NOWE MEDIA pod redakcjÄ… Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013 - Onepress
ISBN: 978-8-3768-0918-2
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2013-12-29
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 17,03 zł
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poÅ›wiÄ™cony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w Å›wiecie rozproszonej uwagi i natÅ‚oku wiadomoÅ›ci.
Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porzÄ…dkujÄ… i wskazujÄ… trendy i rozwiÄ…zania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczÄ…cych dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywnoÅ›ci i innowacji, marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Z zaÅ‚ożenia nie jest pismem o technologiach, lecz o czÅ‚owieku. W czasie szybko zachodzÄ…cych zmian – inspirujÄ…ce!
NOWE MEDIA ukazujÄ… siÄ™ w wersji papierowej, tradycyjnej, oraz w wersjach cyfrowych.
Eryk Mistewicz – konsultant strategii marketingowych tworzÄ…cy marki firm, miast i ludzi. BudowaÅ‚ wolne media w Polsce, tworzyÅ‚ komunikacjÄ™ francuskich marek i challengerów rynku, budowaÅ‚ komunikacjÄ™ partii politycznych i liderów sceny publicznej. W wyd. Helion wydaÅ‚ „Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedajÄ…”, wczeÅ›niej byÅ‚ autorem m.in. „Stulecia Polaków 1900-1999” i wspóÅ‚autorem „Anatomii wÅ‚adzy”. UkoÅ„czyÅ‚ École Supérieure des Sciences Commerciales d’Angers. Jest laureatem t.zw. Polskiego Pulitzera, Nagrody GÅ‚ównej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskiej. Kwartalnik opinii „Nowe Media” to jego najnowszy projekt wydawniczy wydawany przez Wydawnictwo Operon we wspóÅ‚pracy z ebookpoint.pl i partnerami z Francji.
Osoby które kupowały "NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 6/2013 eBook -- spis treści
Witamy w Nowych Mediach
KONSTYTUCJA INTERNETU:
Prywatność, zaufanie,wolność, bezpieczeństwo
Trzecia dekada Orwella
Rząd i technologia. Gdzie leży granica?
NSA i słabość amerykańskiej władzy
Prywatność 4.0
Skandale, prorocy oraz szczypta herezji
Nie każdy może być artystą. Na szczęście
Rozcieńczanie dziennikarstwa
Google ma pomysł. Oto on
Ekonomia uwagi a ekonomia relacji
WÄ™drówka z papieru
Pięć dylematów wspóÅ‚czesnego Mojżesza
Dziennikarstwo ma przyszłość
Czas na gazety własne
Internet nie jest odpowiedzialny za upadek prasy
Wolność sÅ‚owa w Polsce. Siedem grzechów gÅ‚ównych
Zmierzch książek. Wynajdziemy je na nowo
O natychmiastowości
Nowe media wymuszajÄ… w polityce zmianÄ™ generacyjnÄ…
Debata: XXIII Forum Ekonomiczne w Krynicy Twitterodemokracja
Twitterodyplomacja
Angela Merkel 2.0. Kulisy kampanii
Nowe media to szansa dla Europy
Jaka jest wartość informacji?
Dotacje unijne zabijają innowacyjność i kreatywność
Dlaczego rozsądni ludzie wciąż odrzucają media 2.0
Czego Internet w nas nie zmienił
Nieistotność dyskursu 2.0
Warto przeczytać