reklama - zainteresowany?

Marketing (zawsze) w modzie - Onepress

Marketing (zawsze) w modzie
ebook
Autor: Przemysław Zieliński
ISBN: 978-8-3943-2451-3
stron: 45, Format: ebook
Data wydania: 2015-10-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,90 zł

Dodaj do koszyka Marketing (zawsze) w modzie

Praktyczny poradnik marketingowy i PR dla artystów, projektantów i pozostałych równie twórczych przedstawicieli wolnego zawodu. Krok po kroku opisany został proces kreowania marki, nadawania jej oryginalnego charakteru, a następnie przygotowywania własnej kampanii reklamowej. Autor pokazuje, jak w profesjonalny sposób reklamować swoją twórczość - nawet mimo bardzo ograniczonego budżetu.
Poradnik oparty na kilkuletnich doświadczeniach w branży life style, kontaktach z projektantami (przede wszystkim mody), realizacji kampanii reklamowych z udziałem m.in. Małgorzaty Sochy i Małgorzaty Kożuchowskiej, a także koordynacji modowych eventów, w których udział brali m.in. Gosia Baczyńska, Agnieszka Maciejak, Maciej Zień oraz Robert Kupisz.

Dodaj do koszyka Marketing (zawsze) w modzie

 

Osoby które kupowały "Marketing (zawsze) w modzie", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Marketing (zawsze) w modzie

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing (zawsze) w modzie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.