reklama - zainteresowany?

NOWE MEDIA pod redakcjÄ… Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013 - Onepress

NOWE MEDIA pod redakcjÄ… Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013
ebook
Autor: Eryk Mistewicz
ISBN: 978-8-3768-0890-1
stron: 224, Format: ebook
Data wydania: 2013-09-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,03 zł

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcjÄ… Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013

Tagi: Marketing

NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poÅ›wiÄ™cony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w Å›wiecie rozproszonej uwagi i natÅ‚oku wiadomoÅ›ci.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porzÄ…dkujÄ… i wskazujÄ… trendy i rozwiÄ…zania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczÄ…cych dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywnoÅ›ci i innowacji, marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Z zaÅ‚ożenia nie jest pismem o technologiach, lecz o czÅ‚owieku. W czasie szybko zachodzÄ…cych zmian – inspirujÄ…ce!

NOWE MEDIA ukazujÄ… siÄ™ w wersji papierowej, tradycyjnej, oraz w wersjach cyfrowych.

Eryk Mistewicz – konsultant strategii marketingowych tworzÄ…cy marki firm, miast i ludzi. BudowaÅ‚ wolne media w Polsce, tworzyÅ‚ komunikacjÄ™ francuskich marek i challengerów rynku, budowaÅ‚ komunikacjÄ™ partii politycznych i liderów sceny publicznej. W wyd. Helion wydaÅ‚ „Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedajÄ…”, wczeÅ›niej byÅ‚ autorem m.in. „Stulecia Polaków 1900-1999” i wspóÅ‚autorem „Anatomii wÅ‚adzy”. UkoÅ„czyÅ‚ École Supérieure des Sciences Commerciales d’Angers. Jest laureatem t.zw. Polskiego Pulitzera, Nagrody GÅ‚ównej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskiej. Kwartalnik opinii „Nowe Media” to jego najnowszy projekt wydawniczy wydawany przez Wydawnictwo Operon we wspóÅ‚pracy z ebookpoint.pl i partnerami z Francji.

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcjÄ… Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013

Spis treści

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013 eBook -- spis treści

  • Witamy w Nowych Mediach
  • Historia prawdziwa
    • Dekalog nowych mediów
  • Edward Snowden, Dreyfus naszych czasów
    • Dziesięć wniosków ze sprawy Snowdena
    • Kolejne plany kontroli sieci
    • OÅ›wiadczenie Edwarda Snowdena
  • Big Data – wyzwanie czasu
    • NaturyÅ›ci 2.0
  • Ministerstwo Prawdy vs prawo do bycia zapomnianym
    • Sieć – zabójca reputacji
  • Gdy rodzimy biznes inwestuje w media
    • Szanowna Redakcjo,
  • Pierwsza liga dziennikarstwa MAPA POLSKICH MEDIÓW
  • Dziennikarstwo to zaufanie. Niewiele wiÄ™cej
  • RzÄ…dzić zaczyna Szanowny Pan Czytelnik
    • KsztaÅ‚cenie dziennikarskich elit
  • Dziennikarstwo nie zatonie, ono siÄ™ zmieni
    • Dziennikarska żebranina
  • Wiarygodność medium albo jego Å›mierć
  • Dlaczego upada telewizja?
    • Mój telewizor jest bezużyteczny
  • Telewizja z przesÅ‚aniem
  • Czas na media wÅ‚asne
    • Nauki Wielkiego Brata
  • @ChopinAirport
    • Sekret Twittera
    • Twitter szybszy niż agencje prasowe
    • Przywódcy 164 krajów na Twitterze
    • @Nowe_Media na Twitterze
    • Dziennikarze nie sÄ… już politykowi potrzebni
  • Zaczynaj od DLACZEGO
    • Kolumbowie epoki 2.0
  • To już koniec Apple?
    • Jak uratowaliÅ›my „Parasolki z Cherbourga”
  • Po pierwsze, nauka
    • Pilnie szukam polskiego Steve’a Jobsa
  • #PiÄ™knoNauki
    • Aby wygrywać, twórz wÅ‚asne zasady
  • Obrazy nie ksztaÅ‚tujÄ… wspomnieÅ„, lecz budujÄ… doÅ›wiadczenie
    • Powrót do prostoty
  • Google Glass: wszyscy jesteÅ›my publicznoÅ›ciÄ…
  • Zaufanie 2.0
  • Sekret dobrych aplikacji
    • Niewolnicy sieci
  • Dokument epoki Media detox
  • Symulakry wolnoÅ›ci
  • Przeciw opresji 2.0
  • Cztery wymiary nowych mediów
    • Listy bez poÅ›piechu
  • SiÅ‚a narracji, moc tożsamoÅ›ci
    • Historia 2.0
  • PotÄ™ga narracji w epoce cyfrowej
  • Warto przeczytać
    • Koniec autorów
    • E-bookowa rewolucja: czy czytniki zastÄ…piÄ… papierowe książki?
    • Wszyscy jesteÅ›my eseistami
    • Amoralna technologia
    • Cyberteologia
    • PR walczy z informacjÄ…, informacja z PR-em

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcjÄ… Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.