reklama - zainteresowany?

Metody ilościowe w badaniach marketingowych - Onepress

Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Autor: Roszkiewicz Małgorzata
ISBN: 978-8-3011-3771-7
stron: 352, okładka: miękka
Data wydania: 2002-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)

Dodaj do koszyka Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Tagi: Marketing

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

Dodaj do koszyka Metody ilościowe w badaniach marketingowych

 

Osoby które kupowały "Metody ilościowe w badaniach marketingowych", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw wÅ‚asnych i pospolitych. KsiÄ™ga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. MiÄ™dzy misjÄ… a politykÄ…
  • JÄ™zyk w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny Å›wiat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.