reklama - zainteresowany?

Media i dziennikarstwo internetowe - Onepress

Media i dziennikarstwo internetowe
Autor: Olszański Leszek
ISBN: 978-8-3756-1248-6
stron: 328, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,83 zł (poprzednio: 54,32 zł)
Oszczędzasz: 23% (-12,49 zł)

Dodaj do koszyka Media i dziennikarstwo internetowe

Tagi: E-biznes | Public Relations | Social Media

Internetowe środki przekazu, początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera, a na początku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wyprzedził.  Internet stworzył media totalne. Osaczają nas w przestrzeni, przewijają się na wyświetlaczach w tramwajach i autobusach, błyskają w hotelach, na lotniskach i przy sklepowych kasach, wibrują w smartfonach, wypełniają ekrany podłączonych do sieci telewizorów. O naszą uwagę walczą wszystkimi środkami naraz tekstem, obrazem, dźwiękiem i animacją.

Książka pojawia się w momencie fascynującym dla obserwatorów mediów, choć znacznie bardziej dla aktywnego uczestnika medialnego rynku. Na barkach obecnych i przyszłych dziennikarzy i redaktorów, blogerów, menedżerów społeczności, programistów i marketingowców spoczywać będzie ciężar odpowiedzi na najważniejsze pytania, które pozwolą dziennikarstwu przebyć drogę z analogowego do w pełni cyfrowego świata.

W serii Akademickie Warsztaty Dziennikarskie ukazują się podręczniki akademickie, książki o charakterze monograficznym i warsztatowym, a także tłumaczenia ważnych zagranicznych publikacji z dziedziny mediów.

Dodaj do koszyka Media i dziennikarstwo internetowe

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Media i dziennikarstwo internetowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.