Mózg - Fabryka Sukcesu - Onepress
ISBN: 978-83-954595-5-9
stron: 259, Format: ebook
Data wydania: 2021-05-04
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 24,37 zł (poprzednio: 34,81 zł)
Oszczędzasz: 30% (-10,44 zł)
Z cyklu: książki gadają
Mózg najczęściej zarysowuje siÄ™ jako tajemnicza, fascynujÄ…ca oraz niezgÅ‚Ä™biona machina. Anna UrbaÅ„ska zaprasza do Å›wiata uwodzicielskiej neuronauki i biznesu. Autorka odsÅ‚ania misterium funkcjonowania mózgu, tym samym dajÄ…c narzÄ™dzia do lepszego zrozumienia siebie oraz wszechÅ›wiata. Odkrycie wewnÄ™trznej biostruktury umożliwi lepsze zarzÄ…dzanie biznesem. Poznanie trójjedynego ewolucyjnie mózgu otwiera zachwycajÄ…cÄ… drogÄ™ samorozwoju. IntrygujÄ…ca podróż poprzez meandry wÅ‚asnego umysÅ‚u bywa momentami bardzo trudna. Jednakże Anna UrbaÅ„ska pomaga czytelnikowi przejść tÄ™ wyboistÄ… trasÄ™. Autorka książki „Mózg Fabryka Sukcesu” w nowatorski sposób wykorzystuje neuronaukÄ™ i tworzy praktyczny drogowskaz w procesie poznania wÅ‚asnego charakteru, natury, zachowaÅ„, odkrycia sÅ‚abych i mocnych stron, wyznaczania celów, akceptacji siebie, nawiÄ…zywaniu kontaktów z innymi ludźmi oraz w prowadzeniu biznesu.
Autorka podpowiada, jaki wpÅ‚yw ma poznanie funkcjonowania mózgu na zwiÄ™kszenie dochodów przedsiÄ™biorstwa. Na podstawie wÅ‚asnych doÅ›wiadczeÅ„ Anna UrbaÅ„ska tworzy przepis na dobrze prosperujÄ…cy biznes. W książce „Mózg Fabryka Sukcesu” aspekt zarabiania czy zysku zostaÅ‚ obdarty z wielu mitów, autorka podkreÅ›la, że pieniÄ…dze nie sÄ… tykajÄ…cÄ… machinÄ… zÅ‚a lecz mogÄ… dać przede wszystkim poczucie wolnoÅ›ci.
W książce „Mózg Fabryka Sukcesu”, podobnie jak w pierwszej książce Anny UrbaÅ„skiej „Otrzep kolana i biegnij”, odnaleźć można fascynujÄ…ce wywiady z niezwykÅ‚ymi osobami. Tym razem do rozmowy autorka zaprosiÅ‚a: Krzysztofa LitwiÅ„skiego, PawÅ‚a JarzÄ…bka, MichaÅ‚a Jakubowskiego, Krzysztofa Herdzika, EwÄ™ Hartman, Jacka KotarbiÅ„skiego oraz Jacka KutybÄ™.
Ludzie od pokoleÅ„ próbujÄ… zrozumieć funkcjonowanie mózgu, a ta pozycja bez cienia wÄ…tpliwoÅ›ci jest cennÄ… pozycjÄ… i wybrzmiewajÄ…cym gÅ‚osem ze Å›wiata neuronów.
To interdyscyplinarne połączenie nauki i praktycznego podejścia do biznesu, dzięki czemu jest bardzo nowatorska i nietuzinkowa. Natomiast lekki styl sprawia, że lektura staje się czystą przyjemnością.
Kim jest autorka?
Zawodowo
Ania UrbaÅ„ska jest Master Trenerem Structogramu, metodologii, która wykorzystujÄ…c wiedzÄ™ o genetyce mózgu, pozwala skuteczniej sprzedawać, zarzÄ…dzać i radzić sobie w relacjach ze sobÄ… i innymi. MówiÄ…, że „koloruje” mózgi ludzkie.
WiedzÄ™ zdobywa na szkoleniach u takich Mentorów jak: Anthony Robbins, Blair Singer, czy Brian Tracy. Pracuje z najwiÄ™kszymi firmami miÄ™dzynarodowymi, takimi jak: Citibank, DHL, Oracle czy Deutsche Bank, ale również z tymi mniejszymi, lokalnymi, maÅ‚ymi przedsiÄ™biorcami.
Od 23 lat jest przedsiÄ™biorcÄ…. ZarzÄ…dza firmÄ… szkoleniowÄ… CONCRET i jest wiceprezesem zarzÄ…du i partnerem Instytutu Colina Rose – jednej z najprężniej rozwijajÄ…cych siÄ™ szkóÅ‚ jÄ™zykowych, którÄ… od zbankrutowanej spóÅ‚ki wspóÅ‚doprowadziÅ‚a do sieci 33 szkóÅ‚, w systemie franczyzowym, w caÅ‚ej Polsce.
Jeden z nielicznych na Å›wiecie neurocoachów. Jest absolwentkÄ… 6-ciu kierunków studiów podyplomowych i wykÅ‚adowcÄ… na wyższych uczelniach.
Autorka 9 książek, m.in.: “Otrzep kolana i biegnij”, “Mózg fabryka sukcesu”, “Teraz autentyczność” oraz wspóÅ‚autorka przewodników: “Jak w 30 dni zwiÄ™kszyć swojÄ… efektywność”i “Jak zbudować swój wizerunek w 30 dni”, „DNA biznesu”, komiksu “ByÅ‚ sobie mózg. Instrukcja obsÅ‚ugi dla dużych i maÅ‚ych” czy charytatywnego projektu “Kod życia. O tym, czego warto nauczyć siÄ™ od kota”.
Jej pasjÄ… jest rozwój osobisty i odkrywanie potencjaÅ‚u ludzkiego. Przez jej programy szkoleniowe i coachingi przeszÅ‚o ponad 20 tysiÄ™cy osób, które z powodzeniem realizujÄ… swoje cele i żyjÄ… peÅ‚ni speÅ‚nienia i pasji.
Prywatnie
Jest szczęśliwÄ… kobietÄ…, mamÄ… dorosÅ‚ego syna i żonÄ… górala. Kocha koty i ich styl życia. W roli kobiety odnajduje siÄ™ każdego dnia, szczególnie kiedy zastanawia siÄ™, co na siebie wÅ‚ożyć albo kiedy szuka w torbie kluczy. Jest szefem, który czasem zbyt miÄ™kko podchodzi do swojego zespoÅ‚u.
Nie ma dla niej nic ważniejszego, niż rodzina i speÅ‚nianie siÄ™ w różnych obszarach życia.
Punktem przeÅ‚omowym w jej życiu byÅ‚a Å›mierć brata – Krzysztofa, który odszedÅ‚ w 1998 roku. Wtedy zmieniÅ‚a w swoim życiu praktycznie wszystko, poczÄ…wszy od życia zawodowego, po życie osobiste.
Å»yje zgodnie z maksymÄ…:”Miej cierpliwość, wszystko jest trudne, zanim stanie siÄ™ Å‚atwe”.
Osoby które kupowały "Mózg - Fabryka Sukcesu", wybierały także:
- Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja" 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- 77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Ty też to masz! Odkryj swoje talenty i zacznij robić w życiu to, co lubisz i potrafisz najlepiej 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
Spis treści
Mózg - Fabryka Sukcesu eBook -- spis treści
WstÄ™p………………………………………………………………………………...…9
1. Po co mi mózgowy biznes?………………….…………………….…………...11
2. Czy mózg lubi autentyczność? ………………..………………………….…..15
- Co ma wspólnego mózg z autentycznością?…...…………………………15
- Poznaj, zaakceptuj, wykorzystaj…………………………………………….19
- Nasz mózg ewoluowaÅ‚………………………………………………………. 21
- Potęga mózgu……………………….……………………………………..... 22
- Pień mózgu (mózg gada)…………………………………………………… 25
- Druga część naszego mózgu to międzymózgowie (ukÅ‚ad limbiczny……28
- I nasz „mÅ‚ody” – kresomózgowie (nowa kora mózgowa)…………………32
- WspóÅ‚dziaÅ‚anie trzech mózgów ……………………………………………..35
- Krzysztof Litwiński……………………………………………………………..41
- Wielkie lekcje…………………………………………………………………..60
3. Mózg – fabryka pieniędzy………………………………………………………..61
- Czy pieniądze rzeczywiście są aż tak ważne?……………………………..64
- Kobieta i pieniądze…………………………………………………………….66
- Ot, taki to wÅ‚aśnie mózg………………………………………………………68
- PaweÅ‚ Jarząbek………………………………………………………………. 73
- Wielkie lekcje…………………………………………………………………..89
4. Co nasz mózg sądzi o rozwoju osobistym?………………………………….91
- Więc o co chodzi z tym rozwojem?………………………………………….94
- Co jest jeszcze potrzebne, żeby móc wzrastać?…………………………..99
- Dorośli a nauka……………………………………………………………… 106
- MichaÅ‚ Jakubowski……………………………………………………………111
- Wielkie lekcje………………………………………………………………….129
5. Czy mózg lubi przewodzić?…………………………………………………….131
- Zarządzanie, przywództwo, kierownictwo...………………………………..134
- No to chwila wiedzy praktycznej…………………………………………….135
- Motywacja, kara czy nagroda?……………………………………………...137
- Krzysztof Herdzik……………………………………………………………..143
- Wielkie lekcje………………………………………………………………….157
6. Co nasz mózg gada o Pijarze?…………………………………………………159
- Czym więc jest public relations?…………………………………………….162
- Public relations często mylone jest z marketingiem……………………....167
- Ewa Hartman………………………………………………………………….175
- Wielkie lekcje………………………………………………………………….191
7. Mózg + Marketing = Neuromarketing?………………………………………..193
- Oto PPPK……………………………………………………………………...194
- 3 kolory perswazji……………………………………………………………..203
- Structogram i przywództwo…………………………………………………..204
- Structogram i Life Work Balance…………………………………………….205
- Structogram w biznesie……………………………………………………….205
- Co frustruje MLMowców……………………………………………………...206
- MLM opiera się na 3 filarach…………………………………………………206
- Dodatkowe zalety Structogramu dla MLMowców………………………….207
- Jacek Kotarbiński……………………………………………………………...209
- Wielkie lekcje…………………………………………………………………..217
8. Jaki mózg – taki wizerunek?……………………………………………………219
- Co wpÅ‚ywa na budowanie wizerunku?………………………………………221
- Jacek Kutyba…………………………………………………………………..229
- Wielkie lekcje…………………………………………………………………..247
9. 10 przykazań ludzi sukcesu z mózgiem……………………………………….249
Zakończenie…………………………………………………………………………...253