Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów - Onepress
Tytuł oryginału: Permission Marketing : Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers
ISBN: 978-83-246-5644-8
stron: 232, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2013-12-12
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,00 zł
Dzięki tej genialnej książce Seth Godin zyskał miano niekwestionowanego guru marketingu internetowego. Banałem jest powiedzieć, że tę książkę trzeba przeczytać.Tom Peters
Prosimy nie przeszkadzać!
Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszÅ‚o nam podróżować. Jest niczym gÅ‚os milicjanta spożywajÄ…cego kanapkÄ™ w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywajÄ…cy Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw Å›rubokrÄ™tów — bez wzglÄ™du na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.
Przepraszam, czy oni siÄ™ naprzykrzajÄ…? Marketing przeszkadzajÄ…cy to najbardziej irytujÄ…cy — a co za tym idzie, nieskuteczny — sposób na promocjÄ™ swojej firmy. Jedyne, co możesz dziÄ™ki niemu osiÄ…gnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejÄ™tnie zapytać o pozwolenie! Dowiedz siÄ™, jak walczyć z konkurencjÄ… w interaktywnym wszechÅ›wiecie stron WWW, telefonicznych centrów obsÅ‚ugi klienta i automatycznych narzÄ™dzi wspomagajÄ…cych sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć puÅ‚apki handlu elektronicznego, którÄ… jest powszechny dostÄ™p do wszystkich rodzajów produktów oraz ciÄ…gÅ‚e obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce stanÄ… siÄ™ nowÄ… normÄ…. To pozwoli Ci zmienić taktykÄ™ i z „wkurzonych klientów” zrobić „zachwyconych znajomych”.
Seth Godin jest autorem największych bestsellerów na temat marketingu, jakie zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu. Jego książki zdobyły rozgłos na całym świecie. Wśród nich możemy wymienić Fioletową krowę, Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe czy Najmocniejsze ogniwo (wszystkie ukazały się w Polsce nakładem wydawnictwa Onepress).
W tej książce czÅ‚owiek, którego czasopismo „BusinessWeek” nazwaÅ‚o „najwiÄ™kszym przedsiÄ™biorcÄ… ery informacyjnej”, wyjaÅ›nia zasady marketingu za przyzwoleniem — przeÅ‚omowej koncepcji, która umożliwia formuÅ‚owanie komunikatów reklamowych w taki sposób, aby konsumenci chÄ™tnie je akceptowali.
Odwiedź jego blog na www.sethgodin.com !
Osoby które kupowały "Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)