reklama - zainteresowany?

Media publiczne w erze posttelewizyjnej - Onepress

Media publiczne w erze posttelewizyjnej
ebook
Autor: Stanis
ISBN: 9788381756525
stron: 296, Format: ebook
Data wydania: 2024-09-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 66,32 zł (poprzednio: 82,90 zł)
Oszczędzasz: 20% (-16,58 zł)

Dodaj do koszyka Media publiczne w erze posttelewizyjnej

Tagi: Marketing

Media posttelewizyjne s

Dodaj do koszyka Media publiczne w erze posttelewizyjnej

 

Osoby które kupowały "Media publiczne w erze posttelewizyjnej", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Media publiczne w erze posttelewizyjnej

Spis treści

Media publiczne w erze posttelewizyjnej eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treści
  • Wprowadzenie
  • Rozdział 1. Nowe technologie u progu ery posttelewizyjnej: szanse i zagrożenia
    • 1.1. Ewolucja mediów: prasa, radio, telewizja, film, nowe media, reklama
    • 1.2. Bigtech zagrożenie demokracji?
    • 1.3. Media w czasie pandemii ku mediom strumieniowym
    • 1.4. ChatGPT szanse i ryzyka
  • Rozdział 2. Zmiany technologiczne, zmiany kulturowe a ewolucja audytorium
    • 2.1. Nowe perspektywy
    • 2.2. Nowe technologie medialne
    • 2.3. Nowe narzędzia w produkcji i dystrybucji treści: robotyka, algorytmy i automatyzacja dziennikarstwa
  • Rozdział 3. Perspektywy badań nad korzystaniem i konsumpcją mediów
    • 3.1. Badania nad korzystaniem z mediów kontekst technologiczny i kulturowy
    • 3.2. Zmiany kulturowe pod wpływem zmian technologicznych a badania
    • 3.3. Zmiany w sposobach korzystania z mediów
    • 3.4. Badania pomiarowe pozycji rynkowej publicznych stacji telewizyjnych i radiowych
  • Rozdział 4. Nadawcy publiczni w nowym krajobrazie mediów
    • 4.1. Charakterystyka i sytuacja społeczna nadawców publicznych
    • 4.2. Zarządzanie organizacjami nadawców publicznych a odpowiedzialność państwa
    • 4.3. Niezależność mediów publicznych jako wartość
    • 4.4. Zasady i modele finansowania nadawców publicznych
      • 4.4.1. Zasady i kryteria finansowania
      • 4.4.2. Struktura finansowania mediów publicznych
      • 4.4.3. Praktyka finansowania mediów publicznych w wybranych krajach
  • Rozdział 5. Media publiczne w nowym środowisku technologicznym obietnice ery posttelewizyjnej
    • 5.1. Regulacje i organy regulacyjne w warunkach konwergencji technologicznej
    • 5.2. Regulacje w środowisku mediów publicznych
    • 5.3. Reakcje instytucji europejskich na rozszerzanie zadań i stosowanie nowych technologii przez nadawców publicznych
    • 5.4. Strategie rozwoju a przekształcenia publicznej organizacji medialnej
    • 5.5. Wpływ cyfryzacji telewizji i radia na nadawców publicznych
    • 5.6. Nowe usługi medialne w praktyce komunikacyjnej nadawców publicznych
    • 5.7. Strategie organów regulacyjnych wobec mediów publicznych a zarządzanie mediami
  • Rozdział 6. Przyszłość mediów publicznych
    • 6.1. Media publiczne dylematy rozwoju i kontekst zmian
    • 6.2. Nowe modele mediów publicznych
    • 6.3. Nowy paradygmat mediów publicznych w sieci
    • 6.4. Przyszłość mediów publicznych w Polsce
  • Zakończenie
  • Bibliografia

Dodaj do koszyka Media publiczne w erze posttelewizyjnej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.