reklama - zainteresowany?

Marketing - Onepress

Marketing
ebook
Autor: Brian Tracy
TÅ‚umaczenie: Aleksandra Samson-Banasik
ISBN: 978-83-8087-806-8
stron: 104, Format: ebook
Data wydania: 2019-10-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 12,45 zł (poprzednio: 24,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-12,45 zł)

Dodaj do koszyka Marketing

Tagi: Marketing

JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU?

Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich dziaÅ‚aÅ„ marketingowych. JeÅ›li uda ci siÄ™ ustalić, czego twoi klienci pragnÄ…, potrzebujÄ…, i na co mogÄ… sobie pozwolić — a potem zdoÅ‚asz im to dać — osiÄ…gniesz imponujÄ…ce wyniki.

Ten niezastÄ…piony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z wÅ‚aÅ›ciwÄ… sobie przenikliwoÅ›ciÄ…, Brian Tracy nauczy ciÄ™, jak:

• Budować bazÄ™ klientów
• Wyróżnić siÄ™ na tle konkurencji
• Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczÄ…ce każdego nowego produktu bÄ…dź usÅ‚ugi
• Wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje
• Odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujÄ…cych
• Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert
• NaprawdÄ™ skoncentrować siÄ™ na kliencie
• W peÅ‚ni wykorzystać dostÄ™pne kanaÅ‚y dystrybucji
• RozwiÄ…zać inne problemy marketingowe

Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek.

***

Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na Å›wiecie. OtworzyÅ‚, zbudowaÅ‚, zarzÄ…dzaÅ‚ i kierowaÅ‚ 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria sÄ… specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje siÄ™ je jako „inspirujÄ…ce, zabawne, informujÄ…ce i motywujÄ…ce”. Tracy pracowaÅ‚ z ponad 500 korporacjami, wygÅ‚osiÅ‚ ponad 2000 wykÅ‚adów i przemawiaÅ‚ dla ponad 2 000 000 ludzi.

Dodaj do koszyka Marketing

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.