reklama - zainteresowany?

Moje przygody z marketingiem - Onepress

Moje przygody z marketingiem
ebook
Autor: Philip Kotler
TÅ‚umaczenie: Dorota Gasper
ISBN: 978-83-808-7303-2
stron: 295, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-30
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Moje przygody z marketingiem

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. To on wprowadził do dziedziny takie koncepcje jak marketing społeczny czy demarketing.

Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej i nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało się jego 14. wydanie. Wciąż jest pozycją obowiązkową dla studentów marketingu.
Moje przygody z marketingiem to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowań marketingu: w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekście społecznej odpowiedzialności firmy.

Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę.
***
Po raz pierwszy piszę coś, co ma charakter autobiograficzny. Jeśli choć trochę mnie kojarzysz, pewnie słyszałeś o 4P. Za tym skrótem kryje się miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, składały się najważniejsze elementy procesu marketingowego. Moja książka Marketing, w której zajmuję się koncepcją 4P, stała się najpopularniejszym podręcznikiem na studiach z tej dziedziny na całym świecie. Obecnie na rynku znajduje się jej czternaste wydanie. Opublikowałem również 55 innych książek traktujących o marketingu, ale poruszających także inne tematy. Moje badania zaowocowały różnymi nagrodami, jak również 14 tytułami doktora honoris causa.
Drogi Czytelniku, chciałbym podzielić się z tobą podróżą mojego życia.

Philip Kotler

Dodaj do koszyka Moje przygody z marketingiem

 

Osoby które kupowały "Moje przygody z marketingiem", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw wÅ‚asnych i pospolitych. KsiÄ™ga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. MiÄ™dzy misjÄ… a politykÄ…
  • JÄ™zyk w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny Å›wiat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Moje przygody z marketingiem

Spis treści

Moje przygody z marketingiem eBook -- spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Spis treści

Przedmowa

Opowieść 1. Spojrzenie wstecz

Opowieść 2. Moja rodzina

Opowieść 3. Wczesna edukacja, Great Books i Uniwersytet Chicagowski

Opowieść 4. Z Uniwersytetu Chicagowskiego do MIT

Opowieść 5. Spotkanie najlepszej przyjacióÅ‚ki i miÅ‚oÅ›ci mego życia – Nancy

Opowieść 6. Wyprawa do Indii

Opowieść 7. Wykłady na Uniwersytecie Roosevelta oraz rok wyższej matematyki na Harvardzie

Opowieść 8. Praca w Kellogg School of Management przy Northwestern University

Opowieść 9. Jak zdecydowałem się napisać Marketing

Opowieść 10. Uwagi na temat genezy i ewolucji marketingu

Opowieść 11. Rozszerzenie koncepcji marketingu

Opowieść 12. Pojawienie się marketingu społecznego

Opowieść 13. Zła i dobra strona marketingu

Opowieść 14. Marketing miejsc

Opowieść 15. Rozwój marketingu politycznego

Opowieść 16. Åšwiat muzeów

Opowieść 17. Świat sztuki widowiskowej

Opowieść 18. Obszar religii

Opowieść 19. W poszukiwaniu zmian

Opowieść 20. Spotkanie z Peterem Druckerem, ojcem wspóÅ‚czesnej teorii zarzÄ…dzania

Opowieść 21. Konsulting i zebrania rady

Opowieść 22. Rozwój firmy w czasach sÅ‚abego wzrostu gospodarczego

Opowieść 23. Zarządzanie organizacjami non profit

Opowieść 24. Udoskonalanie działania instytucji rządowych

Opowieść 25. Plaga Å‚apówek i korupcji

Opowieść 26. Nieuniknione nadejście społecznej odpowiedzialności biznesu

Opowieść 27. Ruch świadomego kapitalizmu

Opowieść 28. Klątwa biedy

Opowieść 29. KlÄ…twa nierównej dystrybucji bogactwa

Opowieść 30. Jak poradzić sobie z rozczarowaniem społecznym

Opowieść 31. Witamy w świecie demarketingu

Opowieść 32. Początki Światowego Szczytu Marketingowego

Opowieść 33. Japonia zadziwia świat w latach osiemdziesiątych

Opowieść 34. Cudowne doświadczenia w Japonii

Opowieść 35. Kolekcjonowanie japońskich netsuke i tsuba

Opowieść 36. Kolekcja wspóÅ‚czesnego szkÅ‚a artystycznego podarowana ulubionemu muzeum

Opowieść 37. Mój romans ze SzwecjÄ…

Opowieść 38. Piękna Indonezja i Muzeum Marketingu 3.0

Opowieść 39. Tajlandia – ziemia królów

Opowieść 40. Czas na Brazylię

Opowieść 41. Meksyk i KidZania – pomaganie dzieciakom, aby wyrosÅ‚y na dobrych obywateli

Opowieść 42. Bolączki i potencjał Włoch

Opowieść 43. Ekonomia i sztuka budowania narodu

Opowieść 44. Megamiasta – siÅ‚a napÄ™dowa rozwoju gospodarczego

Opowieść 45. Chautauqua – cudowne miejsce w stanie Nowy Jork

Opowieść 46. Blaski i cienie sławy

Opowieść 47. Innowacje i zakÅ‚ócenia w nowej gospodarce

Opowieść 48. Przyszłość marketingu

Opowieść 49. Relacje pomiędzy marketingiem a ekonomią

Epilog

Dodaj do koszyka Moje przygody z marketingiem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.