NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013 - Onepress

ISBN: 978-8-3768-0890-1
stron: 224, Format: ebook
Data wydania: 2013-09-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 17,03 zł
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.
Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczących dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywności i innowacji, marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach społecznościowych. Z założenia nie jest pismem o technologiach, lecz o człowieku. W czasie szybko zachodzących zmian – inspirujące!
NOWE MEDIA ukazują się w wersji papierowej, tradycyjnej, oraz w wersjach cyfrowych.
Eryk Mistewicz – konsultant strategii marketingowych tworzący marki firm, miast i ludzi. Budował wolne media w Polsce, tworzył komunikację francuskich marek i challengerów rynku, budował komunikację partii politycznych i liderów sceny publicznej. W wyd. Helion wydał „Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają”, wcześniej był autorem m.in. „Stulecia Polaków 1900-1999” i współautorem „Anatomii władzy”. Ukończył École Supérieure des Sciences Commerciales d’Angers. Jest laureatem t.zw. Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskiej. Kwartalnik opinii „Nowe Media” to jego najnowszy projekt wydawniczy wydawany przez Wydawnictwo Operon we współpracy z ebookpoint.pl i partnerami z Francji.
Osoby które kupowały "NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 5/2013 eBook -- spis treści
- Witamy w Nowych Mediach
- Historia prawdziwa
- Dekalog nowych mediów
- Edward Snowden, Dreyfus naszych czasów
- Dziesięć wniosków ze sprawy Snowdena
- Kolejne plany kontroli sieci
- Oświadczenie Edwarda Snowdena
- Big Data – wyzwanie czasu
- Naturyści 2.0
- Ministerstwo Prawdy vs prawo do bycia zapomnianym
- Sieć – zabójca reputacji
- Gdy rodzimy biznes inwestuje w media
- Szanowna Redakcjo,
- Pierwsza liga dziennikarstwa MAPA POLSKICH MEDIÓW
- Dziennikarstwo to zaufanie. Niewiele więcej
- Rządzić zaczyna Szanowny Pan Czytelnik
- Kształcenie dziennikarskich elit
- Dziennikarstwo nie zatonie, ono się zmieni
- Dziennikarska żebranina
- Wiarygodność medium albo jego śmierć
- Dlaczego upada telewizja?
- Mój telewizor jest bezużyteczny
- Telewizja z przesłaniem
- Czas na media własne
- Nauki Wielkiego Brata
- @ChopinAirport
- Sekret Twittera
- Twitter szybszy niż agencje prasowe
- Przywódcy 164 krajów na Twitterze
- @Nowe_Media na Twitterze
- Dziennikarze nie są już politykowi potrzebni
- Zaczynaj od DLACZEGO
- Kolumbowie epoki 2.0
- To już koniec Apple?
- Jak uratowaliśmy „Parasolki z Cherbourga”
- Po pierwsze, nauka
- Pilnie szukam polskiego Steve’a Jobsa
- #PięknoNauki
- Aby wygrywać, twórz własne zasady
- Obrazy nie kształtują wspomnień, lecz budują doświadczenie
- Powrót do prostoty
- Google Glass: wszyscy jesteśmy publicznością
- Zaufanie 2.0
- Sekret dobrych aplikacji
- Niewolnicy sieci
- Dokument epoki Media detox
- Symulakry wolności
- Przeciw opresji 2.0
- Cztery wymiary nowych mediów
- Listy bez pośpiechu
- Siła narracji, moc tożsamości
- Historia 2.0
- Potęga narracji w epoce cyfrowej
- Warto przeczytać
- Koniec autorów
- E-bookowa rewolucja: czy czytniki zastąpią papierowe książki?
- Wszyscy jesteśmy eseistami
- Amoralna technologia
- Cyberteologia
- PR walczy z informacją, informacja z PR-em