reklama - zainteresowany?

Mózg - Fabryka Sukcesu - Onepress

Mózg - Fabryka Sukcesu
ebook
Autor: Anna Urbańska
ISBN: 978-83-954595-5-9
stron: 259, Format: ebook
Data wydania: 2021-05-04
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,37 zł (poprzednio: 34,81 zł)
Oszczędzasz: 30% (-10,44 zł)

Dodaj do koszyka Mózg - Fabryka Sukcesu

Tagi: Rozwój osobisty


Z cyklu: książki gadają

Mózg najczęściej zarysowuje siÄ™ jako tajemnicza, fascynujÄ…ca oraz niezgÅ‚Ä™biona machina. Anna UrbaÅ„ska zaprasza do Å›wiata uwodzicielskiej neuronauki i biznesu. Autorka odsÅ‚ania misterium funkcjonowania mózgu, tym samym dajÄ…c narzÄ™dzia do lepszego zrozumienia siebie oraz wszechÅ›wiata. Odkrycie wewnÄ™trznej biostruktury umożliwi lepsze zarzÄ…dzanie biznesem. Poznanie trójjedynego ewolucyjnie mózgu otwiera zachwycajÄ…cÄ… drogÄ™ samorozwoju. IntrygujÄ…ca podróż poprzez meandry wÅ‚asnego umysÅ‚u bywa momentami bardzo trudna. Jednakże Anna UrbaÅ„ska pomaga czytelnikowi przejść tÄ™ wyboistÄ… trasÄ™. Autorka książki „Mózg Fabryka Sukcesu” w nowatorski sposób wykorzystuje neuronaukÄ™ i tworzy praktyczny drogowskaz w procesie poznania wÅ‚asnego charakteru, natury, zachowaÅ„, odkrycia sÅ‚abych i mocnych stron, wyznaczania celów, akceptacji siebie, nawiÄ…zywaniu kontaktów z innymi ludźmi oraz w prowadzeniu biznesu.

Autorka podpowiada, jaki wpÅ‚yw ma poznanie funkcjonowania mózgu na zwiÄ™kszenie dochodów przedsiÄ™biorstwa. Na podstawie wÅ‚asnych doÅ›wiadczeÅ„ Anna UrbaÅ„ska tworzy przepis na dobrze prosperujÄ…cy biznes. W książce „Mózg Fabryka Sukcesu” aspekt zarabiania czy zysku zostaÅ‚ obdarty z wielu mitów, autorka podkreÅ›la, że pieniÄ…dze nie sÄ… tykajÄ…cÄ… machinÄ… zÅ‚a lecz mogÄ… dać przede wszystkim  poczucie wolnoÅ›ci.

W książce „Mózg Fabryka Sukcesu”, podobnie jak w pierwszej książce Anny UrbaÅ„skiej  „Otrzep kolana i biegnij”, odnaleźć można fascynujÄ…ce wywiady z niezwykÅ‚ymi osobami. Tym razem do rozmowy autorka zaprosiÅ‚a: Krzysztofa LitwiÅ„skiego, PawÅ‚a JarzÄ…bka, MichaÅ‚a Jakubowskiego, Krzysztofa Herdzika, EwÄ™ Hartman, Jacka KotarbiÅ„skiego oraz Jacka KutybÄ™.

Ludzie od pokoleÅ„ próbujÄ… zrozumieć funkcjonowanie mózgu, a ta pozycja bez cienia wÄ…tpliwoÅ›ci jest cennÄ… pozycjÄ… i wybrzmiewajÄ…cym gÅ‚osem ze Å›wiata neuronów.

To interdyscyplinarne połączenie nauki i praktycznego podejścia do biznesu, dzięki czemu jest bardzo nowatorska i nietuzinkowa. Natomiast lekki styl sprawia, że lektura staje się czystą przyjemnością.


Kim jest autorka?

Zawodowo

Ania UrbaÅ„ska jest Master Trenerem Structogramu, metodologii, która wykorzystujÄ…c wiedzÄ™ o genetyce mózgu, pozwala skuteczniej sprzedawać, zarzÄ…dzać i radzić sobie w relacjach ze sobÄ… i innymi. MówiÄ…, że „koloruje” mózgi ludzkie.

WiedzÄ™ zdobywa na szkoleniach u takich Mentorów jak: Anthony Robbins, Blair Singer, czy Brian Tracy. Pracuje z najwiÄ™kszymi firmami miÄ™dzynarodowymi, takimi jak: Citibank, DHL, Oracle czy Deutsche Bank, ale również z tymi mniejszymi, lokalnymi, maÅ‚ymi przedsiÄ™biorcami.

Od 23 lat jest przedsiÄ™biorcÄ…. ZarzÄ…dza firmÄ… szkoleniowÄ… CONCRET i jest wiceprezesem zarzÄ…du i partnerem Instytutu Colina Rose – jednej z najprężniej rozwijajÄ…cych siÄ™ szkóÅ‚ jÄ™zykowych, którÄ… od zbankrutowanej spóÅ‚ki wspóÅ‚doprowadziÅ‚a do sieci 33 szkóÅ‚, w systemie franczyzowym, w caÅ‚ej Polsce. 

Jeden z nielicznych na Å›wiecie neurocoachów. Jest absolwentkÄ… 6-ciu kierunków studiów podyplomowych i wykÅ‚adowcÄ… na wyższych uczelniach.

Autorka 9 książek, m.in.: “Otrzep kolana i biegnij”, “Mózg fabryka sukcesu”, “Teraz autentyczność” oraz wspóÅ‚autorka przewodników: “Jak w 30 dni zwiÄ™kszyć swojÄ… efektywność”i “Jak zbudować swój wizerunek w 30 dni”, „DNA biznesu”, komiksu “ByÅ‚ sobie mózg. Instrukcja obsÅ‚ugi dla dużych i maÅ‚ych” czy charytatywnego projektu “Kod życia. O tym, czego warto nauczyć siÄ™ od kota”.

Jej pasjÄ… jest rozwój osobisty i odkrywanie potencjaÅ‚u ludzkiego. Przez jej programy szkoleniowe i coachingi przeszÅ‚o ponad 20 tysiÄ™cy osób, które z powodzeniem realizujÄ… swoje cele i żyjÄ… peÅ‚ni speÅ‚nienia i pasji.

Prywatnie

Jest szczęśliwÄ… kobietÄ…, mamÄ… dorosÅ‚ego syna i żonÄ… górala. Kocha koty i ich styl życia. W roli kobiety odnajduje siÄ™ każdego dnia, szczególnie kiedy zastanawia siÄ™, co na siebie wÅ‚ożyć albo kiedy szuka w torbie kluczy. Jest szefem, który czasem zbyt miÄ™kko podchodzi do swojego zespoÅ‚u. 

Nie ma dla niej nic ważniejszego, niż rodzina i speÅ‚nianie siÄ™ w różnych obszarach życia. 

Punktem przeÅ‚omowym w jej życiu byÅ‚a Å›mierć brata – Krzysztofa, który odszedÅ‚ w 1998 roku. Wtedy zmieniÅ‚a w swoim życiu praktycznie wszystko, poczÄ…wszy od życia zawodowego, po życie osobiste.

Å»yje zgodnie z maksymÄ…:”Miej cierpliwość, wszystko jest trudne, zanim stanie siÄ™ Å‚atwe”.

Dodaj do koszyka Mózg - Fabryka Sukcesu

Spis treści

Mózg - Fabryka Sukcesu eBook -- spis treści

WstÄ™p………………………………………………………………………………...…9

1. Po co mi mózgowy biznes?………………….…………………….…………...11

2. Czy mózg lubi autentyczność? ………………..………………………….…..15

  • Co ma wspólnego mózg z autentycznością?…...…………………………15
  • Poznaj, zaakceptuj, wykorzystaj…………………………………………….19
  • Nasz mózg ewoluowaÅ‚………………………………………………………. 21
  • Potęga mózgu……………………….……………………………………..... 22
  • Pień mózgu (mózg gada)…………………………………………………… 25
  • Druga część naszego mózgu to międzymózgowie (ukÅ‚ad limbiczny……28
  • I nasz „mÅ‚ody” – kresomózgowie (nowa kora mózgowa)…………………32
  • WspóÅ‚dziaÅ‚anie trzech mózgów ……………………………………………..35
  • Krzysztof Litwiński……………………………………………………………..41
  • Wielkie lekcje…………………………………………………………………..60

3. Mózg – fabryka pieniędzy………………………………………………………..61

  • Czy pieniądze rzeczywiście są aż tak ważne?……………………………..64
  • Kobieta i pieniądze…………………………………………………………….66
  • Ot, taki to wÅ‚aśnie mózg………………………………………………………68
  • PaweÅ‚ Jarząbek………………………………………………………………. 73
  • Wielkie lekcje…………………………………………………………………..89

4. Co nasz mózg sądzi o rozwoju osobistym?………………………………….91 

  • Więc o co chodzi z tym rozwojem?………………………………………….94
  • Co jest jeszcze potrzebne, żeby móc wzrastać?…………………………..99
  • Dorośli a nauka……………………………………………………………… 106
  • MichaÅ‚ Jakubowski……………………………………………………………111
  • Wielkie lekcje………………………………………………………………….129

5. Czy mózg lubi przewodzić?…………………………………………………….131 

  • Zarządzanie, przywództwo, kierownictwo...………………………………..134
  • No to chwila wiedzy praktycznej…………………………………………….135
  • Motywacja, kara czy nagroda?……………………………………………...137
  • Krzysztof Herdzik……………………………………………………………..143
  • Wielkie lekcje………………………………………………………………….157

6. Co nasz mózg gada o Pijarze?…………………………………………………159

  • Czym więc jest public relations?…………………………………………….162
  • Public relations często mylone jest z marketingiem……………………....167
  • Ewa Hartman………………………………………………………………….175
  • Wielkie lekcje………………………………………………………………….191

7. Mózg + Marketing = Neuromarketing?………………………………………..193 

  • Oto PPPK……………………………………………………………………...194
  • 3 kolory perswazji……………………………………………………………..203
  • Structogram i przywództwo…………………………………………………..204
  • Structogram i Life Work Balance…………………………………………….205
  • Structogram w biznesie……………………………………………………….205
  • Co frustruje MLMowców……………………………………………………...206
  • MLM opiera się na 3 filarach…………………………………………………206
  • Dodatkowe zalety Structogramu dla MLMowców………………………….207
  • Jacek Kotarbiński……………………………………………………………...209
  • Wielkie lekcje…………………………………………………………………..217

8. Jaki mózg – taki wizerunek?……………………………………………………219 

  • Co wpÅ‚ywa na budowanie wizerunku?………………………………………221
  • Jacek Kutyba…………………………………………………………………..229
  • Wielkie lekcje…………………………………………………………………..247

9. 10 przykazań ludzi sukcesu z mózgiem……………………………………….249 

Zakończenie…………………………………………………………………………...253

Dodaj do koszyka Mózg - Fabryka Sukcesu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.