Medialny obraz rzeczywistości - Onepress
ISBN: 978-8-3656-9705-9
stron: 319, Format: ebook
Data wydania: 2017-05-02
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 22,56 zł (poprzednio: 24,52 zł)
Oszczędzasz: 8% (-1,96 zł)
Autorzy publikacji, medioznawcy, pranicy, politolodzy, podejmują rozważania na temat tego, czy media obiektywnie przekazują czy też zniekształcają rzeczywistość.
Osoby które kupowały "Medialny obraz rzeczywistości", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Medialny obraz rzeczywistości eBook -- spis treści
Słowo wstępne......................................................................................................................... 7
CZĘŚĆ I
Jacek Sobczak
Prawo do krytyki a kontratyp zniesławienia............................................................... 11
Robert Grochowski
Prawa człowieka a wolność reklamy............................................................................. 43
Paulina Wiśniewska
Bezpieczeństwo po polsku. Obraz milicjanta, policjanta i detektywa w środkach
komunikacji społecznej.................................................................................................. 51
Szymon Bachrynowski
System medialny Republiki Irlandii ............................................................................ 67
CZĘŚĆ II
Ryszard Kowalczyk
Obrazowanie rzeczywistości politycznej – uwarunkowania epistemologiczne
przekazu medialnego...................................................................................................... 77
Justyna Kubik
Lokalny przekaz medialny. Między regułami praxis a przymusem rynkowym
(przykład „Strzelca Opolskiego”).................................................................................. 87
Eliza Gajzler, Piotr Duster
Podsterowność i nadsterowność w bolidzie FM. Psychologia komunikatu
medialnego....................................................................................................................... 97
Dominika Narożna
„Wronizacja” informacji prasowych ............................................................................ 107
Magdalena Zdrowicka-Wawrzyniak
Świat przestał istnieć… O zawartości telewizyjnych serwisów informacyjnych
podczas Euro 2012.......................................................................................................... 117
CZĘŚĆ III
Jan Galant
Czy pisarz może być celebrytą? Na marginesie powieści Michała Witkowskiego. 135
Katarzyna Strzyż
Obecność literatury w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych.............................. 145
Juliusz Grzybowski
O tym, dlaczego Platon nam wszystkiego nie mówi.................................................. 155
Ewa Nowel
Kto wyręczy(a) MEN w edukacji medialnej................................................................ 171
Katarzyna Kopecka-Piech
Hybrydyzacja rzeczywistości w mediach mobilnych................................................. 181
Dorota Bartoszek
Życie i twórczość artysty ludowego Wacława Zabłockiego....................................... 191
Monika Kostrzewa
Rola ubioru jako elementu twórczej ekspresji i narzędzia komunikacji
niewerbalnej we współczesnym świecie....................................................................... 203
Magdalena Szulc
Slow fashion na polskich blogach modowych............................................................. 227
Tomasz Kubis
Ekstremalne oblicza chrześcijaństwa – rola mediów elektronicznych
w tworzeniu subkultury................................................................................................. 243
Karolina Kałużna
Który dżem dobry?......................................................................................................... 261
CZĘŚĆ IV
Arkadiusz Błaszczyk
Kalisz 1914: życie po śmierci. Miasto w kulturze popularnej................................... 271
Piotr Łuszczykiewicz
Medialny obraz Kalisza. Miasto w literaturze, piosence i filmie............................... 285
O autorach............................................................................................................................... 317