reklama - zainteresowany?

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo? - Onepress

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?
ebook
Autor: Howard Owens
ISBN: 9788376805740
stron: 6, Format: ebook
Data wydania: 2012-07-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 1,70 zł

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?

Tagi: E-biznes | Komunikacja i negocjacje | Marketing | Public Relations | Social Media

Jeden z najciekawszych tekstów o współczesnym dziennikarstwie wyszedł spod pióra Howarda Owensa, autora cenionego serwisu o dziennikarstwie internetowym. Warto przeczytać, jak dziennikarze w zmieniającym się świecie mogą zachować swój zawód, wykonując go wciąż z pasją i przekonaniem.


""

Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale dAngers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.

www.marketingnarracyjny.pl

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?

 

Osoby które kupowały "NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?

Spis treści

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo? eBook -- spis treści

  • Co mogÄ… zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?
    • Dziennikarze sami zabijajÄ… dziennikarstwo

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.