reklama - zainteresowany?

Medialny obraz rzeczywistości - Onepress

Medialny obraz rzeczywistości
ebook
Autor: Praca zbiorowa
ISBN: 978-8-3656-9705-9
stron: 319, Format: ebook
Data wydania: 2017-05-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 22,56 zł (poprzednio: 24,52 zł)
Oszczędzasz: 8% (-1,96 zł)

Dodaj do koszyka Medialny obraz rzeczywistości

Tagi: Marketing

Autorzy publikacji, medioznawcy, pranicy, politolodzy, podejmują rozważania na temat tego, czy media obiektywnie przekazują czy też zniekształcają rzeczywistość. 

Dodaj do koszyka Medialny obraz rzeczywistości

Spis treści

Medialny obraz rzeczywistości eBook -- spis treści

Słowo wstępne......................................................................................................................... 7
CZĘŚĆ I
Jacek Sobczak
Prawo do krytyki a kontratyp zniesławienia............................................................... 11
Robert Grochowski
Prawa człowieka a wolność reklamy............................................................................. 43
Paulina Wiśniewska
Bezpieczeństwo po polsku. Obraz milicjanta, policjanta i detektywa w środkach
komunikacji społecznej.................................................................................................. 51
Szymon Bachrynowski
System medialny Republiki Irlandii ............................................................................ 67
CZĘŚĆ II
Ryszard Kowalczyk
Obrazowanie rzeczywistości politycznej – uwarunkowania epistemologiczne
przekazu medialnego...................................................................................................... 77
Justyna Kubik
Lokalny przekaz medialny. Między regułami praxis a przymusem rynkowym
(przykład „Strzelca Opolskiego”).................................................................................. 87
Eliza Gajzler, Piotr Duster
Podsterowność i nadsterowność w bolidzie FM. Psychologia komunikatu
medialnego....................................................................................................................... 97
Dominika Narożna
„Wronizacja” informacji prasowych ............................................................................ 107

Magdalena Zdrowicka-Wawrzyniak
Świat przestał istnieć… O zawartości telewizyjnych serwisów informacyjnych
podczas Euro 2012.......................................................................................................... 117
CZĘŚĆ III
Jan Galant
Czy pisarz może być celebrytą? Na marginesie powieści Michała Witkowskiego. 135
Katarzyna Strzyż
Obecność literatury w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych.............................. 145
Juliusz Grzybowski
O tym, dlaczego Platon nam wszystkiego nie mówi.................................................. 155
Ewa Nowel
Kto wyręczy(a) MEN w edukacji medialnej................................................................ 171
Katarzyna Kopecka-Piech
Hybrydyzacja rzeczywistości w mediach mobilnych................................................. 181
Dorota Bartoszek
Życie i twórczość artysty ludowego Wacława Zabłockiego....................................... 191
Monika Kostrzewa
Rola ubioru jako elementu twórczej ekspresji i narzędzia komunikacji
niewerbalnej we współczesnym świecie....................................................................... 203
Magdalena Szulc
Slow fashion na polskich blogach modowych............................................................. 227
Tomasz Kubis
Ekstremalne oblicza chrześcijaństwa – rola mediów elektronicznych
w tworzeniu subkultury................................................................................................. 243
Karolina Kałużna
Który dżem dobry?......................................................................................................... 261
CZĘŚĆ IV
Arkadiusz Błaszczyk
Kalisz 1914: życie po śmierci. Miasto w kulturze popularnej................................... 271
Piotr Łuszczykiewicz
Medialny obraz Kalisza. Miasto w literaturze, piosence i filmie............................... 285
O autorach............................................................................................................................... 317

Dodaj do koszyka Medialny obraz rzeczywistości

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.