reklama - zainteresowany?

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1 - Onepress

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1
ebook
Autor: red. Krystyna Doktorowicz
ISBN: 978-8-3226-3065-5
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2017-08-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,88 zł (poprzednio: 25,16 zł)
Oszczędzasz: 21% (-5,28 zł)

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1

Tagi: Social Media

"Przedstawiany tom stanowi pierwszÄ… cześć zbioru tekstów poÅ›wiÄ™conych problematyce mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych – fenomenu wspóÅ‚czesnej kultury partycypacji. Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe, które staÅ‚y siÄ™ wyznacznikiem kolejnej fazy rozwoju Internetu zwanej Web 2.0, organizujÄ… życie spoÅ‚eczne użytkowników w coraz rozleglejszym zakresie. Problem skutków rozwoju mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i ich wpÅ‚ywu na relacje spoÅ‚eczne w przyszÅ‚oÅ›ci pozostaje trudny do antycypacji wobec przyspieszenia technologicznego oraz gwaÅ‚townej zmiany spoÅ‚ecznej. Niemniej wzrost liczby użytkowników i ich aktywnoÅ›ci w sieci wymusza na badaczach podjÄ™cie tematyki mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w kontekÅ›cie wielu dyscyplin naukowych. (...) Poruszana tematyka badawcza stanowi jedynie wprowadzenie do analizy wykorzystania nowych mediów w codziennym życiu, wskazujÄ…c zarówno na ich moc, jak i zagrożenie dla wspóÅ‚czesnej komunikacji spoÅ‚ecznej." (fragment WstÄ™pu)

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1

 

Osoby które kupowały "Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Skuteczna reklama na LinkedInie
  • Ty w social mediach. PodrÄ™cznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1

Spis treści

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1 eBook -- spis treści

Spis treści

 

Wstęp / 9

 

Krystyna Doktorowicz, Christoph Huth, Anna Latos: Youth and New Media. The Impact of Socio-Economic Status on the Use of New Media by the Teenagers in Poland and Germany / 17

Kamil NiesÅ‚ony: Wykorzystanie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych przez miasta na prawach powiatu

w województwie Å›lÄ…skim / 73

Agata Olszanecka-Marmola: Efektywność wykorzystania narzÄ™dzi komunikowania politycznego w Internecie przez prezydentów miast na prawach powiatu województwa Å›lÄ…skiego / 111

Dagmara Drzazga: Franciszkanie – od Å›redniowiecznej mistyki do obecnoÅ›ci w cyberprzestrzeni / 141

Olaf Flak, Adrian Robak: Popularność utworów muzycznych i ich coverów na YouTube / 177

 

Bibliografia / 199

Noty o autorach / 205

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.