reklama - zainteresowany?

Moje przygody z marketingiem - Onepress

Moje przygody z marketingiem
Autor: Kotler Philip
TÅ‚umaczenie: Gasper Dorota
ISBN: 978-8-3808-7064-2
stron: 295, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,21 zł (poprzednio: 44,43 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,22 zł)

Dodaj do koszyka Moje przygody z marketingiem

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydowaÅ‚ siÄ™ na studia z rachunkowoÅ›ci, a potem postanowiÅ‚ obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myÅ›licieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowiÄ… podwaliny marketingu, i twórcÄ… modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na caÅ‚ym Å›wiecie. To on wprowadziÅ‚ do dziedziny takie koncepcje jak marketing spoÅ‚eczny czy demarketing.

Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej i nadal wykÅ‚ada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podrÄ™cznik marketingu zostaÅ‚ po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazaÅ‚o siÄ™ jego 14. wydanie. Wciąż jest pozycjÄ… obowiÄ…zkowÄ… dla studentów marketingu.


Moje przygody z marketingiem to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tÅ‚umaczy, jakie zdarzenia inspirowaÅ‚y go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowaÅ„ marketingu: w muzeach, w Å›wiecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekÅ›cie spoÅ‚ecznej odpowiedzialnoÅ›ci firmy.

DziÄ™ki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz siÄ™ co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swojÄ… firmÄ™.

 

"Po raz pierwszy piszÄ™ coÅ›, co ma charakter autobiograficzny. JeÅ›li choć trochÄ™ mnie kojarzysz, pewnie sÅ‚yszaÅ‚eÅ› o 4P. Za tym skrótem kryje siÄ™ miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiÄ…tych ubiegÅ‚ego wieku, skÅ‚adaÅ‚y siÄ™ najważniejsze elementy procesu marketingowego. Moja książka Marketing, w której zajmujÄ™ siÄ™ koncepcjÄ… 4P, staÅ‚a siÄ™ najpopularniejszym podrÄ™cznikiem na studiach z tej dziedziny na caÅ‚ym Å›wiecie. Obecnie na rynku znajduje siÄ™ jej czternaste wydanie. OpublikowaÅ‚em również 55 innych książek traktujÄ…cych o marketingu, ale poruszajÄ…cych także inne tematy. Moje badania zaowocowaÅ‚y różnymi nagrodami, jak również 14 tytuÅ‚ami doktora honoris causa.
Drogi Czytelniku, chciaÅ‚bym podzielić siÄ™ z tobÄ… podróżą mojego życia."

   - Philip Kotler

Dodaj do koszyka Moje przygody z marketingiem

 

Osoby które kupowały "Moje przygody z marketingiem", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw wÅ‚asnych i pospolitych. KsiÄ™ga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. MiÄ™dzy misjÄ… a politykÄ…
  • JÄ™zyk w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny Å›wiat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Moje przygody z marketingiem

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Moje przygody z marketingiem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.