Metoda Lean Product. eb - Onepress

Tytuł oryginału: The Lean Product Playbook: How to Innovate with Minimum Viable Products and Rapid Customer Feedback
TÅ‚umaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-283-3691-9
stron: 328, Format: ebook
Data wydania: 2018-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 24,50 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,50 zł)
Stwórz produkt, który pokochajÄ… klienci
Na jeden udany produkt, który cieszy siÄ™ sympatiÄ… użytkowników i odnosi sukces, przypadajÄ… setki takich, które okazaÅ‚y siÄ™ zupeÅ‚nymi niewypaÅ‚ami. Pozornie wydaje siÄ™, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom bardziej niż dostÄ™pne produkty konkurencji. W praktyce okazuje siÄ™ jednak, że jeÅ›li nie posÅ‚użymy siÄ™ odpowiedniÄ… metodykÄ…, to dopasowanie produktu do potrzeb użytkownika okaże siÄ™ zadaniem karkoÅ‚omnym. RozwiÄ…zaniem tego problemu jest metoda Lean Product.
Opisana w tej książce metoda Lean Product jest prostym, iteracyjnym procesem skÅ‚adajÄ…cym siÄ™ z szeÅ›ciu kroków, które pozwalajÄ… w prosty sposób sformuÅ‚ować i przetestować kluczowe hipotezy dotyczÄ…ce dopasowania produktu do rynku. Poza samÄ… metodÄ… Lean Product w książce przedstawiono szereg istotnych zagadnieÅ„, takich jak szczegóÅ‚owe omówienia projektowania UX i metodyki agile. Obszernie przedstawiono również pracÄ™ z danymi analitycznymi i ich wykorzystanie do optymalizacji produktu.
Najważniejsze zagadnienia:
- zasady dopasowania produktu do rynku
- kroki procesu Lean Product wraz ze studium przypadku
- MVP — projektowanie i testowanie z udziaÅ‚em klientów
- kluczowe wskaźniki i pętla optymalizacji wskaźnika
- optymalizacja za pomocÄ… testów A/B
„Przewodnik Dana jest oczekiwanÄ… z wytÄ™sknieniem instrukcjÄ… wdrażania zasad metody Lean Startup. Ta wyczerpujÄ…ca, bezpoÅ›rednia książka omawia wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć udany produkt”.
— Sean Ellis, prezes Qualaroo i GrowthHackers.com
„Przewodnik po tworzeniu udanych produktów Dana nadaje metodzie Lean Startup nowÄ… jakość! Ta książka jest rzeczywiÅ›cie skierowana do wszystkich — od projektantów po inżynierów i przedsiÄ™biorców”.
— Kaaren Hanson, dyrektor ds. projektowych Medallia i byÅ‚a dyrektor ds. innowacji projektowych w Intuit
„Dan Olsen jest poważanym w Dolinie Krzemowej znawcÄ… metody Lean Product. Jego książka ukazuje zespoÅ‚om produkcyjnym prosty i bezpoÅ›redni sposób na okreÅ›lenie punktu dopasowania produktu do rynku, przygotowanie MVP i dalsze udoskonalanie go z biegiem czasu”.
— Ken Fine, dyrektor ds. klientów Medallia
Dan Olsen jest przedsiÄ™biorcÄ…, konsultantem i ekspertem metody Lean Product. WÅ›ród jego klientów znalazÅ‚y siÄ™ m.in. Facebook, Box, YouSendIt (obecnie Hightail), Microsoft, Epocrates, Financial Engines czy One Medical Group. Kilka lat temu pracowaÅ‚ w Intuit, gdzie kierowaÅ‚ zespoÅ‚em produkcyjnym Quicken, zapewniajÄ…c rekordowe wyniki sprzedaży. Obecnie Olsen pracuje w Dolinie Krzemowej, gdzie prowadzi comiesiÄ™czne spotkania Lean Product Meetup. Lubi dzielić siÄ™ swoimi pomysÅ‚ami z szerokim gronem odbiorców. CzÄ™sto organizuje prezentacje i warsztaty.
Osoby które kupowały "Metoda Lean Product. eb", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,13 zł, (14,90 zł -84%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narz 55,19 zł, (14,90 zł -73%)
- Znajd 53,21 zł, (14,90 zł -72%)