reklama - zainteresowany?

Marketing - Onepress

Marketing
Autor: Mruk Henryk
ISBN: 978-8-3011-6967-1
stron: 328, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,45 zł (poprzednio: 58,87 zł)
Oszczędzasz: 16% (-9,42 zł)

Dodaj do koszyka Marketing

Tagi: Marketing | Public Relations | ZarzÄ…dzanie

Nowoczesne źródÅ‚o wiedzy o marketingu w przedsiÄ™biorstwie, oparte na wieloletnim doÅ›wiadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykÅ‚ady z dziaÅ‚alnoÅ›ci polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotÄ™ marketingu jako koncepcji zarzÄ…dzania i poznać wspóÅ‚zależnoÅ›ci niÄ… rzÄ…dzÄ…ce.

Konkurencyjne i ciÄ…gle zmieniajÄ…ce siÄ™ otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiÄ™biorstwach podporzÄ…dkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiÄ™biorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbÄ™dny do rozwoju dziaÅ‚alnoÅ›ci. Dostarczenie klientowi produktu, w peÅ‚ni odpowiadajÄ…cego jego potrzebom, jest dÅ‚ugotrwaÅ‚ym procesem obejmujÄ…cym rozpoznanie otoczenia i zachowaÅ„ nabywców, segmentacjÄ™ rynku i wyznaczenie strategii.

Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak:,/p>

  • badania marketingowe,
  • segmentacjÄ™ rynku,
  • strategiÄ™ produktu, dystrybucji, cen,
  • wizerunek przedsiÄ™biorstwa i strategiÄ™ marki,
  • reklamÄ™ i promocjÄ™,
  • plan marketingowy.

DoÅ›wiadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla najwiÄ™kszych polskich firm pozwoliÅ‚o autorowi napisać książkÄ™, która jest nie tylko unikalnym podrÄ™cznikiem akademickim, ale także znakomitym źródÅ‚em wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmujÄ… siÄ™ marketingiem i zarzÄ…dzaniem.

Dodaj do koszyka Marketing

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Marketing

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.