reklama - zainteresowany?

Metody i techniki rozwi - Onepress

Metody i techniki rozwi
ebook
Autor: Zbys
ISBN: 9788301235529
stron: 372, Format: ebook
Data wydania: 2024-03-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 63,20 zł (poprzednio: 78,02 zł)
Oszczędzasz: 19% (-14,82 zł)

Dodaj do koszyka Metody i techniki rozwi

Publikacja po

Dodaj do koszyka Metody i techniki rozwi

 

Osoby które kupowały "Metody i techniki rozwi", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Metody i techniki rozwi

Spis treści

Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania eBook -- spis treści

Wstęp 9 I. Zarządzanie organizacjami w zmiennych uwarunkowaniach otoczenia 13 1. Pojęcie organizacji i jej cele 13 1.1. Pojęcie organizacji 13 1.2. Cele organizacji 19 2. Rodzaje organizacji 22 2.1. Organizacje publiczne 22 2.2. Organizacje hybrydowe 29 2.2.1. Założenia ekonomii komunii 30 2.2.2. Spółdzielnie socjalne 32 2.2.3. Przedsiębiorstwa państwowe 35 2.2.4. Gospodarka komunalna 37 3. Przedsiębiorczość 41 4. Organizacje w ujęciu paradygmatów zarządzania 45 5. Otoczenie i cykl życia organizacji 48 6. Relacje, zaufanie, sprawność organizacji 52 7. Ewolucja teorii odnoszących się do organizacji i zarządzania 59 8. Pojęcie zarządzania. Cechy i funkcje. Zarządzanie publiczne 65 9. Decyzje kierownicze. Typologia problemów zarządzania 75 II. Metody i techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania 91 1. Diagnoza organizacyjna. Zarys problematyki 91 2. Podejście opisowo-ulepszające i funkcjonalno-wzorujące 94 2.1. Podejście opisowo-ulepszające 94 2.2 Podejście funkcjonalno-wzorujące 96 3. Modele w zarządzaniu 97 4. Analiza wartości oraz pozostałe sposoby rozwiązywania problemów zarządzania 105 4.1. Analiza wartości 105 4.2. Badanie metod pracy 110 4.3. Wartościowanie pracy 118 4.4. Model doskonałości biznesowej i mapowanie procesów 120 5. Techniki pozyskiwania informacji 125 5.1. Obserwacje 125 5.2. Wywiad 128 5.3. Badania ankietowe 134 5.4. Analiza tekstu i analiza strukturalna 135 6. Dobór próby do badań 140 7. Twórcze poszukiwanie rozwiązania problemu zarządzania 144 III. Planowanie i organizowanie działalności 147 1. Planowanie a zarządzanie strategiczne i operacyjne 147 2. Istota i zasady planowania 153 3. Planowanie i strategia 158 4. Planowanie operacyjne 164 5. Metody i techniki planowania 165 6. Wymiary i uwarunkowania struktury organizacyjnej 176 7. Zarys problematyki projektowania struktury organizacyjnej 182 8. Rodzaje struktur organizacyjnych 186 IV. Zarządzanie zasobami ludzkimi 201 1. Kierowanie ludźmi 201 1.1. Role kierownicze 201 1.2. Style kierowania 203 1.3. Przywództwo 208 2. Kultura organizacyjna 212 3. Pojęcie motywowania i sposoby modyfikowania zachowań 218 3.1. Teorie motywacji 218 3.2 Narzędzia i bodźce motywacyjne 227 3.3. Szkolenie pracowników 234 4. Pojęcie kontrolowania 245 5. Samoocena kontroli zarządczej 247 V. Metody i techniki poprawy funkcjonowania organizacji 251 1. Lean Management, Six Sigma, GEMBA i pozostałe rozwiązania 251 2. Design Thinking 257 3. Business Model Canvas 259 4. Triple Bottom Line, społeczna odpowiedzialność, ESG, Value-based Management. Wskaźniki finansowe 260 5. Zarządzanie zgodnością i ryzykiem 279 6. Zarządzanie zmianą 282 7. Zarządzanie przez cele, wyjątki, wyniki, zadania i przez innowacje 284 8. Zarządzanie partycypacyjne, delegowanie kompetencji 290 9. Business Processing Reengineering, Total Quality Management, Kaizen, role zespołowe i inne koncepcje wykorzystywane w zarządzaniu, w tym zwinność i Scrum 294 Zakończenie 313 Spis tabel 315 Indeks rzeczowy 317 Wykaz literatury, aktów prawnych oraz orzecznictwa

Dodaj do koszyka Metody i techniki rozwi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.