reklama - zainteresowany?

Media i dziennikarstwo w XX wieku. Studia i szkice - Onepress

Media i dziennikarstwo w XX wieku. Studia i szkice
ebook
Autor: red. Michał Kaczmarczyk, Magdalena Boczkowska
ISBN: 978-83-647-8865-9
stron: 276, Format: ebook
Data wydania: 2020-10-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,65 zł (poprzednio: 29,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-4,35 zł)

Dodaj do koszyka Media i dziennikarstwo w XX wieku. Studia i szkice

Tagi: Marketing

"(...) Oddajemy do rąk Szanownych Czytelników pracę zbiorową Media i dziennikarstwo w XX wieku. Studia i szkice, poświęconą dziejom komunikacji społecznej w minionym, jakże ważnym dla rozwoju mediów, stuleciu. Autorzy, którzy opracowali poszczególne rozdziały, dokonali analizy owych dziejów w dwóch, równoległych perspektywach: historii poszczególnych mediów (prasy, radia, telewizji, filmu, Internetu) oraz ogólnej historii komunikacji. Założeniem książki, w której znalazły się artykuły naukowe i komunikaty przygotowane przez badaczy reprezentujących ośrodki akademickie z całej Polski i wiele różnych dyscyplin naukowych (m.in. historię, politologię, socjologię, językoznawstwo), jest przedstawienie problematyki historycznoprasowej w ujęciu interdyscyplinarnym (...)".

Dodaj do koszyka Media i dziennikarstwo w XX wieku. Studia i szkice

 

Osoby które kupowały "Media i dziennikarstwo w XX wieku. Studia i szkice", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Media i dziennikarstwo w XX wieku. Studia i szkice

Spis treści

Dodaj do koszyka Media i dziennikarstwo w XX wieku. Studia i szkice

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.