reklama - zainteresowany?

Modele karier - Onepress

Modele karier
Autor: Suchar Marek
ISBN: 978-8-3255-1532-4
stron: 148, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,14 zł (poprzednio: 33,88 zł)
Oszczędzasz: 14% (-4,74 zł)

Dodaj do koszyka Modele karier

Tagi: Coaching | Twoja kariera | Zasoby ludzkie (HR)

Książka jest wynikiem wieloletnich badaÅ„, prowadzonych przez Autora, dotyczÄ…cych analizy dotychczasowych karier zawodowych kandydatów do pracy oraz możliwoÅ›ci przewidywania na tej podstawie dalszego ich przebiegu.

Autor przedstawia między innymi:

* determinanty karier,
* wizualizacje różnych typów karier,
* ilościowe parametry karier (mobilność, rotacyjność, płynność, wertykalizm)
* zwiÄ…zki parametrów kariery z osobowoÅ›ciÄ… kandydata,
* autorskÄ… typologiÄ™ 24 modeli karier,
*autorskÄ… metodÄ™ przewidywania kolejnego kroku.
 
Książka Pana Marka Suchara jest wysoce nietypowa na polskim rynku wydawniczym; sprzedaje On w niej swoje konsultingowo-szkoleniowe know-how, a dokÅ‚adniej wiedzÄ™ gorÄ…cÄ… z wieloletniej praktyki doradczej. (...) KsiążkÄ™ oceniam bardzo wysoko, ze wzglÄ™du na tematykÄ™, aktualność, ukÅ‚ad treÅ›ci, styl narracji, walory teoretyczne, wartość praktycznÄ… narzÄ™dziowÄ… i metodycznÄ… (...) stanowi ona Å›wietne kompendium doradczo-szkoleniowe dla head-hunterów, agencji konsultingu personalnego, jak również dla nauczycieli akademickich i studentów specjalnoÅ›ci: ZarzÄ…dzanie kadrami w szkoÅ‚ach biznesu.
Prof. zw. dr hab. Kazimierz Perechuda Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Dodaj do koszyka Modele karier

 

Osoby które kupowały "Modele karier", wybierały także:

  • Insight. Droga do mentalnej dojrzaÅ‚oÅ›ci
  • 77 historii, które mogÄ… dać Ci kopa w życiu i biznesie
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzÄ™dziowy
  • Silny bez krzywdy. Jak zbudowa

Dodaj do koszyka Modele karier

Spis treści

Dodaj do koszyka Modele karier

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.