reklama - zainteresowany?

Media i dziennikarstwo internetowe - Onepress

Media i dziennikarstwo internetowe
ebook
Autor: Leszek Olszański
ISBN: 978-8-3756-1226-4
stron: 320, Format: ebook
Data wydania: 2012-10-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,90 zł

Dodaj do koszyka Media i dziennikarstwo internetowe

Tagi: E-biznes | Public Relations | Social Media

Internetowe Å›rodki przekazu, poczÄ…tkowo maÅ‚o istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w poÅ‚owie pierwszej dekady XXI w. uzyskaÅ‚y status równorzÄ™dnego partnera, a na poczÄ…tku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wyprzedziÅ‚. Internet stworzyÅ‚ media totalne. OsaczajÄ… nas w przestrzeni, przewijajÄ… siÄ™ na wyÅ›wietlaczach w tramwajach i autobusach, bÅ‚yskajÄ… w hotelach, na lotniskach i przy sklepowych kasach, wibrujÄ… w smartfonach, wypeÅ‚niajÄ… ekrany podÅ‚Ä…czonych do sieci telewizorów. O naszÄ… uwagÄ™ walczÄ… wszystkimi Å›rodkami naraz tekstem, obrazem, dźwiÄ™kiem i animacjÄ…. Książka pojawia siÄ™ w momencie fascynujÄ…cym dla obserwatorów mediów, choć znacznie bardziej dla aktywnego uczestnika medialnego rynku. Na barkach obecnych i przyszÅ‚ych dziennikarzy i redaktorów, blogerów, menedżerów spoÅ‚ecznoÅ›ci, programistów i marketingowców spoczywać bÄ™dzie ciężar odpowiedzi na najważniejsze pytania, które pozwolÄ… dziennikarstwu przebyć drogÄ™ z analogowego do w peÅ‚ni cyfrowego Å›wiata. W serii Akademickie Warsztaty Dziennikarskie ukazujÄ… siÄ™ podrÄ™czniki akademickie, książki o charakterze monograficznym i warsztatowym, a także tÅ‚umaczenia ważnych zagranicznych publikacji z dziedziny mediów.

Dodaj do koszyka Media i dziennikarstwo internetowe

Spis treści

Media i dziennikarstwo internetowe eBook -- spis treści

  • Akademickie warsztaty dziennikarskie
  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • WstÄ™p
  • RozdziaÅ‚ 1. Rzut oka wstecz
    • 1.1. Pierwsze kroki
    • 1.2. Polska doÅ‚Ä…cza do stawki
    • 1.3. Czas portali
    • 1.4. Weblogi, od ekskribicjonizmu do dziennikarstwa
    • 1.5. Dziennikarstwo spoÅ‚eczne i spoÅ‚ecznoÅ›ciowe
  • RozdziaÅ‚ 2. Wielkie sÅ‚owa mediów internetowych
    • 2.1. B jak biznes
    • 2.2. D jak dziennikarstwo
    • 2.3. J jak jakość. A raczej problemy z niÄ…
    • 2.4. Z jak zasiÄ™g
    • 2.5. S jak sieci spoÅ‚ecznoÅ›ciowe
    • 2.6. C jak curation
    • 2.7. M jak urzÄ…dzenia przenoÅ›ne
  • RozdziaÅ‚ 3. Tekstowe i hipertekstowe gatunki dziennikarstwa internetowego
    • 3.1. Tekst w sieci
    • 3.2. News gorÄ…cy wstÄ™pna wersja artykuÅ‚u
    • 3.3. News agencyjny wersja poÅ›rednia
    • 3.4. News prasowy wersja ostateczna
    • 3.5. Raport big picture
    • 3.6. Relacja na żywo
  • RozdziaÅ‚ 4. ArtykuÅ‚ drukowany a artykuÅ‚ internetowy podobieÅ„stwa i różnice
    • 4.1. Specyfika tytuÅ‚ów od tekstu do superstreszczenia
    • 4.2. Optymalna objÄ™tość tekstu
    • 4.3. Odniesienia czasowe
    • 4.4. Piramida informacyjna w prasie i w internecie
    • 4.5. Fotografia i infografika
  • RozdziaÅ‚ 5. Interaktywne i spoÅ‚ecznoÅ›ciowe formy dziennikarskie
    • 5.1. Budowanie spoÅ‚ecznoÅ›ci online
      • 5.1.1. Pierwsze kroki
      • 5.1.2. Rozwój i dojrzaÅ‚ość
      • 5.1.3. SpoÅ‚eczność a dziennikarze
      • 5.1.4. DojrzaÅ‚ość i pielÄ™gnacja internetowej spoÅ‚ecznoÅ›ci
    • 5.2. Blogi
    • 5.3. Twitter i Facebook media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe
    • 5.4. Sieci spoÅ‚ecznoÅ›ciowe a etyka
    • 5.5. Formy bazodanowe i infograficzne
    • 5.6. ArtykuÅ‚y multimedialne
      • 5.6.1. Digital storytelling
      • 5.6.2. Kiedy korzystać z raportu multimedialnego
      • 5.6.3. Budowa raportu multimedialnego
      • 5.6.4. Technologia
      • 5.6.5. Perspektywy multimedialnych gatunków dziennikarskich
  • PosÅ‚owie
  • Bibliografia
  • Spis treÅ›ci

Dodaj do koszyka Media i dziennikarstwo internetowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.