reklama - zainteresowany?

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1 - Onepress

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1
ebook
Autor: red. Krystyna Doktorowicz
ISBN: 978-8-3226-3065-5
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2017-08-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 20,16 zł (poprzednio: 25,20 zł)
Oszczędzasz: 20% (-5,04 zł)

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1

Tagi: Social Media

"Przedstawiany tom stanowi pierwszÄ… cześć zbioru tekstów poÅ›wiÄ™conych problematyce mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych – fenomenu wspóÅ‚czesnej kultury partycypacji. Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe, które staÅ‚y siÄ™ wyznacznikiem kolejnej fazy rozwoju Internetu zwanej Web 2.0, organizujÄ… życie spoÅ‚eczne użytkowników w coraz rozleglejszym zakresie. Problem skutków rozwoju mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i ich wpÅ‚ywu na relacje spoÅ‚eczne w przyszÅ‚oÅ›ci pozostaje trudny do antycypacji wobec przyspieszenia technologicznego oraz gwaÅ‚townej zmiany spoÅ‚ecznej. Niemniej wzrost liczby użytkowników i ich aktywnoÅ›ci w sieci wymusza na badaczach podjÄ™cie tematyki mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w kontekÅ›cie wielu dyscyplin naukowych. (...) Poruszana tematyka badawcza stanowi jedynie wprowadzenie do analizy wykorzystania nowych mediów w codziennym życiu, wskazujÄ…c zarówno na ich moc, jak i zagrożenie dla wspóÅ‚czesnej komunikacji spoÅ‚ecznej." (fragment WstÄ™pu)

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1

 

Osoby które kupowały "Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Ty w social mediach. PodrÄ™cznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1

Spis treści

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.