reklama - zainteresowany?

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 - Onepress

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013
ebook
Autor: Eryk Mistewicz
ISBN: 978-8-3768-0746-1
stron: 224, Format: ebook
Data wydania: 2013-02-04
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,03 zł

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013

Tagi: E-biznes | Marketing | Social Media

NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczących dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywności i innowacji, marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach społecznościowych. Z założenia nie jest pismem o technologiach, lecz o człowieku. W czasie szybko zachodzących zmian inspirujące!

NOWE MEDIA ukazują się w wersji papierowej, tradycyjnej, oraz w wersjach cyfrowych.

W trzecim wydaniu "Nowych Mediów" m.in.: Paweł Graś, Nicholas Carr, Tomasz Sekielski, Tomasz Wróblewski, Konrad Ciesiołkiewicz, Piotr Voelkel, Michał Boni, Sławomir Jastrzębowski, Paweł Lisicki, Jarosław Kuźniar, Jean-Paul Oury, Kataryna, Michał Kleiber, Piotr Legutko, Richard Kastelein, Marcin Bosacki, Piotr Gabryel, Michał Majewski, Agata Czarnacka, Justyna Łukasik, JP Rangaswami, Emmanuel Dupuy, Łukasz Wróbel, Edi Pyrek, Marek Staniszewski.

Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale dAngers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.


Zobacz również poprzednie numery:

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013

Spis treści

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013 eBook -- spis treści

  • Witamy w Nowych Mediach
  • Piąta władza
  • Mama Madzi ratuje media
    • Perfekcyjna opowieść z Madzią w dalekim tle
    • Najlepsze kampanie PR 2012
  • Dekalog redaktora
    • KATARYNA, najbardziej znana polska blogerka dla „Nowych Mediów” o tym, na jaki tytuł prasowy czeka jeszcze, jakiego medium potrzebuje,jakiego tytułu chce
  • Kodeks Złych Praktyk Wydawców Prasy
    • Dziennikarze na garnuszku władzy
  • Jak organizuje się walki kogutów
  • Dziennikarstwo korporacyjne – powrót do źródeł
  • Koniec dziennikarstwa: chińskie mury runęły
    • 10 trendów w nowych mediach 2013
  • Przywrócić sens zadawaniu pytań
    • Trzy zdania, które poruszyły miliony
  • Sto czterdzieści ważnych znaków
    • Rząd 2.0
    • Dekalog Twittera dla polityków
    • Dekalog Twittera dla wyborców
  • Kościół w sieci: ewangelizacja 2.0
    • @Nowe_Media na Twitterze
  • Debata: Twitterodemokracja
    • Wybory w Ameryce: MBA marketingu politycznego
  • Media niestety wiedzą coraz mniej
  • Dziennikarze z zawodówki
    • Dziennikarstwo 55 znaków
  • Warto kształcić dziennikarzy – niekoniecznie w Polsce
  • Co Internet robi z naszym mózgiem?
    • W czasach second life wciąż mamy tylko jedno życie
    • Jeden dzień z życia
  • Dieta informacyjna
  • Sypiając ze smartfonem
  • Czas monetyzacji
  • Siła relacji
  • Czarny PR w sieci
  • Pachnidło
    • Marketingowcy mają duszę?
  • Poezja epoki 2.0
    • Wysłane w biegu
  • Czas infografiki
  • Telewizja, jaką znacie – się skończyła
    • Witaj w cyfrowym salonie
  • Strategia w chmurze?
    • Lekcja polityki do zaliczenia
    • Pochwała prostoty
  • Czas przesuwania granic
  • Cyberodstraszanie
    • Trend nowych mediów
  • Debata: Czas optymizmu
  • Warto przeczytać
    • Facebook zabija
    • Rewolucja sprytnych szczurów
    • Wygrywają wszyscy
    • Kwantowy Twitter, czyli o przepływie informacji i dezinformacji w sieciach społecznościowych
    • Zaangażuj się – albo zgiń!
    • Nadchodzi zmiana

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 3/2013

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.