reklama - zainteresowany?

Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę - Onepress

Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
Autor: Jason Falls, Erik Deckers
Tytuł oryginału: No Bullshit Social Media: The All-Business, No-Hype Guide to Social Media Marketing
TÅ‚umaczenie: Izabela Szybilska-Fiedorowicz
ISBN: 978-83-246-4788-0
stron: 280, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2013-04-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

Tagi: Marketing | Social Media

  • ZwiÄ™ksz swój udziaÅ‚ w rynku
  • Poznaj siÅ‚Ä™ wÅ‚asnej marki
  • Czerp konkretne zyski

Strategie nie dla harcerzyków!

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!

Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.

  • Poznaj szczegółowo techniki zwiÄ™kszania sprzedaży, zysków, udziaÅ‚u w rynku i skutecznoÅ›ci.
  • Ucz siÄ™ na konkretnych przykÅ‚adach budowania Å›wiadomoÅ›ci marki, obsÅ‚ugi klienta i zarzÄ…dzania reputacjÄ….
  • Dowiedz siÄ™, jak wykorzystać media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe, by zapewnić klientom genialnÄ… obsÅ‚ugÄ™, i jak zgromadzić masÄ™ klientów naprawdÄ™ zainteresowanych kupnem.
  • Zapoznaj siÄ™ z faktami, danymi statystycznymi, przykÅ‚adami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.


Jason Falls jest szefem Social Media Explorer z Louisville, firmy, która świadczy strategiczne usługi konsultingowe w dziedzinie marketingu społecznościowego, marketingu cyfrowego oraz public relations dla średnich i dużych przedsiębiorstw.

Erik Deckers jest właścicielem i wicedyrektorem kreatywnym Professional Blog Service w Indianapolis, firmy, która zajmuje się doradztwem w zakresie zarządzania treścią i polityką działania klientów w mediach społecznościowych. W ciągu ostatnich siedemnastu lat pracował w marketingu, sprzedaży, działach PR i komunikacji kryzysowej.

Dodaj do koszyka Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

 

Osoby które kupowały "Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

Spis treści

Dodaj do koszyka Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.