Moje przygody z marketingiem - Onepress
TÅ‚umaczenie: Dorota Gasper
ISBN: 978-83-8087-372-8
stron: 295, Format: mp3
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,90 zł
Philip Kotler to jeden z najważniejszych myÅ›licieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które sÄ… wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na caÅ‚ym Å›wiecie. Nadal wykÅ‚ada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podrÄ™cznik marketingu zostaÅ‚ po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazaÅ‚o siÄ™ jego 14. wydanie.
Moje przygody z marketingiem to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tÅ‚umaczy, jakie zdarzenia inspirowaÅ‚y go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowaÅ„ marketingu: w muzeach, w Å›wiecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekÅ›cie spoÅ‚ecznej odpowiedzialnoÅ›ci firmy.
DziÄ™ki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz siÄ™ co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swojÄ… firmÄ™.
Po raz pierwszy piszÄ™ coÅ›, co ma charakter autobiograficzny. JeÅ›li choć trochÄ™ mnie kojarzysz, pewnie sÅ‚yszaÅ‚eÅ› o 4P. Za tym skrótem kryje siÄ™ miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiÄ…tych ubiegÅ‚ego wieku, skÅ‚adaÅ‚y siÄ™ najważniejsze elementy procesu marketingowego. Moja książka Marketing, w której zajmujÄ™ siÄ™ koncepcjÄ… 4P, staÅ‚a siÄ™ najpopularniejszym podrÄ™cznikiem na studiach z tej dziedziny na caÅ‚ym Å›wiecie. Obecnie na rynku znajduje siÄ™ jej czternaste wydanie. OpublikowaÅ‚em również 55 innych książek traktujÄ…cych o marketingu, ale poruszajÄ…cych także inne tematy. Moje badania zaowocowaÅ‚y różnymi nagrodami, jak również 14 tytuÅ‚ami doktora honoris causa.
Drogi Czytelniku, chciaÅ‚bym podzielić siÄ™ z tobÄ… podróżą mojego życia.
Philip Kotler
Osoby które kupowały "Moje przygody z marketingiem", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Moje przygody z marketingiem Audiobook -- spis treści
Przedmowa
Opowieść 1. Spojrzenie wstecz
Opowieść 2. Moja rodzina
Opowieść 3. Wczesna edukacja, Great Books i Uniwersytet Chicagowski
Opowieść 4. Z Uniwersytetu Chicagowskiego do MIT
Opowieść 5. Spotkanie najlepszej przyjacióÅ‚ki i miÅ‚oÅ›ci mego życia – Nancy
Opowieść 6. Wyprawa do Indii
Opowieść 7. Wykłady na Uniwersytecie Roosevelta oraz rok wyższej matematyki na Harvardzie
Opowieść 8. Praca w Kellogg School of Management przy Northwestern University
Opowieść 9. Jak zdecydowałem się napisać Marketing
Opowieść 10. Uwagi na temat genezy i ewolucji marketingu
Opowieść 11. Rozszerzenie koncepcji marketingu
Opowieść 12. Pojawienie się marketingu społecznego
Opowieść 13. Zła i dobra strona marketingu
Opowieść 14. Marketing miejsc
Opowieść 15. Rozwój marketingu politycznego
Opowieść 16. Åšwiat muzeów
Opowieść 17. Świat sztuki widowiskowej
Opowieść 18. Obszar religii
Opowieść 19. W poszukiwaniu zmian
Opowieść 20. Spotkanie z Peterem Druckerem, ojcem wspóÅ‚czesnej teorii zarzÄ…dzania
Opowieść 21. Konsulting i zebrania rady
Opowieść 22. Rozwój firmy w czasach sÅ‚abego wzrostu gospodarczego
Opowieść 23. Zarządzanie organizacjami non profit
Opowieść 24. Udoskonalanie działania instytucji rządowych
Opowieść 25. Plaga Å‚apówek i korupcji
Opowieść 26. Nieuniknione nadejście społecznej odpowiedzialności biznesu
Opowieść 27. Ruch świadomego kapitalizmu
Opowieść 28. Klątwa biedy
Opowieść 29. KlÄ…twa nierównej dystrybucji bogactwa
Opowieść 30. Jak poradzić sobie z rozczarowaniem społecznym
Opowieść 31. Witamy w świecie demarketingu
Opowieść 32. Początki Światowego Szczytu Marketingowego
Opowieść 33. Japonia zadziwia świat w latach osiemdziesiątych
Opowieść 34. Cudowne doświadczenia w Japonii
Opowieść 35. Kolekcjonowanie japońskich netsuke i tsuba
Opowieść 36. Kolekcja wspóÅ‚czesnego szkÅ‚a artystycznego podarowana ulubionemu muzeum
Opowieść 37. Mój romans ze SzwecjÄ…
Opowieść 38. Piękna Indonezja i Muzeum Marketingu 3.0
Opowieść 39. Tajlandia – ziemia królów
Opowieść 40. Czas na Brazylię
Opowieść 41. Meksyk i KidZania – pomaganie dzieciakom, aby wyrosÅ‚y na dobrych obywateli
Opowieść 42. Bolączki i potencjał Włoch
Opowieść 43. Ekonomia i sztuka budowania narodu
Opowieść 44. Megamiasta – siÅ‚a napÄ™dowa rozwoju gospodarczego
Opowieść 45. Chautauqua – cudowne miejsce w stanie Nowy Jork
Opowieść 46. Blaski i cienie sławy
Opowieść 47. Innowacje i zakÅ‚ócenia w nowej gospodarce
Opowieść 48. Przyszłość marketingu
Opowieść 49. Relacje pomiędzy marketingiem a ekonomią
Epilog