reklama - zainteresowany?

Mechanizmy wspomagania sektora M - Onepress

Mechanizmy wspomagania sektora M
ebook
Autor: Marian Stefa
ISBN: 978-83-64527-72-2
Format: ebook
Data wydania: 2023-02-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,00 zł (poprzednio: 40,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-14,00 zł)

Nakład wyczerpany

Publikacja porusza g

Spis treści

Mechanizmy wspomagania sektora MŚP eBook -- spis treści

Robert Pietrzyk
Wybrane aspekty handlu zagranicznego małych i średnich przedsiębiorstw
w Polsce w latach 2003–2014
The selected aspects of foreign trade activities made by small and medium
polish companies in the years 2003–2014

Ryszard Nowak
Eksport jako czynnik rozwoju gospodarczego
Export as a factor of economic development 

Dorota Jegorow
MŚP jako beneficjenci polityki spójności 2007–2013 w Polsce
SMEs as beneficiaries of cohesion policy 2007–2013 in Poland

Ryszard Piasecki, Janusz Gudowski
Społeczna odpowiedzialność biznesu na rynku lokalnym (na przykładzie
wybranych przedsiębiorstw w powiecie Radzyń Podlaski i KGHM
International)
Corporate social responsibility at the local market (as exemplified by selected
companies in Radzyń Podlaski district and KGHM International)

Patrycja Stępień-Mazur
Instrumenty wspierania sektora MŚP oferowane przez Powiatowe Urzędy
Pracy w świetle ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy
Instruments supporting the SME sector offered by District Labor Offices in the
sight of the law Act of 20 April 2004 about promotion of employment and labor
market institutions

Michał Furmanek, Krzysztof Raganowicz
Wspomaganie sektora MŚP w Lublinie – przykład projektu „Kreatywni”
The SME sector support in Lublin – the example of the „Creatives” Project

Edyta Chruściel, Arkadiusz Małek
Mechanizmy wspierania działalności Stuart-Up w ramach Platformy
Startowej CONNECT
Mechanisms for supporting Stuart-Up activities within the CONNECT Platform

Adam Szafarczyk, Michał Paweł Szafarczyk
Ocena funkcjonowania oddziałów bankowych na Lubelszczyźnie –
badania terenowe studentów WSEI w latach 2015–2016
Retail banking in Lublin Region – based on field research carried out by WSEI
students in 2015–2016 

Piotr Makarzec
Problem reprywatyzacji a działalność gospodarcza w Polsce
Problems of reprivatisation and business activity in Poland

Tomasz Wołowiec
Ekonomiczne skutki opodatkowania podatkiem dochodowym podmiotów
gospodarczych. Kilka uwag o reformie polskiego systemu podatkowego
Economic effects of corporate and income taxation. Some content-related
remark about reform of polish tax system

Łukasz Wojciechowski
Realizacja obowiązku prawnego w zakresie bezpieczeństwa informacji
i ochrony danych osobowych jako dysfunkcjonalny obszar funkcjonowania
podmiotów sektora MŚP w Polsce
The implementation of legal obligation of information security and personal
data protection as a dysfunctional area of functioning of the SME sector entities
in Poland

Zdzisław Szymański
Zagadnienia etyczne i społeczno-ekonomiczne w twórczości
ks. Stanisława Konarskiego
Ethical and socio-economic issues of Father Stanisław Konarski 

Tomasz Wołowiec, Dariusz Reśko, Sylwia Skrzypek-Ahmed
Ustawa o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych, gazociągi
oraz zbiorniki na gaz a podatek od nieruchomości
The law on investments in wind power equipment gas pipelines and gas tanks
and real estate tax 

Tomasz Wołowiec
Indywidualna interpretacja podatkowa i optymalizacja podatkowa
w zarządzaniu ryzykiem podatkowym (zarys problemu)
Individual tax interpretation and tax optimization in tax risk management
(outline problem) 

Zdzisław Szymański
Małe i średnie przedsiębiorstwa rolne w ekonomii narodowej Stanisława
Głąbińskiego w okresie Drugiej Rzeczypospolitej
Small and medium-sized agrarian enterprises in the national economy by Stanisław
Głąbiński within the period of the Second Polish Republic

Aleksandra Janiszewska, Adam Padiasek
Infrastruktura miejska miasta Lublin
Urban infrastructure of the city of Lublin

Damian Warzecha
Wypalenie zawodowe jako negatywna perspektywa pracy na stanowisku
kierowniczym
Burnout as negative prospect of work in managerial position

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.