NOWE MEDIA pod redakcjÄ… Eryka Mistewicza: Kto jest w sieci liderem opinii? - Onepress

ISBN: 9788376805870
stron: 5, Format: ebook
Data wydania: 2012-07-11
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 1,70 zł
Kogo warto obserwować w sieciach społecznościowych? Jak wskazać liderów świata 2.0? Nowy trend w marketingu, który nazywam 3R reputacja, referencje, relacje posiłkuje się pojęciami wcześniej już znanymi, jak kluczowi liderzy opinii. Jean-Paul Oury pisze o technologiach wskazywania liderów w świecie nowych mediów.

Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale dAngers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.
Osoby które kupowały "NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Kto jest w sieci liderem opinii?", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,13 zł, (14,90 zł -84%)
- 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)