Mobile dla menedżerów - Onepress

ISBN: 978-83-756-1552-4
stron: 220, Format: ebook
Data wydania: 2015-05-22
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 29,90 zł
Wyjątkowa książka, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu.
Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile; osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny; pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej.
Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym.
Marcin Zaremba - współtwórca magazynu o biznesie technologicznym „Proseed”, były head of business w agencji Lovemobile (grupa o2) i szef produktów mobilnych o2, wykładowca na kierunkach związanych z biznesem internetowym m.in na Uczelni Łazarskiego i Akademii Leona Koźmińskiego), szkoleniowiec IAB. Współtwórca i wykładowca AppAcademy.pl.
46 na liście 50 kreatywnych w polskim biznesie według magazynu Brief.
Członek zarządu i współwłaściciel Senfino Software House.
Osoby które kupowały "Mobile dla menedżerów", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,13 zł, (14,90 zł -84%)
- 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)