reklama - zainteresowany?

Model biznesu sieci przedsi - Onepress

Model biznesu sieci przedsi
ebook
Autor: Marian Oli
ISBN: 9788301222734
stron: 372, Format: ebook
Data wydania: 2022-07-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka Model biznesu sieci przedsi

Tagi: Gie

Przyj

Dodaj do koszyka Model biznesu sieci przedsi

 

Osoby które kupowały "Model biznesu sieci przedsi", wybierały także:

  • Podstawy geografii us
  • Rozw
  • NFTs for Beginners
  • Kryptowaluty i
  • Mastering Zero-knowledge Proofs

Dodaj do koszyka Model biznesu sieci przedsi

Spis treści

Model biznesu sieci przedsiębiorstw eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treści
  • Wstęp
  • ROZDZIAŁ 1. Pojęcie sieci przedsiębiorstw
    • 1.1. Geneza, istota i komponenty sieci przedsiębiorstw
      • 1.1.1. Geneza sieci przedsiębiorstw
      • 1.1.2. Definicja sieci przedsiębiorstw
      • 1.1.3. Komponenty sieci przedsiębiorstw
    • 1.2. Cechy i funkcje sieci przedsiębiorstw
      • 1.2.1. Cechy sieci przedsiębiorstw
      • 1.2.2. Funkcje sieci przedsiębiorstw
    • 1.3. Ujęcie rodzajowe sieci przedsiębiorstw
      • 1.3.1. Kryteria klasyfikacji sieci przedsiębiorstw
      • 1.3.2. Rodzaje sieci przedsiębiorstw według kryterium elementów składowych
    • 1.4. Zarządzanie siecią przedsiębiorstw
  • ROZDZIAŁ 2. Koncepcja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw
    • 2.1. Określenie modelu biznesu sieci przedsiębiorstw
      • 2.1.1. Definicja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw
      • 2.1.2. Elementy składowe modelu biznesu sieci przedsiębiorstw
      • 2.1.3. Cechy i funkcje modelu biznesu sieci przedsiębiorstw
    • 2.2. Metoda identyfikacji modelu biznesu sieci przedsiębiorstw
      • 2.2.1. Identyfikacja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw przez elementy statyczne
      • 2.2.2. Identyfikacja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw przez elementy dynamiczne
    • 2.3. Rodzaje modeli biznesu sieci przedsiębiorstw
    • 2.4. Metoda oceny modelu biznesu sieci przedsiębiorstw
  • ROZDZIAŁ 3. Empiryczna weryfikacja metod identyfikacji i oceny modelu biznesu sieci przedsiębiorstw
    • 3.1. Metodyka badań
    • 3.2. Wyniki badania sieci przedsiębiorstw sklasyfikowanych według kryterium dominacji
      • 3.2.1. Sieć zdominowana
      • 3.2.2. Sieć równorzędnych partnerów
      • 3.2.3. Sieć zdominowana versus sieć równorzędnych partnerów analiza porównawcza
    • 3.3. Wyniki badania sieci przedsiębiorstw sklasyfikowanych według kryterium układu powiązań
      • 3.3.1. Sieć pionowa
      • 3.3.2. Sieć pozioma
      • 3.3.3. Sieć pionowa versus sieć pozioma analiza porównawcza
    • 3.4. Wyniki badania sieci przedsiębiorstw sklasyfikowanych według kryterium charakteru oddziaływania z otoczeniem
      • 3.4.1. Sieć adaptacyjna
      • 3.4.2. Sieć kreatywna
      • 3.4.3. Sieć adaptacyjna versus sieć kreatywna analiza porównawcza
  • Zakończenie
  • Załącznik. Kwestionariusz wywiadu
  • Bibliografia
  • O autorze
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Model biznesu sieci przedsi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.