reklama - zainteresowany?

Merchandising w małych i dużych firmach handlowych - Onepress

Merchandising w małych i dużych firmach handlowych
Autor: Witek Lucyna
ISBN: 978-8-3748-3679-1
stron: 294, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,43 zł (poprzednio: 38,87 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,44 zł)

Dodaj do koszyka Merchandising w małych i dużych firmach handlowych

Tagi: Marketing | Sprzedaż

Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych. Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży.

Autorka odpowiada między innymi na pytania:

  • jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpÅ‚ywać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży?
  • jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów?
  • jak zaaranżować powierzchnie sprzedażowÄ… i witrynÄ™ sklepowÄ…?
  • jakie formy promocji zastosować, żeby osiÄ…gnąć najlepszy efekt?
  • jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej maÅ‚ego sklepu?

Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.



Dodaj do koszyka Merchandising w małych i dużych firmach handlowych

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Merchandising w małych i dużych firmach handlowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.