reklama - zainteresowany?

Mity PR-u - Onepress

Mity PR-u
ebook
Autor: Rich Leigh
Tłumaczenie: Aleksandra Ożarowska
ISBN: 9788301206161
stron: 318, Format: ebook
Data wydania: 2019-06-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)

Dodaj do koszyka Mity PR-u

Tagi: Marketing

"Nad pytaniem: Czym jest PR? zastanawiaÅ‚o siÄ™ wielu ludzi z tej branży. PojÄ™cie to na przestrzeni lat byÅ‚o już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opinia publiczna nadal nie ma pojÄ™cia, czym tak wÅ‚aÅ›ciwie jest ten PR i czym zajmujÄ… siÄ™ PR-owcy. Brak Å›wiadomoÅ›ci jest tym bardziej interesujÄ…cy, że PR można odnaleźć prawie we wszystkim, co czytamy, oglÄ…damy i czego sÅ‚uchamy w mediach. Kiedy przeglÄ…dacie tabloidy o wÄ…tpliwej jakoÅ›ci, kiedy wÅ‚Ä…czacie wiadomoÅ›ci lub telewizyjny talk-show, kiedy sÅ‚uchacie w radiu wywiadów lub informacji, kiedy Å›ciÄ…gacie aplikacjÄ™ albo kiedy czytacie posty waszego ulubionego zespoÅ‚u w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych zawsze możecie spodziewać siÄ™, że PR maczaÅ‚ w tym palce. Jeżeli natomiast opinia publiczna, a nawet specjaliÅ›ci, nie mogÄ… siÄ™ w jakieÅ› kwestii zgodzić, to zazwyczaj pojawia siÄ™ wiele szkodliwych nieporozumieÅ„. () W tej książce wyjaÅ›niam mity, które istniejÄ… wewnÄ…trz i wokóÅ‚ branży PR-u, oraz przyglÄ…dam siÄ™ powszechnym (i bÅ‚Ä™dnym) zaÅ‚ożeniom dotyczÄ…cym naszej pracy, z których najpopularniejszym jest: Nieważne, jak mówiÄ…, ważne, żeby mówili." Ze wstÄ™pu autora "Ciekawe i spójne spojrzenie na wspóÅ‚czesny Å›wiat PR. Autor, krok po kroku, przeprowadza czytelnika po niuansach branży, mierzÄ…c siÄ™ z najbardziej popularnymi mitami na temat tej profesji. To wciÄ…gajÄ…cy przewodnik, który przedstawia konkretne przypadki, konkretne dane i rozwiÄ…zania. A wszystko w lekkiej i przystÄ™pnej formie. Must have dla profesjonalistów, poczÄ…tkujÄ…cych, a także osób zainteresowanych tematykÄ…." Bartosz Milczarczyk Wiceprezes, Polskie Stowarzyszenie PR

Dodaj do koszyka Mity PR-u

 

Osoby które kupowały "Mity PR-u", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw wÅ‚asnych i pospolitych. KsiÄ™ga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. MiÄ™dzy misjÄ… a politykÄ…
  • JÄ™zyk w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny Å›wiat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Mity PR-u

Spis treści

Mity PR-u eBook -- spis treści

  • OkÅ‚adka
  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treÅ›ci
  • O Autorze
  • PodziÄ™kowania
  • Wprowadzenie
  • Mit 1 PR to tylko spin, zasÅ‚ony dymne i kÅ‚amstwa
  • Mit 2 PR-owych rezultatów nie da siÄ™ zmierzyć
  • Mit 3 Nieważne, jak mówiÄ…, ważne, żeby mówili
  • Mit 4 Komunikaty prasowe wyszÅ‚y z mody
  • Mit 5 Media ignorujÄ… dobre wiadomoÅ›ci
  • Mit 6 KorzyÅ›ci z mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych nie przychodzÄ… za darmo
  • Mit 7 PR to blichtr, przyjÄ™cia i bÅ‚ysk fleszy
  • Mit 8 Ani siÄ™ ważcie dzwonić do dziennikarzy
  • Mit 9 W sieci można rozprzestrzenić wszystko
  • Mit 10 PR to branża dla ekstrawertyków
  • Mit 11 PR to lek na caÅ‚e zÅ‚o
  • Mit 12 Dobre produkty i odpowiedni ludzie sami siÄ™ wypromujÄ…
  • Mit 13 Im wyższa cena, tym lepsza jakość usÅ‚ug
  • Mit 14 Rezultaty PR-owych dziaÅ‚aÅ„ pojawiajÄ… siÄ™ od razu
  • Mit 15 Konsumenci poszukujÄ… dialogu z markami
  • Mit 16 Praca w strukturach wewnÄ™trznych jest Å‚atwiejsza
  • Mit 17 Nie ma nic ważniejszego niż relacje z mediami
  • Mit 18 Wysokość różnicy w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
  • ZakoÅ„czenie
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Mity PR-u

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.