Media publiczne w erze posttelewizyjnej - Onepress

ebook
Autor: StanisISBN: 9788381756525
stron: 296, Format: ebook
Data wydania: 2024-09-13
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 66,32 zł (poprzednio: 82,90 zł)
Oszczędzasz: 20% (-16,58 zł)
Tagi: Marketing
Osoby które kupowały "Media publiczne w erze posttelewizyjnej", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Media publiczne w erze posttelewizyjnej eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Wprowadzenie
- Rozdział 1. Nowe technologie u progu ery posttelewizyjnej: szanse i zagrożenia
- 1.1. Ewolucja mediów: prasa, radio, telewizja, film, nowe media, reklama
- 1.2. Bigtech zagrożenie demokracji?
- 1.3. Media w czasie pandemii ku mediom strumieniowym
- 1.4. ChatGPT szanse i ryzyka
- Rozdział 2. Zmiany technologiczne, zmiany kulturowe a ewolucja audytorium
- 2.1. Nowe perspektywy
- 2.2. Nowe technologie medialne
- 2.3. Nowe narzędzia w produkcji i dystrybucji treści: robotyka, algorytmy i automatyzacja dziennikarstwa
- Rozdział 3. Perspektywy badań nad korzystaniem i konsumpcją mediów
- 3.1. Badania nad korzystaniem z mediów kontekst technologiczny i kulturowy
- 3.2. Zmiany kulturowe pod wpływem zmian technologicznych a badania
- 3.3. Zmiany w sposobach korzystania z mediów
- 3.4. Badania pomiarowe pozycji rynkowej publicznych stacji telewizyjnych i radiowych
- Rozdział 4. Nadawcy publiczni w nowym krajobrazie mediów
- 4.1. Charakterystyka i sytuacja społeczna nadawców publicznych
- 4.2. Zarządzanie organizacjami nadawców publicznych a odpowiedzialność państwa
- 4.3. Niezależność mediów publicznych jako wartość
- 4.4. Zasady i modele finansowania nadawców publicznych
- 4.4.1. Zasady i kryteria finansowania
- 4.4.2. Struktura finansowania mediów publicznych
- 4.4.3. Praktyka finansowania mediów publicznych w wybranych krajach
- Rozdział 5. Media publiczne w nowym środowisku technologicznym obietnice ery posttelewizyjnej
- 5.1. Regulacje i organy regulacyjne w warunkach konwergencji technologicznej
- 5.2. Regulacje w środowisku mediów publicznych
- 5.3. Reakcje instytucji europejskich na rozszerzanie zadań i stosowanie nowych technologii przez nadawców publicznych
- 5.4. Strategie rozwoju a przekształcenia publicznej organizacji medialnej
- 5.5. Wpływ cyfryzacji telewizji i radia na nadawców publicznych
- 5.6. Nowe usługi medialne w praktyce komunikacyjnej nadawców publicznych
- 5.7. Strategie organów regulacyjnych wobec mediów publicznych a zarządzanie mediami
- Rozdział 6. Przyszłość mediów publicznych
- 6.1. Media publiczne dylematy rozwoju i kontekst zmian
- 6.2. Nowe modele mediów publicznych
- 6.3. Nowy paradygmat mediów publicznych w sieci
- 6.4. Przyszłość mediów publicznych w Polsce
- Zakończenie
- Bibliografia