Model biznesu sieci przedsi - Onepress
ebook
Autor: Marian OliISBN: 9788301222734
stron: 372, Format: ebook
Data wydania: 2022-07-26
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)
Tagi: Gie
Osoby które kupowały "Model biznesu sieci przedsi", wybierały także:
- Podstawy geografii us 34,50 zł, (6,90 zł -80%)
- Rozw 21,35 zł, (7,90 zł -63%)
- NFTs for Beginners 89,49 zł, (34,90 zł -61%)
- Kryptowaluty i 34,65 zł, (14,90 zł -57%)
- Mastering Zero-knowledge Proofs 88,41 zł, (38,90 zł -56%)
Spis treści
Model biznesu sieci przedsiębiorstw eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Wstęp
- ROZDZIAŁ 1. Pojęcie sieci przedsiębiorstw
- 1.1. Geneza, istota i komponenty sieci przedsiębiorstw
- 1.1.1. Geneza sieci przedsiębiorstw
- 1.1.2. Definicja sieci przedsiębiorstw
- 1.1.3. Komponenty sieci przedsiębiorstw
- 1.2. Cechy i funkcje sieci przedsiębiorstw
- 1.2.1. Cechy sieci przedsiębiorstw
- 1.2.2. Funkcje sieci przedsiębiorstw
- 1.3. Ujęcie rodzajowe sieci przedsiębiorstw
- 1.3.1. Kryteria klasyfikacji sieci przedsiębiorstw
- 1.3.2. Rodzaje sieci przedsiębiorstw według kryterium elementów składowych
- 1.4. Zarządzanie siecią przedsiębiorstw
- 1.1. Geneza, istota i komponenty sieci przedsiębiorstw
- ROZDZIAŁ 2. Koncepcja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw
- 2.1. Określenie modelu biznesu sieci przedsiębiorstw
- 2.1.1. Definicja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw
- 2.1.2. Elementy składowe modelu biznesu sieci przedsiębiorstw
- 2.1.3. Cechy i funkcje modelu biznesu sieci przedsiębiorstw
- 2.2. Metoda identyfikacji modelu biznesu sieci przedsiębiorstw
- 2.2.1. Identyfikacja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw przez elementy statyczne
- 2.2.2. Identyfikacja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw przez elementy dynamiczne
- 2.3. Rodzaje modeli biznesu sieci przedsiębiorstw
- 2.4. Metoda oceny modelu biznesu sieci przedsiębiorstw
- 2.1. Określenie modelu biznesu sieci przedsiębiorstw
- ROZDZIAŁ 3. Empiryczna weryfikacja metod identyfikacji i oceny modelu biznesu sieci przedsiębiorstw
- 3.1. Metodyka badań
- 3.2. Wyniki badania sieci przedsiębiorstw sklasyfikowanych według kryterium dominacji
- 3.2.1. Sieć zdominowana
- 3.2.2. Sieć równorzędnych partnerów
- 3.2.3. Sieć zdominowana versus sieć równorzędnych partnerów analiza porównawcza
- 3.3. Wyniki badania sieci przedsiębiorstw sklasyfikowanych według kryterium układu powiązań
- 3.3.1. Sieć pionowa
- 3.3.2. Sieć pozioma
- 3.3.3. Sieć pionowa versus sieć pozioma analiza porównawcza
- 3.4. Wyniki badania sieci przedsiębiorstw sklasyfikowanych według kryterium charakteru oddziaływania z otoczeniem
- 3.4.1. Sieć adaptacyjna
- 3.4.2. Sieć kreatywna
- 3.4.3. Sieć adaptacyjna versus sieć kreatywna analiza porównawcza
- Zakończenie
- Załącznik. Kwestionariusz wywiadu
- Bibliografia
- O autorze
- Przypisy