reklama - zainteresowany?

Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży - Onepress

Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży
Autor: Chris Kraft
ISBN: 978-83-283-2840-2
stron: 344, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2016-09-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,90 zł (poprzednio: 48,06 zł)
Oszczędzasz: 69% (-33,16 zł)

Dodaj do koszyka Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży

Tagi: Sprzedaż

Odkryj przeszkody, które hamują twoją sprzedaż, i pokonaj je, aby znacząco poprawić wyniki

Niedobór klientów, niskie przychody. CzÄ™sta sytuacja kryzysowa w firmie. Problem przeciÄ…ga siÄ™, pogÅ‚Ä™bia, zaczyna brakować pieniÄ™dzy... Rodzi siÄ™ pokusa, by nie naprawiać tego, co jest, tylko zacząć od nowa. Przejść biznesowÄ… metamorfozÄ™ i raz jeszcze wystartować. Z innÄ… ofertÄ…, know-how, innym zespoÅ‚em. Jednak firmie, która jest w doÅ‚ku, czÄ™sto brakuje Å›rodków, czasu oraz mocy decyzyjnych do podjÄ™cia radykalnych ruchów. I caÅ‚e szczęście! Dlaczego? Bo zanim firmowy Å›wiat wywróci siÄ™ do góry nogami, warto spróbować czegoÅ› subtelniejszego. Zanim rozpali siÄ™ rewolucjÄ™ , dobrze jest upewnić siÄ™, czy tajemnica niskich przychodów nie kryje siÄ™ po stronie codziennych drobiazgów — umiejÄ™tnoÅ›ci oraz organizacji pracy dziaÅ‚u handlowego, wewnÄ™trznej i zewnÄ™trznej komunikacji, relacji miÄ™dzy kierownictwem a zespoÅ‚em handlowym.

W tej książce znajdziesz dziesiątki sprawdzonych w praktyce rozwiązań, które możesz od razu zastosować. Przeczytaj o:
  • 62 powodach sÅ‚abej sprzedaży;
  • 71 narzÄ™dziach handlowych przeznaczonych do podnoszenia sprzedaży;
  • 57 zdefiniowanych obszarach zwiÄ…zanych z rozwijaniem sprzedaży.
CaÅ‚ość uzupeÅ‚niajÄ… informacje, za które w firmie konsultingowej zapÅ‚acisz krocie. Ta książka pozwoli Ci w peÅ‚ni zrozumieć zjawisko sprzedaży. W przeciwieÅ„stwie do wielu innych publikacji, nie ogranicza siÄ™ ona jedynie do wskazania, czego nie robić, lecz precyzyjnie wskazuje, co i jak robić należy. Gotowe do użycia szablony audytów pozwolÄ… Ci przeprowadzić wÅ‚asne badania, które odpowiedzÄ… na pytania: „Jak firma jest przygotowana do walki o klienta? Jak sÄ… przygotowane do tego siÅ‚y handlowe?”. Nie zabraknie też omówienia wspomnianego modelu procesu sprzedaży. Nauczysz siÄ™ budować atuty, które pomogÄ… wygrywać z konkurencjÄ….

Książka może się stać firmową bazą wiedzy handlowej, która wprowadzi do Twojej firmy korporacyjne standardy, podnoszące wydajność i efektywność pracy. Szablon audytu jest zaprojektowany w taki sposób, aby sprawnie i szybko odesłać cię do rozdziału, który porusza dane zagadnienie.
Chris Kraft — sprzedażą trudni siÄ™ od ponad dwóch dekad, z czego wiÄ™cej niż jednÄ… spÄ™dziÅ‚ na stanowiskach kierowniczych. PrzeszedÅ‚ wszystkie szczeble handlowej kariery: od ekspedienta po dyrektora handlowego w korporacji przemysÅ‚owej, od specjalisty ds. sprzedaży po stratega rozwoju, prowadzÄ…cego restrukturyzacje działów handlowych. Jest autorem wielu udanych strategii rozwoju sprzedaży i elektronicznych narzÄ™dzi zwiÄ™kszania sprzedaży. Zawodowo zajmuje siÄ™ eksponowaniem, a najczęściej budowaniem od zera „atutów zakupowych”, które pomagajÄ… częściej wygrywać z konkurencjÄ…. Buduje programy audytu i ratingu firm handlowych oraz firmowe bazy wiedzy dla personelu handlowego i kadry menedżerskiej.

Dodaj do koszyka Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży

 

Osoby które kupowały "Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży

Spis treści

Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży -- spis treści

Wstęp (9)

Przeciętny pensjonat zamienia się w prężne centrum kongresowe (9)

I. KRAFT COMPANY TO SILNA FIRMA

Fundamenty wiedzy i standardów w firmie handlowej (17)

  • 1. Cechy dobrego handlowca (19)
  • 2. Zakres obowiÄ…zków i zadania handlowców (26)
  • 3. Co motywuje, a co zniechÄ™ca handlowców do pracy (32)
  • 4. Firmowy kodeks etyczny (37)
  • 5. DÅ‚ugoterminowy plan rozwoju (46)
  • 6. Gospodarka informacyjna (50)
  • 7. Dlaczego handlowcy osiÄ…gajÄ… sÅ‚abe wyniki (54)
  • 8. Klienci mogÄ… demotywować handlowców (58)
  • 9. Kto jest kim i za co odpowiada (66)
  • 10. Witamy w naszej firmie (68)

Narzędzia pracy w firmie handlowej (71)

  • 11. Cel handlowy (73)
  • 12. Misja handlowa (77)
  • 13. Komunikat handlowy (80)
  • 14. Proces sprzedaży (83)
  • 15. Oferta handlowa (87)
  • 16. Profil potencjalnych klientów (90)
  • 17. Profil potencjalnych konkurentów (93)

Strategia i polityka firmy handlowej (95)

  • 18. Polityka korzyÅ›ci (96)
  • 19. Tworzenie korzyÅ›ci zakupu (100)
  • 20. Docieranie do klientów (104)
  • 21. NarzÄ™dzia handlowe (107)
  • 22. Polityka widocznej firmy (112)
  • 23. Budowanie dobrej marki (116)
  • 24. Polityka planowania (121)
  • 25. Badanie powodów odmowy wspóÅ‚pracy (125)
  • 26. Najczęściej spotykane niedociÄ…gniÄ™cia w firmach handlowych (130)
  • 27. Audyt Krafta, czyli ocena przygotowania firmy handlowej (132)

II. KRAFT SALESMAN TO SILNY HANDLOWIEC

Standardy wiedzy o klientach (137)

  • 28. Kim sÄ… klienci dla firmy handlowej (139)
  • 29. Dlaczego klient jest najważniejszy (141)
  • 30. Co kupujÄ… klienci i dlaczego (143)
  • 31. KtórÄ… ofertÄ™ wybierajÄ… klienci (146)
  • 32. Co przekonuje klientów do zakupu (149)
  • 33. Dlaczego klienci niechÄ™tnie zmieniajÄ… dostawców (153)

Standardy wizerunku modelowego handlowca (155)

  • 34. Wizerunek handlowca w oczach klienta (156)
  • 35. Wpierw musisz sprzedać siebie, zanim kupiÄ… od Ciebie (160)

Studium wiedzy o wizytach handlowych (163)

  • 36. Handlowanie jest sztukÄ… komunikacji (165)
  • 37. Dobra obsÅ‚uga klienta najlepszÄ… inwestycjÄ… dÅ‚ugoterminowÄ… (167)
  • 38. PonadprzeciÄ™tność przynosi ponadprzeciÄ™tne wyniki (169)
  • 39. Kanon wiedzy o kontaktach bezpoÅ›rednich (173)
  • 40. Cele i typy wizyty handlowej (181)
  • 41. Oferuj tylko te produkty, którymi klient jest zainteresowany (187)
  • 42. Które produkty zaoferować (189)
  • 43. Dociekaj, skÄ…d siÄ™ bierze sceptycyzm klienta (192)
  • 44. Czym trafić do wyobraźni klientów (195)
  • 45. Jak w atrakcyjny sposób przedstawiać korzyÅ›ci (198)

Studium wiedzy o typach klientów (201)

  • 46. Typy klientów (203)
  • 47. Różnice miÄ™dzy poszczególnymi typami klientów (207)
  • 48. Potencjalnie najlepszy typ klienta (222)
  • 49. Typy klientów a korzyÅ›ci dla firmy (226)
  • 50. Wymogi poszczególnych typów klientów (230)
  • 51. Typy klientów a etap rozwoju firmy (234)

Studium wiedzy o osobach decyzyjnych (239)

  • 52. Osoby decyzyjne i ich zadania (240)
  • 53. KorzyÅ›ci przekonujÄ…ce osoby decyzyjne do wspóÅ‚pracy (244)
  • 54. WpÅ‚yw problemu jednej osoby decyzyjnej na kolejnÄ… (248)
  • 55. Problemy osób decyzyjnych i kolejność ich odwiedzania (252)
  • 56. Dlaczego handlowcy przegrywajÄ… ? gÅ‚ówne powody (256)
  • 57. Audyt Krafta, czyli ocena przygotowania siÅ‚ handlowych (259)

III. KRAFT STANDARDS TO WYSOKIE STANDARDY

Realizacja procesu sprzedaży (265)

  • 58. Etap 1. Wytypowanie klienta (10% zadania) (269)
  • 59. Etap 2. NawiÄ…zanie kontaktu (20% zadania) (274)
  • 60. Etap 3. Wizyta handlowa (40% zadania) (288)
  • 61. Etap 4. Oferta handlowa (50% zadania) (312)
  • 62. Etap 5. Rewizja oferty i feedback (60% zadania) (318)
  • 63. Etap 6. Negocjacje (80% zadania) (323)
  • 64. Etap 7. Skutek handlowy (90% zadania) (329)
  • 65. Etap 8. Dokumentacja handlowa (100% zadania) (331)
  • 66. Audyt Krafta, czyli ocena przygotowania kierownictwa i siÅ‚ handlowych do wspóÅ‚pracy (341)

Résumé (343)

Dodaj do koszyka Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.