Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka - Onepress

ISBN: 978-83-226-3450-9
stron: 172, Format: ebook
Data wydania: 2020-06-16
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 11,55 zł (poprzednio: 23,10 zł)
Oszczędzasz: 50% (-11,55 zł)
Wieloautorska monografia pt. Medialne kody w wyobraźni i jÄ™zyku dziecka wpisuje siÄ™ w nurt nowoczesnych badaÅ„ transdyscyplinarnych. Publikacja podejmuje niezwykle aktualne i bardzo szerokie zagadnienie wpÅ‚ywu mediów na sposób myÅ›lenia i jÄ™zyk dzieci. Podstawowym zaÅ‚ożeniem zbioru, widocznym we wszystkich zgromadzonych w publikacji tekstach, jest uznanie, że obecność mediów w życiu dziecka znaczÄ…co wpÅ‚ywa na jego sposób postrzegania Å›wiata. Mozaikowość przekazu i rozmaitość wpÅ‚ywów medialnego Å›wiata najlepiej oddaje pojÄ™cie medialnych kodów. Teksty zgromadzone w tomie dajÄ… poglÄ…d zarówno na to, jakie treÅ›ci z mediów dzieciÄ™cy odbiorca może przyswajać, jak i na to, co rzeczywiÅ›cie pozostaje z kontaktu z mediami w dzieciÄ™cej mowie i myÅ›leniu. Autorzy, warto zaznaczyć – praktycy, podkreÅ›lajÄ… przy tym wagÄ™ edukacji medialnej. Publikacja niniejsza skierowana jest do pedagogów, psychologów i jÄ™zykoznawców, a także Å›wiadomych rodziców i wszystkich zainteresowanych relacjÄ… media – dziecko.
Osoby które kupowały "Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)