reklama - zainteresowany?

Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów - Onepress

Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
ebook
Autor: Seth Godin
Tytuł oryginału: Permission Marketing : Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers
ISBN: 978-83-246-5645-5
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2013-12-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,50 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,50 zł)

Dodaj do koszyka Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Tagi: Marketing | Sprzedaż

Dzięki tej genialnej książce Seth Godin zyskał miano niekwestionowanego guru marketingu internetowego. Banałem jest powiedzieć, że tę książkę trzeba przeczytać.
Tom Peters

Prosimy nie przeszkadzać!

Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszÅ‚o nam podróżować. Jest niczym gÅ‚os milicjanta spożywajÄ…cego kanapkÄ™ w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywajÄ…cy Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw Å›rubokrÄ™tów — bez wzglÄ™du na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.

Przepraszam, czy oni siÄ™ naprzykrzajÄ…? Marketing przeszkadzajÄ…cy to najbardziej irytujÄ…cy — a co za tym idzie, nieskuteczny — sposób na promocjÄ™ swojej firmy. Jedyne, co możesz dziÄ™ki niemu osiÄ…gnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejÄ™tnie zapytać o pozwolenie! Dowiedz siÄ™, jak walczyć z konkurencjÄ… w interaktywnym wszechÅ›wiecie stron WWW, telefonicznych centrów obsÅ‚ugi klienta i automatycznych narzÄ™dzi wspomagajÄ…cych sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć puÅ‚apki handlu elektronicznego, którÄ… jest powszechny dostÄ™p do wszystkich rodzajów produktów oraz ciÄ…gÅ‚e obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce stanÄ… siÄ™ nowÄ… normÄ…. To pozwoli Ci zmienić taktykÄ™ i z „wkurzonych klientów” zrobić „zachwyconych znajomych”.

Seth Godin jest autorem największych bestsellerów na temat marketingu, jakie zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu. Jego książki zdobyły rozgłos na całym świecie. Wśród nich możemy wymienić Fioletową krowę, Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe czy Najmocniejsze ogniwo (wszystkie ukazały się w Polsce nakładem wydawnictwa Onepress).

W tej książce czÅ‚owiek, którego czasopismo „BusinessWeek” nazwaÅ‚o „najwiÄ™kszym przedsiÄ™biorcÄ… ery informacyjnej”, wyjaÅ›nia zasady marketingu za przyzwoleniem — przeÅ‚omowej koncepcji, która umożliwia formuÅ‚owanie komunikatów reklamowych w taki sposób, aby konsumenci chÄ™tnie je akceptowali.

Odwiedź jego blog na www.sethgodin.com !

Dodaj do koszyka Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

 

Osoby które kupowały "Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywnoÅ›ci ludzi sukcesu

Dodaj do koszyka Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Spis treści

Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów eBook -- spis treści

Słowo wstępne (7)

Wstęp (13)

1. Kryzys marketingu, którego nie rozwiążą pieniÄ…dze (19)

2. Marketing za przyzwoleniem - sposób na to, żeby reklamy znów zaczęły dziaÅ‚ać (35)

3. Ewolucja masowej reklamy (47)

4. Pierwsze kroki: ważny jest klient, a nie udział w rynku (55)

5. Jak duża czÄ™stotliwość kontaktów pomaga wzbudzić zaufanie i jak jÄ… zwiÄ™kszyć dziÄ™ki przyzwoleniu (73)

6. Pięć stopni przyzwolenia (91)

7. Pracuj nad przyzwoleniem jak nad produktem (123)

8. Wszystko, co wyczytałeś w internecie na temat marketingu, to bzdury! (135)

9. Marketing za przyzwoleniem w internecie (147)

10. Analizy przypadków (161)

11. Jak ocenić program oparty na marketingu za przyzwoleniem (201)

12. Najczęściej zadawane pytania dotyczące przyzwolenia (207)

Podziękowania (231)

Dodaj do koszyka Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.