reklama - zainteresowany?

Model biznesu sieci przedsi - Onepress

Model biznesu sieci przedsi
ebook
Autor: Marian Oli
ISBN: 9788301222734
stron: 372, Format: ebook
Data wydania: 2022-07-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka Model biznesu sieci przedsi

Tagi: Gie

Przyj

Dodaj do koszyka Model biznesu sieci przedsi

 

Osoby które kupowały "Model biznesu sieci przedsi", wybierały także:

  • Rozw
  • W transie inwestowania. Podbij rynek pewno
  • ETF-y, czyli dzia
  • W transie inwestowania. Podbij rynek pewno
  • Gie

Dodaj do koszyka Model biznesu sieci przedsi

Spis treści

Model biznesu sieci przedsiębiorstw eBook -- spis treści

Wstęp 7 Rozdział 1. Pojęcie sieci przedsiębiorstw 13 1.1. Geneza, istota i komponenty sieci przedsiębiorstw 13 1.1.1. Geneza sieci przedsiębiorstw 13 1.1.2. Definicja sieci przedsiębiorstw 17 1.1.3. Komponenty sieci przedsiębiorstw 29 1.2. Cechy i funkcje sieci przedsiębiorstw 35 1.2.1. Cechy sieci przedsiębiorstw .35 1.2.2. Funkcje sieci przedsiębiorstw 45 1.3. Ujęcie rodzajowe sieci przedsiębiorstw 51 1.3.1. Kryteria klasyfikacji sieci przedsiębiorstw 51 1.3.2. Rodzaje sieci przedsiębiorstw według kryterium elementów składowych 53 1.4. Zarządzanie siecią przedsiębiorstw 67 Rozdział 2. Koncepcja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 81 2.1. Określenie modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 81 2.1.1. Definicja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 81 2.1.2. Elementy składowe modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 84 2.1.3. Cechy i funkcje modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 99 2.2. Metoda identyfikacji modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 104 2.2.1. Identyfikacja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw przez elementy statyczne 104 2.2.2. Identyfikacja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw przez elementy dynamiczne 115 2.3. Rodzaje modeli biznesu sieci przedsiębiorstw 118 2.4. Metoda oceny modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 122 Rozdział 3. Empiryczna weryfikacja metod identyfikacji i oceny modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 137 3.1. Metodyka badań 137 3.2. Wyniki badania sieci przedsiębiorstw sklasyfikowanych według kryterium dominacji 149 3.2.1. Sieć zdominowana 150 3.2.2. Sieć równorzędnych partnerów 173 3.2.3. Sieć zdominowana versus sieć równorzędnych partnerów - analiza porównawcza 194 3.3. Wyniki badania sieci przedsiębiorstw sklasyfikowanych według kryterium układu powiązań 201 3.3.1. Sieć pionowa 202 3.3.2. Sieć pozioma 222 3.3.3. Sieć pionowa versus sieć pozioma - analiza porównawcza 243 3.4. Wyniki badania sieci przedsiębiorstw sklasyfikowanych według kryterium charakteru oddziaływania z otoczeniem 250 3.4.1. Sieć adaptacyjna 250 3.4.2. Sieć kreatywna 271 3.4.3. Sieć adaptacyjna versus sieć kreatywna - analiza porównawcza 293 Zakończenie 301 Załącznik. Kwestionariusz wywiadu 313 Bibliografia 349 Spis tabel 363 Spis rysunków

Dodaj do koszyka Model biznesu sieci przedsi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.