reklama - zainteresowany?

Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń - Onepress

Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Autor: Pogorzelski Jacek
ISBN: 978-8-3633-9104-1
stron: 316, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)

Dodaj do koszyka Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Tagi: Marketing

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych.

Wracamy do podstaw rozumienia marketingu. Teraz naprawdę ma on być patrzeniem na świat, wyciąganiem wniosków i proponowaniem czegoś na podstawie zdobytej wiedzy i prowadzonych obserwacji. „Najpierw coś zróbmy, a potem pchajmy z całej siły, żeby się sprzedało” – to model porażki.
Nic ci nie da szukanie lepszych narzędzi manipulac czy doskonalenie metod pomiaru ROI. Ten sposób myślenia jest nieskuteczny, bo ludzie będą uciekal do światów, które oferują im spełnianie marzeń.


Wychodząc z powyższych założeń, autor - ceniony konsultant i ekspert w zakresie strategii marketingowej - przedstawia nowe podejście do marketingu, rozprawiając się z pokutującymi wciąż przekonaniami na temat jego roli oraz wielu uznanych metod i dowodząc ich szkodliwości.

Po ujawnieniu i odrzuceniu mitów zaprezentowano świeże, nieraz rewolucyjne teorie i praktyki dotyczące:

  • istoty marketingu,
  • komunikacji marketingowej,
  • zarzÄ…dzania markÄ…,
  • strategii marketingowych,
  • tworzenia relacji z nabywcami,
  • kariery w marketingu.

Dodaj do koszyka Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

 

Osoby które kupowały "Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Spis treści

Dodaj do koszyka Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.