reklama - zainteresowany?

Medialne oblicza sportu - Onepress

Medialne oblicza sportu
ebook
Autor: Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla
ISBN: 978-83-8142-740-1
stron: 194, Format: ebook
Data wydania: 2020-02-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 15,89 zł (poprzednio: 19,86 zł)
Oszczędzasz: 20% (-3,97 zł)

Dodaj do koszyka Medialne oblicza sportu

Tagi: Marketing

Sport jako zjawisko kulturowe stał się w ostatnich latach przedmiotem pogłębionej refleksji naukowej. Będąc niegdyś wyłącznie obiektem fascynacji kibiców, ze względu na powszechność, popularność i siłę społecznego oddziaływania skupia dziś uwagę badaczy naukowych, funkcjonując jako ważny składnik dyskursu medialnego. Ponieważ obraz poszczególnych dyscyplin kreowany jest w sposób zapośredniczony, nie tylko z udziałem samych dziennikarzy, podlega on wielowątkowej rekonstrukcji dokonywanej przez uczonych na gruncie badań socjologicznych, psychologicznych i lingwistycznych. Książka, którą oddajemy do Państwa rąk, ma przybliżyć werbalny aspekt komunikacji medialnej dotyczącej sportu. Wpisuje się w nurt badań nad językiem sportu prowadzonych już od kilkunastu lat na Uniwersytecie Łódzkim.

Ze Wstępu

Dodaj do koszyka Medialne oblicza sportu

 

Osoby które kupowały "Medialne oblicza sportu", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Stw

Dodaj do koszyka Medialne oblicza sportu

Spis treści

Dodaj do koszyka Medialne oblicza sportu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.