Mity PR-u - Onepress
Tłumaczenie: Aleksandra Ożarowska
ISBN: 9788301206161
stron: 318, Format: ebook
Data wydania: 2019-06-14
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)
"Nad pytaniem: Czym jest PR? zastanawiaÅ‚o siÄ™ wielu ludzi z tej branży. PojÄ™cie to na przestrzeni lat byÅ‚o już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opinia publiczna nadal nie ma pojÄ™cia, czym tak wÅ‚aÅ›ciwie jest ten PR i czym zajmujÄ… siÄ™ PR-owcy. Brak Å›wiadomoÅ›ci jest tym bardziej interesujÄ…cy, że PR można odnaleźć prawie we wszystkim, co czytamy, oglÄ…damy i czego sÅ‚uchamy w mediach. Kiedy przeglÄ…dacie tabloidy o wÄ…tpliwej jakoÅ›ci, kiedy wÅ‚Ä…czacie wiadomoÅ›ci lub telewizyjny talk-show, kiedy sÅ‚uchacie w radiu wywiadów lub informacji, kiedy Å›ciÄ…gacie aplikacjÄ™ albo kiedy czytacie posty waszego ulubionego zespoÅ‚u w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych zawsze możecie spodziewać siÄ™, że PR maczaÅ‚ w tym palce. Jeżeli natomiast opinia publiczna, a nawet specjaliÅ›ci, nie mogÄ… siÄ™ w jakieÅ› kwestii zgodzić, to zazwyczaj pojawia siÄ™ wiele szkodliwych nieporozumieÅ„. () W tej książce wyjaÅ›niam mity, które istniejÄ… wewnÄ…trz i wokóÅ‚ branży PR-u, oraz przyglÄ…dam siÄ™ powszechnym (i bÅ‚Ä™dnym) zaÅ‚ożeniom dotyczÄ…cym naszej pracy, z których najpopularniejszym jest: Nieważne, jak mówiÄ…, ważne, żeby mówili." Ze wstÄ™pu autora "Ciekawe i spójne spojrzenie na wspóÅ‚czesny Å›wiat PR. Autor, krok po kroku, przeprowadza czytelnika po niuansach branży, mierzÄ…c siÄ™ z najbardziej popularnymi mitami na temat tej profesji. To wciÄ…gajÄ…cy przewodnik, który przedstawia konkretne przypadki, konkretne dane i rozwiÄ…zania. A wszystko w lekkiej i przystÄ™pnej formie. Must have dla profesjonalistów, poczÄ…tkujÄ…cych, a także osób zainteresowanych tematykÄ…." Bartosz Milczarczyk Wiceprezes, Polskie Stowarzyszenie PR
Osoby które kupowały "Mity PR-u", wybierały także:
- W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi 57,50 zł, (6,90 zł -88%)
- Cykle 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Język w prasie. Antologia 49,29 zł, (6,90 zł -86%)
- Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji 40,59 zł, (6,90 zł -83%)
Spis treści
Mity PR-u eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- O Autorze
- Podziękowania
- Wprowadzenie
- Mit 1 PR to tylko spin, zasłony dymne i kłamstwa
- Mit 2 PR-owych rezultatów nie da siÄ™ zmierzyć
- Mit 3 Nieważne, jak mówiÄ…, ważne, żeby mówili
- Mit 4 Komunikaty prasowe wyszły z mody
- Mit 5 Media ignorują dobre wiadomości
- Mit 6 KorzyÅ›ci z mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych nie przychodzÄ… za darmo
- Mit 7 PR to blichtr, przyjęcia i błysk fleszy
- Mit 8 Ani się ważcie dzwonić do dziennikarzy
- Mit 9 W sieci można rozprzestrzenić wszystko
- Mit 10 PR to branża dla ekstrawertyków
- Mit 11 PR to lek na całe zło
- Mit 12 Dobre produkty i odpowiedni ludzie sami siÄ™ wypromujÄ…
- Mit 13 Im wyższa cena, tym lepsza jakość usług
- Mit 14 Rezultaty PR-owych działań pojawiają się od razu
- Mit 15 Konsumenci poszukujÄ… dialogu z markami
- Mit 16 Praca w strukturach wewnętrznych jest łatwiejsza
- Mit 17 Nie ma nic ważniejszego niż relacje z mediami
- Mit 18 Wysokość różnicy w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
- Zakończenie
- Przypisy