reklama - zainteresowany?

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 4/2013 - Onepress

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 4/2013
ebook
Autor: Eryk Mistewicz
ISBN: 978-8-3768-0762-1
stron: 224, Format: ebook
Data wydania: 2013-05-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,03 zł

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 4/2013

Tagi: E-biznes | Marketing | Social Media

NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczących dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywności i innowacji, marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach społecznościowych. Z założenia nie jest pismem o technologiach, lecz o człowieku. W czasie szybko zachodzących zmian – inspirujące!

NOWE MEDIA ukazują się w wersji papierowej, tradycyjnej, oraz w wersjach cyfrowych.

W czwartym wydaniu "Nowych Mediów" m.in.: prof Zygmunt Bauman, Patrick de Saint-Exupery, Jan Maria Rokita, Michal Boni, Guy Kawasaki, Bogusław Chrabota, Kataryna, Grzegorz Dobiecki, Olivier Gaude, Witold Gadomski, Klaus Bachmann, Marek Magierowski, Krzysztof Skowroński, Juliusz Braun, Jacek Tacik, dr Aleksandra Sowa, Papież Benedykt XVI, Aleksandra Jakubowska, Jean-Paul Oury, Wojciech Pawlak, Tomasz Plata, Andrzej Godlewski, Marcin Pulit, David Bauer, Piotr Wereśniak, Xavier Querat-Hement, Justyna Łukasik, prof. Cezary Banasiński.

Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d’Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 4/2013

Spis treści

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 4/2013 eBook -- spis treści

  • Witamy w Nowych Mediach
  • Tu strzelają, ale nie wiadomo dlaczego
    • Jeśli mam płacić za informację…
  • Świat w kanale
  • Case study: W poszukiwaniu watykanisty
  • Manifest XXI
  • Papierowe credo
    • Dziennikarz w świecie 2.0
  • Radio to społeczność słuchaczy
  • Między (nie)zależnością i (nie)odpowiedzialnością
    • Czas socjonautów
  • Media biznesowe w dobie Internetu
  • Wiarygodność informacji jej największą wartością
  • Facebook i Twitter wspierają demokrację i prawa człowieka?
    • Hotel Africa
  • Tryumf polityki: Machiavelli pokonuje Zuckerberga
  • Beppe Grillo: omijając tradycyjne media
  • Pospolite ruszenie trolli: Anonymous kontra pedofilia
  • Nienawiść 2.0. Poczet hejterów polskich
  • Nowe media – szansa autentycznej wspólnoty
    • Do Redakcji
  • Baletnica na polu minowym
    • Śmierć rzeczników prasowych
  • Czarodziej sieci
    • Sklep z cukierkami
  • Ochrona prywatności –debata krajowa i europejska
  • Kto się boi Google?
    • Czas smartfonów
    • W poszukiwaniu tego, co najważniejsze
  • Telewizja bez telemetrii – dziś już nie ma szans
    • Współczesny terror telemetrii
  • Zaloguj się do telewizji 2.0
    • Telewizja 2.0: brakuje Steve’a Jobsa
  • Wzór Godlewskiego na dobrą telewizję
  • Radio z dużą oglądalnością
    • Najważniejsze są zasady
  • Zmierzch świata pośredników
    • Co innego jest już wyznacznikiem sukcesu
  • Poczta epoki nowych mediów
  • Ikonosfera
    • Dekalog sukcesu w sieci
  • Prawo do informacji z perspektywy konsumenta
  • Debata: Szukając polskiego Steve’a Jobsa
  • Warto przeczytać
    • Piekło świata wirtualnego
    • Tao Twittera
    • Obiektywizm mediów traci na znaczeniu
    • W sieci Al-Kaidy
    • Banalizacja, powierzchowność, sieć…

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 4/2013

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.