reklama - zainteresowany?

Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II - Onepress

Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II
Autor: Ash Maurya
Tytuł oryginału: Running Lean: Iterate from Plan A to a Plan That Works
TÅ‚umaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 978-83-246-5123-8
stron: 232, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2013-04-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II

Tagi: E-biznes | Start-up | ZarzÄ…dzanie

To jedna z najlepszych technicznych książek na temat modelu Lean Startup. I tyle. Nic więcej nie trzeba dodawać.
Dan Martell,
założyciel, Clarity.fm, anioł biznesu

Wizja testowana w praktyce

Witamy w świecie najnowocześniejszych praktyk biznesowych i niezmierzonych możliwości w dziedzinie innowacji. Żyjemy w dobie Internetu, chmur obliczeniowych i oprogramowania open source, dzięki czemu koszty budowania nowych produktów osiągnęły rekordowo niski poziom. A jednak mimo wszystko szanse na to, by założony przez nas startup odniósł sukces, nie wzrosły.

Dlatego właśnie powstał ten podręcznik. Jest on znakomitym narzędziem dla szefów firm, dyrektorów generalnych, właścicieli małych przedsiębiorstw, deweloperów i programistów oraz każdego zainteresowanego stworzeniem firmy, która nie tylko przetrwa, ale będzie miała szanse liczyć się na rynku.

Running Lean to lepsza i szybsza metoda testowania pomysłów na nowe produkty oraz opracowywania produktów, które odniosą sukces.

Dzięki niej nauczysz się:

  • znajdować uczestników wczesnego rynku;
  • wybierać wÅ‚aÅ›ciwy moment na pozyskiwanie kapitaÅ‚u z zewnÄ…trz;
  • testować ceny;
  • tworzyć i mierzyć to, czego chcÄ… klienci;
  • maksymalizować podejmowane dziaÅ‚ania pod kÄ…tem szybkoÅ›ci uczenia siÄ™ i koncentracji;
  • rozpoznawać zestawienie produktu i rynku;
  • dążyć w sposób powtarzalny do opracowywania produktów odpowiadajÄ…cych potrzebom rynku.

Przeczytaj również: Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek, Eric Ries, Helion 2012.



Ash Maurya - założyciel firmy Spark59. Założył również kilka innych startupów, wśród których znalazły się tak udane przedsięwzięcia, jak WiredReach. Dzięki prowadzonym przez siebie warsztatom Running Lean blisko współpracuje z wieloma przedsiębiorcami, którym pomaga testować i dopracowywać ich wizję. Ash pełni funkcję mentora w wielu inkubatorach przedsiębiorczości na całym świecie, w tym w Mozilla Foundation, Year One Labs oraz Capital Factory.

Dodaj do koszyka Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II

Spis treści

Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II -- spis treści

Przedmowa (11)

Wstęp (15)

Wprowadzenie (17)

CZĘŚĆ I. MAPA DROGOWA

Rozdział 1. Metazasady (27)

Rozdział 2. Running Lean krok po kroku (39)

CZĘŚĆ II. ROZPISZ SWÓJ PLAN A

Rozdział 3. Opracuj własny Szablon Lean (47)

CZĘŚĆ III. WSKAŻ NAJBARDZIEJ RYZYKOWNE ELEMENTY SWOJEGO PLANU

Rozdział 4. Zastanów się, od czego zaczniesz (73)

Rozdział 5. Przygotuj się na eksperymenty (81)

CZĘŚĆ IV. SYSTEMATYCZNIE TESTUJ SWÓJ PLAN

Rozdział 6. Przygotuj się do rozmów z klientami (97)

Rozdział 7. Wywiad poświęcony problemowi (109)

Rozdział 8. Wywiad poświęcony rozwiązaniu (123)

Rozdział 9. Tworzenie wersji 1.0 (141)

Rozdział 10. Przygotowania do pomiarów (151)

Rozdział 11. Wywiad poświęcony MVP (157)

Rozdział 12. Weryfikacja cyklu życia klienta (165)

Rozdział 13. Wywiad poświęcony rozwiązaniu (175)

Rozdział 14. Pomiary zestawienia produktu i rynku (185)

Rozdział 15. Wnioski (201)

Dodatek A. Materiały dodatkowe (205)

Dodaj do koszyka Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.