reklama - zainteresowany?

Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem MISTR3 - Onepress

Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem MISTR3

MIEJSCE 16 na liście TOP 20
Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 978-83-283-5038-0
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,40 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-19,60 zł)

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem MISTR3

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem MISTR3

 

Osoby które kupowały "Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem MISTR3", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem MISTR3

Spis treści

Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem -- spis treści

Trudne poczÄ…tki (9)

Rozdział 1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować (13)

  • Inne spojrzenie (15)
  • PieniÄ…dze (19)
  • Przekonania (24)
  • Zmiana przekonaÅ„ (29)
  • Koncentracja (31)
  • Zmiana koncentracji (34)
  • Kontrola (43)

Rozdział 2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie (47)

  • SkÄ…d siÄ™ biorÄ… decyzje (50)
  • Chcemy czuć siÄ™ lepiej lub przestać czuć siÄ™ źle (52)
  • Potrzeby (53)
  • Pewność (55)
  • Urozmaicenie (61)
  • Uznanie (65)
  • Przynależność (69)
  • Rozwój (72)
  • Prawa wpÅ‚ywu (75)

Rozdział 3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy (99)

  • Dlaczego i jak (100)
  • Cele (107)
  • Technologia (131)
  • Jak zdobywać wiedzÄ™? (132)
  • Podsumowanie (140)

RozdziaÅ‚ 4. Co na poczÄ…tek? Jak i gdzie szukać klientów (143)

  • Lista kontaktów (148)
  • Osoby wpÅ‚ywowe (149)
  • Rekomendacje (151)
  • Lista możliwoÅ›ci (158)
  • Nawyki (160)

RozdziaÅ‚ 5. Jak siÄ™ spotkać? Jak umówić siÄ™ na spotkanie handlowe (167)

  • Rozmowa telefoniczna (171)

Rozdział 6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe (207)

  • Etap pierwszy - nawiÄ…zanie kontaktu i zbudowanie relacji (210)
  • Etap drugi - zbieranie informacji i uÅ›wiadamianie potrzeb (224)
  • Etap trzeci - przedstawienie propozycji i prezentacja (238)
  • Kolejny krok (266)

Rozdział 7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach (267)

  • Różnice indywidualne (274)
  • Metaprogramy (274)
  • Systemy reprezentacji (290)
  • PiÄ™cioczynnikowy Model OsobowoÅ›ci (293)

Rozdział 8. Czym jest network marketing (301)

  • Konflikt relacji (314)
  • Mentalność pracownika (317)
  • Piramida (320)
  • Masz do mnie interes... (324)
  • LÄ™k (325)
  • Jak osiÄ…gnąć sukces w MLM? (326)
  • Moje doÅ›wiadczenia (333)

Zakończenie (337)

Zawartość CD (343)

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem MISTR3

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.