reklama - zainteresowany?

Marketing (zawsze) w modzie - Onepress

Marketing (zawsze) w modzie
ebook
Autor: Przemysław Zieliński
ISBN: 978-8-3943-2451-3
stron: 45, Format: ebook
Data wydania: 2015-10-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,90 zł

Dodaj do koszyka Marketing (zawsze) w modzie

Praktyczny poradnik marketingowy i PR dla artystów, projektantów i pozostałych równie twórczych przedstawicieli wolnego zawodu. Krok po kroku opisany został proces kreowania marki, nadawania jej oryginalnego charakteru, a następnie przygotowywania własnej kampanii reklamowej. Autor pokazuje, jak w profesjonalny sposób reklamować swoją twórczość - nawet mimo bardzo ograniczonego budżetu.
Poradnik oparty na kilkuletnich doświadczeniach w branży life style, kontaktach z projektantami (przede wszystkim mody), realizacji kampanii reklamowych z udziałem m.in. Małgorzaty Sochy i Małgorzaty Kożuchowskiej, a także koordynacji modowych eventów, w których udział brali m.in. Gosia Baczyńska, Agnieszka Maciejak, Maciej Zień oraz Robert Kupisz.

Dodaj do koszyka Marketing (zawsze) w modzie

 

Osoby które kupowały "Marketing (zawsze) w modzie", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Marketing (zawsze) w modzie

Spis treści

Marketing (zawsze) w modzie eBook -- spis treści

WstÄ™pnie 2 ImiÄ™ Twoje – marka! 3 Strategia jest dobra na wszystko 4 Marki moc 5 Para buch! 6 Nazwać to, co nienazwane 7 Logotyp do przećwiczenia 12 Konkurencji w bród 13 Wróg rozpracowany 13 To wszystko, co nas Å‚Ä…czy 14 DogÅ‚Ä™bna autoanaliza 15 Marka charakterna 18 W poszukiwaniu zaginionego klienta 22 UspoÅ‚ecznij siÄ™ 22 Blogować czy nie blogować? 24 Spam, którego nikt nie czyta? 25 Zrób sobie fantastyczny PR 27 ZawÅ‚adnij przestrzeniÄ… 29 Najpierw hasÅ‚o, potem odzew 32 Informacje czy emocje? 32 Traf we wÅ‚aÅ›ciwy ton 33 Prawda i półprawda 34 Dobierz proporcje 35 Chodź, opowiem Ci bajkÄ™ 38 Reklama jako opowieść? 38 Storytelling na plus 39 Czy to aby nie wymaga literackich umiejÄ™tnoÅ›ci? 40 Inspiracje 41

Dodaj do koszyka Marketing (zawsze) w modzie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.