reklama - zainteresowany?

NLP dla menedżera - Onepress

NLP dla menedżera
Autor: David Molden
Tytuł oryginału: NLP Business Masterclass: Driving Peak Performance with NLP - 2 edition
Tłumaczenie: Aleksandra Podsiadlik
ISBN: 978-83-246-1732-6
stron: 360, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2009-04-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 54,90 zł

Dodaj do koszyka NLP dla menedżera

Tagi: Perswazja i NLP

Sukces poprzez zmianę

  • Zwiększaj swoją efektywność we wszystkim, czym się zajmujesz.
  • Stosuj zasady myślenia i zachowania pomagające rozwijać Twoje umiejętności.
  • Poznaj narzędzia, metody i umiejętności konieczne do przeprowadzania zmian.
Tym, co czyni menedżera efektywnym, jest zrozumienie i zastosowanie narzędzi takich jak NLP. Ta książka daje przewagę konkurencyjną, której większość osób poszukuje przez całe życie.
Paul L'Estrange,
Global Business Development, Vertical Inc.

Kto NLP wojuje... jest skazany na sukces

Programowanie neurolingwistyczne to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin wiedzy. Możliwości zastosowania NLP są nieograniczone, a każdy kolejny praktyk przyczynia się do wzbogacenia tego zbioru zasad, modeli i narzędzi do nauki, komunikacji i zmiany, poszerzając pole oddziaływania NLP na coraz to nowe dziedziny.

Niniejsza książka stanowi wszechstronną i wyczerpującą prezentację zasad, modeli i technik NLP -- swoiste podsumowanie ponad pięćdziesięciu lat aktywnego stosowania tej wiedzy w praktyce biznesowej. Docenisz ją bez względu na to, czy stawiasz dopiero pierwsze kroki w świecie programowania neurolingwistycznego, czy też szukasz źródła odniesienia dla posiadanej już wiedzy. Ten praktyczny przewodnik stworzony przez grupę wysoko wykwalifikowanych konsultantów NLP zawiera przede wszystkim sprawdzone wskazówki, jak wywierać większy wpływ w świecie biznesu, zostawić swój trwały ślad i osiągać ponadprzeciętne rezultaty.


Dziesięć zasad NLP:
1. Poszukuj nowych sposobów myślenia i działania.
2. Informacja zwrotna motywuje do działania, porażka osłabia energię.
3. Elastyczność to klucz do wywierania wpływu i kontroli.
4. Napotkany opór wskazuje na brak dobrych relacji z innymi ludźmi.
5. Istnieje spora różnica między intencjami a zachowaniem.
6. Masz wszystko, co konieczne do zmiany.
7. Jeśli inny człowiek potrafi, Ty też potrafisz.
8. Prawdziwe znaczenie komunikatu odczytasz z reakcji odbiorcy.
9. Wyobrażenia mogą się stać rzeczywistością.
10. Kontroluj swój umysł i ponoś odpowiedzialność za swoje działania.

Chcesz wiedzieć nieco więcej o praktyce NLP w pracy menedżera?

Przeczytaj poniższe artykuły, pochodzące ze strony internetowej firmy Davida Moldena:

Dodaj do koszyka NLP dla menedżera

 

Osoby które kupowały "NLP dla menedżera", wybierały także:

  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II
  • TyMyśl. Inaczej zrobią to za Ciebie... Wydanie II
  • Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II
  • Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu

Dodaj do koszyka NLP dla menedżera

Spis treści

NLP dla menedżera -- spis treści

O autorze (5)

Podziękowania (7)

Wstęp (9)

Część I: Zasady NLP: podstawy sukcesu

1. Bagna i aligatory (13)

2. Ciężar gatunkowy opinii (25)

3. Kozły ofiarne pilnie poszukiwane (35)

Część II: Wzorce NLP: świadomość różnicy

Wstęp (45)

4. Mapy rzeczywistości (49)

5. Stan umysłu (67)

6. Kontakt (81)

7. Kanały komunikacyjne (95)

8. Język, który zmienia rzeczywistość (109)

9. Metaprogramy (127)

10. Model poziomów logicznych (147)

11. Kodowanie czasu (163)

12. Tygrys w ogrodzie róż (173)

Część III: Tworzenie zmiany: praktyczne zastosowanie NLP

Wstęp (181)

13. Jak wyznaczać ważne cele (183)

14. Przeramowanie - tworzenie nowych perspektyw (193)

15. Ramy informacji dla zebrań (199)

16. Kotwiczenie: dotarcie do wszystkich zasobów, których potrzebujesz (209)

17. Wizualizacja konkurencji (219)

18. Percepcja a rzeczywistość (225)

19. Coaching prelegenta (231)

20. Koło ryzyka (237)

21. Strategia siedmiu kroków (245)

22. Realizacja celów (255)

23. Zaufanie w zespołach wirtualnych (265)

24. Zarządzanie czasem i zastosowanie techniki Orange Circle Thinking (277)

Część IV: Modelowanie doskonałości: jak rozwinąć umiejętności, których Ci potrzeba

Wstęp (291)

25. Metoda i technika modelowania (293)

26. Strategia kreatywności Walta Disneya (303)

27. Przykład modelowania: sztuka obsługi klienta (309)

28. Przykład modelowania: modelowanie doskonałości w doradztwie podatkowym (319)

29. Uwolnij się od nawyku - raz na zawsze! (329)

Słowniczek (335)

Dane kontaktowe autorów (347)

Skorowidz (349)

Dodaj do koszyka NLP dla menedżera

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.