reklama - zainteresowany?

Moje przygody z marketingiem - Onepress

Moje przygody z marketingiem
mp3
Autor: Philip Kotler
TÅ‚umaczenie: Dorota Gasper
ISBN: 978-83-8087-372-8
stron: 295, Format: mp3
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Moje przygody z marketingiem

Tagi: Marketing

Philip Kotler to jeden z najważniejszych myÅ›licieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które sÄ… wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na caÅ‚ym Å›wiecie. Nadal wykÅ‚ada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podrÄ™cznik marketingu zostaÅ‚ po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazaÅ‚o siÄ™ jego 14. wydanie.

Moje przygody z marketingiem to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tÅ‚umaczy, jakie zdarzenia inspirowaÅ‚y go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowaÅ„ marketingu: w muzeach, w Å›wiecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekÅ›cie spoÅ‚ecznej odpowiedzialnoÅ›ci firmy.

DziÄ™ki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz siÄ™ co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swojÄ… firmÄ™.

Po raz pierwszy piszÄ™ coÅ›, co ma charakter autobiograficzny. JeÅ›li choć trochÄ™ mnie kojarzysz, pewnie sÅ‚yszaÅ‚eÅ› o 4P. Za tym skrótem kryje siÄ™ miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiÄ…tych ubiegÅ‚ego wieku, skÅ‚adaÅ‚y siÄ™ najważniejsze elementy procesu marketingowego. Moja książka Marketing, w której zajmujÄ™ siÄ™ koncepcjÄ… 4P, staÅ‚a siÄ™ najpopularniejszym podrÄ™cznikiem na studiach z tej dziedziny na caÅ‚ym Å›wiecie. Obecnie na rynku znajduje siÄ™ jej czternaste wydanie. OpublikowaÅ‚em również 55 innych książek traktujÄ…cych o marketingu, ale poruszajÄ…cych także inne tematy. Moje badania zaowocowaÅ‚y różnymi nagrodami, jak również 14 tytuÅ‚ami doktora honoris causa.

Drogi Czytelniku, chciaÅ‚bym podzielić siÄ™ z tobÄ… podróżą mojego życia.

Philip Kotler

Dodaj do koszyka Moje przygody z marketingiem

Spis treści

Moje przygody z marketingiem Audiobook -- spis treści

Przedmowa

Opowieść 1. Spojrzenie wstecz

Opowieść 2. Moja rodzina

Opowieść 3. Wczesna edukacja, Great Books i Uniwersytet Chicagowski

Opowieść 4. Z Uniwersytetu Chicagowskiego do MIT

Opowieść 5. Spotkanie najlepszej przyjacióÅ‚ki i miÅ‚oÅ›ci mego życia – Nancy

Opowieść 6. Wyprawa do Indii

Opowieść 7. Wykłady na Uniwersytecie Roosevelta oraz rok wyższej matematyki na Harvardzie

Opowieść 8. Praca w Kellogg School of Management przy Northwestern University

Opowieść 9. Jak zdecydowałem się napisać Marketing

Opowieść 10. Uwagi na temat genezy i ewolucji marketingu

Opowieść 11. Rozszerzenie koncepcji marketingu

Opowieść 12. Pojawienie się marketingu społecznego

Opowieść 13. Zła i dobra strona marketingu

Opowieść 14. Marketing miejsc

Opowieść 15. Rozwój marketingu politycznego

Opowieść 16. Åšwiat muzeów

Opowieść 17. Świat sztuki widowiskowej

Opowieść 18. Obszar religii

Opowieść 19. W poszukiwaniu zmian

Opowieść 20. Spotkanie z Peterem Druckerem, ojcem wspóÅ‚czesnej teorii zarzÄ…dzania

Opowieść 21. Konsulting i zebrania rady

Opowieść 22. Rozwój firmy w czasach sÅ‚abego wzrostu gospodarczego

Opowieść 23. Zarządzanie organizacjami non profit

Opowieść 24. Udoskonalanie działania instytucji rządowych

Opowieść 25. Plaga Å‚apówek i korupcji

Opowieść 26. Nieuniknione nadejście społecznej odpowiedzialności biznesu

Opowieść 27. Ruch świadomego kapitalizmu

Opowieść 28. Klątwa biedy

Opowieść 29. KlÄ…twa nierównej dystrybucji bogactwa

Opowieść 30. Jak poradzić sobie z rozczarowaniem społecznym

Opowieść 31. Witamy w świecie demarketingu

Opowieść 32. Początki Światowego Szczytu Marketingowego

Opowieść 33. Japonia zadziwia świat w latach osiemdziesiątych

Opowieść 34. Cudowne doświadczenia w Japonii

Opowieść 35. Kolekcjonowanie japońskich netsuke i tsuba

Opowieść 36. Kolekcja wspóÅ‚czesnego szkÅ‚a artystycznego podarowana ulubionemu muzeum

Opowieść 37. Mój romans ze SzwecjÄ…

Opowieść 38. Piękna Indonezja i Muzeum Marketingu 3.0

Opowieść 39. Tajlandia – ziemia królów

Opowieść 40. Czas na Brazylię

Opowieść 41. Meksyk i KidZania – pomaganie dzieciakom, aby wyrosÅ‚y na dobrych obywateli

Opowieść 42. Bolączki i potencjał Włoch

Opowieść 43. Ekonomia i sztuka budowania narodu

Opowieść 44. Megamiasta – siÅ‚a napÄ™dowa rozwoju gospodarczego

Opowieść 45. Chautauqua – cudowne miejsce w stanie Nowy Jork

Opowieść 46. Blaski i cienie sławy

Opowieść 47. Innowacje i zakÅ‚ócenia w nowej gospodarce

Opowieść 48. Przyszłość marketingu

Opowieść 49. Relacje pomiędzy marketingiem a ekonomią

Epilog

Dodaj do koszyka Moje przygody z marketingiem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.