Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1 - Onepress

ISBN: 978-8-3226-3065-5
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2017-08-09
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 20,16 zł (poprzednio: 25,20 zł)
Oszczędzasz: 20% (-5,04 zł)
"Przedstawiany tom stanowi pierwszą cześć zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Media społecznościowe, które stały się wyznacznikiem kolejnej fazy rozwoju Internetu zwanej Web 2.0, organizują życie społeczne użytkowników w coraz rozleglejszym zakresie. Problem skutków rozwoju mediów społecznościowych i ich wpływu na relacje społeczne w przyszłości pozostaje trudny do antycypacji wobec przyspieszenia technologicznego oraz gwałtownej zmiany społecznej. Niemniej wzrost liczby użytkowników i ich aktywności w sieci wymusza na badaczach podjęcie tematyki mediów społecznościowych w kontekście wielu dyscyplin naukowych. (...) Poruszana tematyka badawcza stanowi jedynie wprowadzenie do analizy wykorzystania nowych mediów w codziennym życiu, wskazując zarówno na ich moc, jak i zagrożenie dla współczesnej komunikacji społecznej." (fragment Wstępu)
Osoby które kupowały "Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 59,00 zł, (26,55 zł -55%)
- Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z 89,00 zł, (40,05 zł -55%)