Merchandising w małych i dużych firmach handlowych - Onepress
ISBN: 978-8-3748-3679-1
stron: 294, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 33,43 zł (poprzednio: 38,87 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,44 zł)
Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych. Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży.
Autorka odpowiada między innymi na pytania:
- jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży?
- jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów?
- jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową?
- jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt?
- jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu?
Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.
Osoby które kupowały "Merchandising w małych i dużych firmach handlowych", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)