reklama - zainteresowany?

Mity PR-u - Onepress

Mity PR-u
ebook
Autor: Rich Leigh
Tłumaczenie: Aleksandra Ożarowska
ISBN: 9788301206161
stron: 318, Format: ebook
Data wydania: 2019-06-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)

Dodaj do koszyka Mity PR-u

Tagi: Marketing

"Nad pytaniem: Czym jest PR? zastanawiaÅ‚o siÄ™ wielu ludzi z tej branży. PojÄ™cie to na przestrzeni lat byÅ‚o już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opinia publiczna nadal nie ma pojÄ™cia, czym tak wÅ‚aÅ›ciwie jest ten PR i czym zajmujÄ… siÄ™ PR-owcy. Brak Å›wiadomoÅ›ci jest tym bardziej interesujÄ…cy, że PR można odnaleźć prawie we wszystkim, co czytamy, oglÄ…damy i czego sÅ‚uchamy w mediach. Kiedy przeglÄ…dacie tabloidy o wÄ…tpliwej jakoÅ›ci, kiedy wÅ‚Ä…czacie wiadomoÅ›ci lub telewizyjny talk-show, kiedy sÅ‚uchacie w radiu wywiadów lub informacji, kiedy Å›ciÄ…gacie aplikacjÄ™ albo kiedy czytacie posty waszego ulubionego zespoÅ‚u w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych zawsze możecie spodziewać siÄ™, że PR maczaÅ‚ w tym palce. Jeżeli natomiast opinia publiczna, a nawet specjaliÅ›ci, nie mogÄ… siÄ™ w jakieÅ› kwestii zgodzić, to zazwyczaj pojawia siÄ™ wiele szkodliwych nieporozumieÅ„. () W tej książce wyjaÅ›niam mity, które istniejÄ… wewnÄ…trz i wokóÅ‚ branży PR-u, oraz przyglÄ…dam siÄ™ powszechnym (i bÅ‚Ä™dnym) zaÅ‚ożeniom dotyczÄ…cym naszej pracy, z których najpopularniejszym jest: Nieważne, jak mówiÄ…, ważne, żeby mówili." Ze wstÄ™pu autora "Ciekawe i spójne spojrzenie na wspóÅ‚czesny Å›wiat PR. Autor, krok po kroku, przeprowadza czytelnika po niuansach branży, mierzÄ…c siÄ™ z najbardziej popularnymi mitami na temat tej profesji. To wciÄ…gajÄ…cy przewodnik, który przedstawia konkretne przypadki, konkretne dane i rozwiÄ…zania. A wszystko w lekkiej i przystÄ™pnej formie. Must have dla profesjonalistów, poczÄ…tkujÄ…cych, a także osób zainteresowanych tematykÄ…." Bartosz Milczarczyk Wiceprezes, Polskie Stowarzyszenie PR

Dodaj do koszyka Mity PR-u

Spis treści

Dodaj do koszyka Mity PR-u

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.