Media i dziennikarstwo internetowe - Onepress

ISBN: 978-8-3756-1226-4
stron: 320, Format: ebook
Data wydania: 2012-10-19
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,90 zł
Internetowe Å›rodki przekazu, poczÄ…tkowo maÅ‚o istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w poÅ‚owie pierwszej dekady XXI w. uzyskaÅ‚y status równorzÄ™dnego partnera, a na poczÄ…tku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wyprzedziÅ‚. Internet stworzyÅ‚ media totalne. OsaczajÄ… nas w przestrzeni, przewijajÄ… siÄ™ na wyÅ›wietlaczach w tramwajach i autobusach, bÅ‚yskajÄ… w hotelach, na lotniskach i przy sklepowych kasach, wibrujÄ… w smartfonach, wypeÅ‚niajÄ… ekrany podÅ‚Ä…czonych do sieci telewizorów. O naszÄ… uwagÄ™ walczÄ… wszystkimi Å›rodkami naraz tekstem, obrazem, dźwiÄ™kiem i animacjÄ…. Książka pojawia siÄ™ w momencie fascynujÄ…cym dla obserwatorów mediów, choć znacznie bardziej dla aktywnego uczestnika medialnego rynku. Na barkach obecnych i przyszÅ‚ych dziennikarzy i redaktorów, blogerów, menedżerów spoÅ‚ecznoÅ›ci, programistów i marketingowców spoczywać bÄ™dzie ciężar odpowiedzi na najważniejsze pytania, które pozwolÄ… dziennikarstwu przebyć drogÄ™ z analogowego do w peÅ‚ni cyfrowego Å›wiata. W serii Akademickie Warsztaty Dziennikarskie ukazujÄ… siÄ™ podrÄ™czniki akademickie, książki o charakterze monograficznym i warsztatowym, a także tÅ‚umaczenia ważnych zagranicznych publikacji z dziedziny mediów.
Osoby które kupowały "Media i dziennikarstwo internetowe", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,13 zł, (14,90 zł -84%)
- 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)