Mind hacking - Onepress

ISBN: 9788301234003
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2024-01-08
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 59,20 zł (poprzednio: 73,09 zł)
Oszczędzasz: 19% (-13,89 zł)
Osoby które kupowały "Mind hacking", wybierały także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł
Spis treści
Mind hacking eBook -- spis treści
Kilka słów na początek (i notka prawna) 9 1. Kiedyś po prostu małpy. Teraz wciąż małpy, ale z koszykami 11 Rzut oka na przeszłość człowieka 11 10 lat temu 11 XXI wiek 12 XX wiek 12 Ostatnie 500 lat 12 Ostatnie 1500 lat 12 Cała zapisana historia ludzkości 12 Rewolucja rolnicza 13 Początki istnienia gatunku 13 Nic się nie działo aż do rewolucji rolniczej 13 Dlaczego ludzie zdominowali planetę? 14 Relacje i współpraca - ewolucja na sterydach 16 Uczone małpy, ścisłowiedy 17 Mysia utopia 17 Jak to wygląda współcześnie? 18 2. Więc twierdzisz, że perswazja na ciebie nie działa? 21 A co, jeśli działa, tylko o tym nie wiesz? 21 Rozwód? Nigdy w życiu! 22 Palenie służy zdrowiu 22 Jestem asertywnym, racjonalnym i odpornym na manipulację studentem 22 3. Pilot z Autopilotem jednym lecą samolotem 25 No dobrze, więc czym są Pilot i Autopilot? 27 Gadzi mózg (pień mózgu) 27 Mózg ssaczy (układ limbiczny) 27 Mózg racjonalny (kora nowa) 27 Pilot i Autopilot 28 Efekt imprezy koktajlowej 31 4. Jak efekt ramowania wpływa na percepcję? 33 Jak marki zarządzają kontekstem? 35 Możliwości marketingu kulturowego 37 Dekodowanie Autopilota, czyli bądź świadomy nieświadomego 38 5. Nie dopuszczaj do paraliżu decyzyjnego! 43 Jak nadmierne myślenie zabija produktywność? 48 Ruminacja pożera siłę woli 50 Paraliż decyzyjny sprawia, że jesteś mniej szczęśliwy 51 Jak powstrzymać własny paraliż decyzyjny? 51 Zacznij dzień od podejmowania najważniejszych decyzji 52 Świadomie ograniczaj ilość przyswajanych informacji 54 Ustal termin i rozliczaj się z niego 54 Określ swój główny cel 55 Porozmawiaj z kimś spoza własnej bańki informacyjnej 56 Podchodź do problemów w sposób iteracyjny 57 Zacznij działać, nim dojdzie do ciebie, że to bez sensu 58 Jak ograniczyć paraliż decyzyjny u klientów? 59 6. Podstępny kontekst, niebezpieczny kontrast i zestawienia dewastujące psychikę 67 Kontrastuj i porównuj jak zawodowiec 68 Technika punktu wyjścia 69 Technika kotwicy 69 Spaczony punkt odniesienia 70 7. Płacisz nie tylko pieniędzmi 71 Czas jest tym większym kosztem, im mniej go masz 71 Jak wiele wysiłku kosztuje zakup? 75 Koszt ma kontekst 76 8. Strata boli dwa razy bardziej, niż korzyść cieszy 81 Jakie skutki może mieć awersja do straty? 83 Biochemia awersji do strat 85 Kto nie ryzykuje, nie pije szampana? 86 A dopamina się dopomina 88 Co dokładnie robi dopamina? 88 Jak wygląda ścieżka dopaminy w mózgu? 90 Awersja do straty w marketingu i sprzedaży 94 9. Peany o korzyściach, szepty o kosztach 97 Podziel ofertę na wiele małych korzyści 97 Połącz wiele kosztów w jeden 97 Oddziel koszty od korzyści 98 Obniżaj ceny, nigdy podwyższaj 98 Uwypuklaj koszty i straty 99 Wykorzystaj technikę potęgowania straty 100 Kilka małych ,,tak" prowadzi do dużego ,,TAK" 101 Najpierw ,,NIE", później ,,TAK" 103 10. Komu klienci ufają najbardziej i jak to wykorzystać? 105 Bądź uczciwą osobą - lub kreuj się na taką 106 Nie sprzedawaj. Dobrodusznie edukuj z pozycji autorytetu 107 Dowód słuszności i autorytet 108 Stań się autorytetem. Obecnie w Internecie każdy nim jest! 109 Jak zacząć zachowywać się jak autorytet? 112 11. Życzliwość podszyta interesownością 113 Zasada wzajemności - muszę się odwdzięczyć, choćby nie wiem co! 115 Zasada niedoboru - cenimy bardziej to, co jest niedostępne 117 Spójność w myśleniu i działaniu, czyli jak argumentujemy własne wybory po fakcie 119 12. Cena warunkuje zachowanie 121 Język również może zwiększyć postrzeganą wartość 123 Zmniejszenie postrzeganego kosztu i ,,bólu" ceny 125 Jak położenie widelca na zdjęciu zwiększyło konwersję o 20%? 127 Nowe czy znane - co lepiej działa? 127 Co skupia i przyciąga uwagę? 128 Efekt pop-out 129 Strategia push-pull 130 Widelec po lewej czy prawej stronie? 131 13. Jak mówić do małp z koszykami? 135 Co wpływa na uwagę konsumenta? 135 Prosto, znaczy mądrze 138 Nie każ odbiorcy myśleć 139 Twórz komunikaty, które nie wymagają myślenia 140 Co więc każe czytelnikowi myśleć? 143 Tłumacz, wyjaśniaj, edukuj 144 Co wiesz, a czego nie wiesz o żywności genetycznie modyfikowanej? 145 Nie takie chemikalia straszne 147 Jak tłumaczyć i edukować? 149 Dlaczego warto wyjaśniać? 150 Opowiadaj historie, nawet jeśli nie trzymają się kupy 151 Opowiadaj spójne narracje, które łączą markę i jej ofertę z wydarzeniami z przeszłości 152 Pokaż zysk z perspektywy klienta 154 Używaj humoru 156 Przestrasz, zasmuć, zezłość 158 Nie bój się pytać 162 14. Narzędziownik manipulanta 165 Technika etykietowania 165 Technika przynęty 168 Zjawisko Baader-Meinhof, czyli nowość staje się wszechobecna 173 Zjawisko Baader-Meinhof w marketingu i sprzedaży 175 Verbatim effect, czyli lepiej zapamiętujemy sedno niż szczegóły 178 Jak działa pamięć? 179 Efekt Zeigarnik 183 Co z tego wynika? 185 15. Słowne fikołki 187 Słowa osłabiające przekaz 187 Friction Words 189 Słowa i środki językowe wzmacniające przekaz 190 Presupozycja - ulubione słowo oślizgłych sprzedawców 191 Pojedyncza presupozycja jest zbyt prosta 192 Czasowniki dokonane 193 Implikuj, czyli narzucaj przyszłość na podstawie teraźniejszości 195 Instrukcja obsługi słowa ,,NIE" 195 Ale co z ,,ALE"? Jak mądrze stosować to słowo? 196 Czas na ,,PONIEWAŻ" i ,,BO" 197 Dziwna prośba 197 Jeśli się rymuje, to znaczy, że jest prawdziwe 198 Dlaczego rymy działają na naszą percepcję? 199 Posłowie