Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1 - Onepress
ISBN: 978-8-3226-3065-5
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2017-08-09
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 6,90 zł (poprzednio: 24,64 zł)
Oszczędzasz: 72% (-17,74 zł)
"Przedstawiany tom stanowi pierwszÄ… cześć zbioru tekstów poÅ›wiÄ™conych problematyce mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych – fenomenu wspóÅ‚czesnej kultury partycypacji. Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe, które staÅ‚y siÄ™ wyznacznikiem kolejnej fazy rozwoju Internetu zwanej Web 2.0, organizujÄ… życie spoÅ‚eczne użytkowników w coraz rozleglejszym zakresie. Problem skutków rozwoju mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i ich wpÅ‚ywu na relacje spoÅ‚eczne w przyszÅ‚oÅ›ci pozostaje trudny do antycypacji wobec przyspieszenia technologicznego oraz gwaÅ‚townej zmiany spoÅ‚ecznej. Niemniej wzrost liczby użytkowników i ich aktywnoÅ›ci w sieci wymusza na badaczach podjÄ™cie tematyki mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w kontekÅ›cie wielu dyscyplin naukowych. (...) Poruszana tematyka badawcza stanowi jedynie wprowadzenie do analizy wykorzystania nowych mediów w codziennym życiu, wskazujÄ…c zarówno na ich moc, jak i zagrożenie dla wspóÅ‚czesnej komunikacji spoÅ‚ecznej." (fragment WstÄ™pu)
Osoby które kupowały "Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Modern Brand Management 19,67 zł, (5,90 zł -70%)
- Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- Komunikacja w społeczeństwie sieci. Technologia, bezpieczeństwo i zmiana społeczna 34,75 zł, (13,90 zł -60%)
Spis treści
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1 eBook -- spis treści
Spis treści
Wstęp / 9
Krystyna Doktorowicz, Christoph Huth, Anna Latos: Youth and New Media. The Impact of Socio-Economic Status on the Use of New Media by the Teenagers in Poland and Germany / 17
Kamil NiesÅ‚ony: Wykorzystanie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych przez miasta na prawach powiatu
w województwie Å›lÄ…skim / 73
Agata Olszanecka-Marmola: Efektywność wykorzystania narzÄ™dzi komunikowania politycznego w Internecie przez prezydentów miast na prawach powiatu województwa Å›lÄ…skiego / 111
Dagmara Drzazga: Franciszkanie – od Å›redniowiecznej mistyki do obecnoÅ›ci w cyberprzestrzeni / 141
Olaf Flak, Adrian Robak: Popularność utworów muzycznych i ich coverów na YouTube / 177
Bibliografia / 199
Noty o autorach / 205