Internet nie jest odpowiedzialny za upadek prasy
Wolność słowa w Polsce. Siedem grzechów głównych
Zmierzch książek. Wynajdziemy je na nowo
O natychmiastowości
Nowe media wymuszają w polityce zmianę generacyjną
Debata: XXIII Forum Ekonomiczne w Krynicy Twitterodemokracja
Twitterodyplomacja
Angela Merkel 2.0. Kulisy kampanii
Nowe media to szansa dla Europy
Jaka jest wartość informacji?
Dotacje unijne zabijają innowacyjność i kreatywność
Dlaczego rozsądni ludzie wciąż odrzucają media 2.0
Czego Internet w nas nie zmienił
Nieistotność dyskursu 2.0
Warto przeczytać

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.