reklama - zainteresowany?

Media i dziennikarstwo internetowe - Onepress

Media i dziennikarstwo internetowe
ebook
Autor: Leszek Olszański
ISBN: 978-8-3756-1226-4
stron: 320, Format: ebook
Data wydania: 2012-10-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,90 zł

Dodaj do koszyka Media i dziennikarstwo internetowe

Tagi: E-biznes | Public Relations | Social Media

Internetowe Å›rodki przekazu, poczÄ…tkowo maÅ‚o istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w poÅ‚owie pierwszej dekady XXI w. uzyskaÅ‚y status równorzÄ™dnego partnera, a na poczÄ…tku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wyprzedziÅ‚. Internet stworzyÅ‚ media totalne. OsaczajÄ… nas w przestrzeni, przewijajÄ… siÄ™ na wyÅ›wietlaczach w tramwajach i autobusach, bÅ‚yskajÄ… w hotelach, na lotniskach i przy sklepowych kasach, wibrujÄ… w smartfonach, wypeÅ‚niajÄ… ekrany podÅ‚Ä…czonych do sieci telewizorów. O naszÄ… uwagÄ™ walczÄ… wszystkimi Å›rodkami naraz tekstem, obrazem, dźwiÄ™kiem i animacjÄ…. Książka pojawia siÄ™ w momencie fascynujÄ…cym dla obserwatorów mediów, choć znacznie bardziej dla aktywnego uczestnika medialnego rynku. Na barkach obecnych i przyszÅ‚ych dziennikarzy i redaktorów, blogerów, menedżerów spoÅ‚ecznoÅ›ci, programistów i marketingowców spoczywać bÄ™dzie ciężar odpowiedzi na najważniejsze pytania, które pozwolÄ… dziennikarstwu przebyć drogÄ™ z analogowego do w peÅ‚ni cyfrowego Å›wiata. W serii Akademickie Warsztaty Dziennikarskie ukazujÄ… siÄ™ podrÄ™czniki akademickie, książki o charakterze monograficznym i warsztatowym, a także tÅ‚umaczenia ważnych zagranicznych publikacji z dziedziny mediów.

Dodaj do koszyka Media i dziennikarstwo internetowe

Spis treści

Dodaj do koszyka Media i dziennikarstwo internetowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.