Moje przygody z marketingiem - Onepress
TÅ‚umaczenie: Dorota Gasper
ISBN: 978-83-808-7303-2
stron: 295, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-30
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,90 zł
Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. To on wprowadził do dziedziny takie koncepcje jak marketing społeczny czy demarketing.
Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej i nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało się jego 14. wydanie. Wciąż jest pozycją obowiązkową dla studentów marketingu.
Moje przygody z marketingiem to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowań marketingu: w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekście społecznej odpowiedzialności firmy.
Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę.
***
Po raz pierwszy piszę coś, co ma charakter autobiograficzny. Jeśli choć trochę mnie kojarzysz, pewnie słyszałeś o 4P. Za tym skrótem kryje się miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, składały się najważniejsze elementy procesu marketingowego. Moja książka Marketing, w której zajmuję się koncepcją 4P, stała się najpopularniejszym podręcznikiem na studiach z tej dziedziny na całym świecie. Obecnie na rynku znajduje się jej czternaste wydanie. Opublikowałem również 55 innych książek traktujących o marketingu, ale poruszających także inne tematy. Moje badania zaowocowały różnymi nagrodami, jak również 14 tytułami doktora honoris causa.
Drogi Czytelniku, chciałbym podzielić się z tobą podróżą mojego życia.
Philip Kotler
Osoby które kupowały "Moje przygody z marketingiem", wybierały także:
- W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi 57,50 zł, (6,90 zł -88%)
- Cykle 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Język w prasie. Antologia 49,29 zł, (6,90 zł -86%)
- Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji 40,59 zł, (6,90 zł -83%)
Spis treści
Moje przygody z marketingiem eBook -- spis treści
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Przedmowa
Opowieść 1. Spojrzenie wstecz
Opowieść 2. Moja rodzina
Opowieść 3. Wczesna edukacja, Great Books i Uniwersytet Chicagowski
Opowieść 4. Z Uniwersytetu Chicagowskiego do MIT
Opowieść 5. Spotkanie najlepszej przyjacióÅ‚ki i miÅ‚oÅ›ci mego życia – Nancy
Opowieść 6. Wyprawa do Indii
Opowieść 7. Wykłady na Uniwersytecie Roosevelta oraz rok wyższej matematyki na Harvardzie
Opowieść 8. Praca w Kellogg School of Management przy Northwestern University
Opowieść 9. Jak zdecydowałem się napisać Marketing
Opowieść 10. Uwagi na temat genezy i ewolucji marketingu
Opowieść 11. Rozszerzenie koncepcji marketingu
Opowieść 12. Pojawienie się marketingu społecznego
Opowieść 13. Zła i dobra strona marketingu
Opowieść 14. Marketing miejsc
Opowieść 15. Rozwój marketingu politycznego
Opowieść 16. Åšwiat muzeów
Opowieść 17. Świat sztuki widowiskowej
Opowieść 18. Obszar religii
Opowieść 19. W poszukiwaniu zmian
Opowieść 20. Spotkanie z Peterem Druckerem, ojcem wspóÅ‚czesnej teorii zarzÄ…dzania
Opowieść 21. Konsulting i zebrania rady
Opowieść 22. Rozwój firmy w czasach sÅ‚abego wzrostu gospodarczego
Opowieść 23. Zarządzanie organizacjami non profit
Opowieść 24. Udoskonalanie działania instytucji rządowych
Opowieść 25. Plaga Å‚apówek i korupcji
Opowieść 26. Nieuniknione nadejście społecznej odpowiedzialności biznesu
Opowieść 27. Ruch świadomego kapitalizmu
Opowieść 28. Klątwa biedy
Opowieść 29. KlÄ…twa nierównej dystrybucji bogactwa
Opowieść 30. Jak poradzić sobie z rozczarowaniem społecznym
Opowieść 31. Witamy w świecie demarketingu
Opowieść 32. Początki Światowego Szczytu Marketingowego
Opowieść 33. Japonia zadziwia świat w latach osiemdziesiątych
Opowieść 34. Cudowne doświadczenia w Japonii
Opowieść 35. Kolekcjonowanie japońskich netsuke i tsuba
Opowieść 36. Kolekcja wspóÅ‚czesnego szkÅ‚a artystycznego podarowana ulubionemu muzeum
Opowieść 37. Mój romans ze SzwecjÄ…
Opowieść 38. Piękna Indonezja i Muzeum Marketingu 3.0
Opowieść 39. Tajlandia – ziemia królów
Opowieść 40. Czas na Brazylię
Opowieść 41. Meksyk i KidZania – pomaganie dzieciakom, aby wyrosÅ‚y na dobrych obywateli
Opowieść 42. Bolączki i potencjał Włoch
Opowieść 43. Ekonomia i sztuka budowania narodu
Opowieść 44. Megamiasta – siÅ‚a napÄ™dowa rozwoju gospodarczego
Opowieść 45. Chautauqua – cudowne miejsce w stanie Nowy Jork
Opowieść 46. Blaski i cienie sławy
Opowieść 47. Innowacje i zakÅ‚ócenia w nowej gospodarce
Opowieść 48. Przyszłość marketingu
Opowieść 49. Relacje pomiędzy marketingiem a ekonomią
Epilog