reklama - zainteresowany?

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1 - Onepress

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1
ebook
Autor: red. Krystyna Doktorowicz
ISBN: 978-8-3226-3065-5
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2017-08-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 20,16 zł (poprzednio: 25,20 zł)
Oszczędzasz: 20% (-5,04 zł)

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1

Tagi: Social Media

"Przedstawiany tom stanowi pierwszą cześć zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Media społecznościowe, które stały się wyznacznikiem kolejnej fazy rozwoju Internetu zwanej Web 2.0, organizują życie społeczne użytkowników w coraz rozleglejszym zakresie. Problem skutków rozwoju mediów społecznościowych i ich wpływu na relacje społeczne w przyszłości pozostaje trudny do antycypacji wobec przyspieszenia technologicznego oraz gwałtownej zmiany społecznej. Niemniej wzrost liczby użytkowników i ich aktywności w sieci wymusza na badaczach podjęcie tematyki mediów społecznościowych w kontekście wielu dyscyplin naukowych. (...) Poruszana tematyka badawcza stanowi jedynie wprowadzenie do analizy wykorzystania nowych mediów w codziennym życiu, wskazując zarówno na ich moc, jak i zagrożenie dla współczesnej komunikacji społecznej." (fragment Wstępu)

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1

 

Osoby które kupowały "Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1

Spis treści

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.