Mobile dla menedżerów - Onepress

ISBN: 978-83-756-1552-4
stron: 220, Format: ebook
Data wydania: 2015-05-22
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 29,90 zł
	Wyjątkowa książka, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu.
Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile; osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny; pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej.
Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym.
Marcin Zaremba - współtwórca magazynu o biznesie technologicznym „Proseed”, były head of business w agencji Lovemobile (grupa o2) i szef produktów mobilnych o2, wykładowca na kierunkach związanych z biznesem internetowym m.in na Uczelni Łazarskiego i Akademii Leona Koźmińskiego), szkoleniowiec IAB. Współtwórca i wykładowca AppAcademy.pl.
46 na liście 50 kreatywnych w polskim biznesie według magazynu Brief.
Członek zarządu i współwłaściciel Senfino Software House.
	
	
Osoby które kupowały "Mobile dla menedżerów", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
 - Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
 - Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
 - Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
 - Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
 
Spis treści
Mobile dla menedżerów eBook -- spis treści
1. Wstęp .
 2. Moje podejście i cel .
 3. Rynek i mobile .
 4. Krajobraz
 5. Zmiana społeczna
 6. Zmiana rynkowa .
 7. Siły kształtujące rozwój mobile’a .
 8. Manager i mobile .
 9. Wizja, wiedza i władza .
 10. Kto nie powinien robić produktów mobilnych .
 11. Firma i mobile .
 12. Rola i rozwój działu mobilnego w organizacji
 13. Struktura i komplementarność zespołu
 14. Mobile w startupach
 15. Mobile w małych i średnich firmach .
 16. Mobile w agencjach reklamowych
 17. Mobile w korporacjach .
 18. Mobile w grupach mediowych .
 19. Strategia mobilna .
 20. Cztery typy taktyk mobilnych
 21. Wyciąganie wniosków z dostępnych danych .
 22. Jakość kontra ilość .
 23. SPIS TREŚCI
 24. Modele biznesowe .
 25. Analiza konkurencji
 26. Punkty odniesienia i metryki
 27. Zespół i organizacja produktu mobilnego .
 28. Proces i organizacja .
 29. Cykl życia i komunikacja .
 30. Metodyki pracy .
 31. User stories, backlog i sprinty . .
 32. Spójność i ciągłość procesu powstawania aplikacji
 33. Modele współpracy z dostawcą .
 34. Wymagania biznesowe
 35. Budżet i rodzaje kontraktów .
 36. Produkt mobilny
 37. Przenoszenie usługi między różnymi kanałami
 38. Referencyjne modele telefonów .
 39. Aplikacje natywne, HTML5 i hybrydowe .
 40. Etapy powstawania produktu
 41. Zarys .
 42. Userflow (diagram przepływu użytkowników)
 43. Makiety Lo-Fi .
 44. Makietowanie Hi-Fi .
 45. Interaktywne makiety
 46. Prototyp .
 47. Wersja testowa .
 48. Wersja 1.0 .
 49. Marketing aplikacji mobilnych
 50. Marketing i mobile .
 51. Kanały zdobywania użytkowników .
 52. Konwersja
 53. Koszt pozyskania i wartość użytkownika .
 54. Zakończenie .
 55. Podziękowania .
 56. Słownik pojęć .





