Mobile dla menedżerów - Onepress
ISBN: 978-83-756-1552-4
stron: 220, Format: ebook
Data wydania: 2015-05-22
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 29,90 zł
Wyjątkowa książka, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu.
Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile; osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny; pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej.
Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym.
Marcin Zaremba - współtwórca magazynu o biznesie technologicznym „Proseed”, były head of business w agencji Lovemobile (grupa o2) i szef produktów mobilnych o2, wykładowca na kierunkach związanych z biznesem internetowym m.in na Uczelni Łazarskiego i Akademii Leona Koźmińskiego), szkoleniowiec IAB. Współtwórca i wykładowca AppAcademy.pl.
46 na liście 50 kreatywnych w polskim biznesie według magazynu Brief.
Członek zarządu i współwłaściciel Senfino Software House.
Osoby które kupowały "Mobile dla menedżerów", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
Mobile dla menedżerów eBook -- spis treści
1. Wstęp .
2. Moje podejście i cel .
3. Rynek i mobile .
4. Krajobraz
5. Zmiana społeczna
6. Zmiana rynkowa .
7. Siły kształtujące rozwój mobile’a .
8. Manager i mobile .
9. Wizja, wiedza i władza .
10. Kto nie powinien robić produktów mobilnych .
11. Firma i mobile .
12. Rola i rozwój działu mobilnego w organizacji
13. Struktura i komplementarność zespołu
14. Mobile w startupach
15. Mobile w małych i średnich firmach .
16. Mobile w agencjach reklamowych
17. Mobile w korporacjach .
18. Mobile w grupach mediowych .
19. Strategia mobilna .
20. Cztery typy taktyk mobilnych
21. Wyciąganie wniosków z dostępnych danych .
22. Jakość kontra ilość .
23. SPIS TREŚCI
24. Modele biznesowe .
25. Analiza konkurencji
26. Punkty odniesienia i metryki
27. Zespół i organizacja produktu mobilnego .
28. Proces i organizacja .
29. Cykl życia i komunikacja .
30. Metodyki pracy .
31. User stories, backlog i sprinty . .
32. Spójność i ciągłość procesu powstawania aplikacji
33. Modele współpracy z dostawcą .
34. Wymagania biznesowe
35. Budżet i rodzaje kontraktów .
36. Produkt mobilny
37. Przenoszenie usługi między różnymi kanałami
38. Referencyjne modele telefonów .
39. Aplikacje natywne, HTML5 i hybrydowe .
40. Etapy powstawania produktu
41. Zarys .
42. Userflow (diagram przepływu użytkowników)
43. Makiety Lo-Fi .
44. Makietowanie Hi-Fi .
45. Interaktywne makiety
46. Prototyp .
47. Wersja testowa .
48. Wersja 1.0 .
49. Marketing aplikacji mobilnych
50. Marketing i mobile .
51. Kanały zdobywania użytkowników .
52. Konwersja
53. Koszt pozyskania i wartość użytkownika .
54. Zakończenie .
55. Podziękowania .
56. Słownik pojęć .