Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem MISTR3 - Onepress
ISBN: 978-83-283-5038-0
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 29,40 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-19,60 zł)
Osoby które kupowały "Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem MISTR3", wybierały także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł
Spis treści
Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem -- spis treści
Trudne poczÄ…tki (9)
Rozdział 1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować (13)
- Inne spojrzenie (15)
- PieniÄ…dze (19)
- Przekonania (24)
- Zmiana przekonań (29)
- Koncentracja (31)
- Zmiana koncentracji (34)
- Kontrola (43)
Rozdział 2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie (47)
- SkÄ…d siÄ™ biorÄ… decyzje (50)
- Chcemy czuć się lepiej lub przestać czuć się źle (52)
- Potrzeby (53)
- Pewność (55)
- Urozmaicenie (61)
- Uznanie (65)
- Przynależność (69)
- Rozwój (72)
- Prawa wpływu (75)
Rozdział 3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy (99)
- Dlaczego i jak (100)
- Cele (107)
- Technologia (131)
- Jak zdobywać wiedzę? (132)
- Podsumowanie (140)
RozdziaÅ‚ 4. Co na poczÄ…tek? Jak i gdzie szukać klientów (143)
- Lista kontaktów (148)
- Osoby wpływowe (149)
- Rekomendacje (151)
- Lista możliwości (158)
- Nawyki (160)
RozdziaÅ‚ 5. Jak siÄ™ spotkać? Jak umówić siÄ™ na spotkanie handlowe (167)
- Rozmowa telefoniczna (171)
Rozdział 6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe (207)
- Etap pierwszy - nawiÄ…zanie kontaktu i zbudowanie relacji (210)
- Etap drugi - zbieranie informacji i uświadamianie potrzeb (224)
- Etap trzeci - przedstawienie propozycji i prezentacja (238)
- Kolejny krok (266)
Rozdział 7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach (267)
- Różnice indywidualne (274)
- Metaprogramy (274)
- Systemy reprezentacji (290)
- Pięcioczynnikowy Model Osobowości (293)
Rozdział 8. Czym jest network marketing (301)
- Konflikt relacji (314)
- Mentalność pracownika (317)
- Piramida (320)
- Masz do mnie interes... (324)
- Lęk (325)
- Jak osiągnąć sukces w MLM? (326)
- Moje doświadczenia (333)
Zakończenie (337)
Zawartość CD (343)